بازدید 5621
۱
حیدری تشریح کرد

جزئیات حذف دلار از صدور روادید زائران عتبات

کد خبر: ۷۴۰۶۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 22 October 2017
سخنگوی ستاد اربعین گفت: دلار از تمام هزینه های سفر زائران به عتبات حذف شده است.

به گزارش میزان، شهریار حیدری اظهار داشت: از چندی قبل موضوع حذف دلار از هزینه روادید اربعین در دستور کار مسئولان کشورمان قرار گرفت و چند دور مذاکره با مسئولان عراقی انجام دادیم تا آنها هم پذیرفتند تا دلار به صورت کامل حذف شود و از این پس زائران ایرانی هزینه روادید را به صورت ریال پرداخت کنند.

وی ادامه داد: زائران ایرانی برای هزینه روادید،بیمه اربعین، خدمات هلال احمر و کارگزاری ها با باید 199 هزار و 500 تومان پرداخت کنند.

سخنگوی ستاد اربعین با بیان اینکه پس از اربعین هم هزینه روادید سفر زیارتی عراق به صورت ریالی خواهد بود، تاکید کرد: دلار به صورت کامل از هزینه روادید سفرهای زیارتی عراق حذف شده است.

حیدری با بیان اینکه آمادگی کامل برای اعزام زائران وجود دارد، تاکید کرد: از هموطنان می خواهیم در زمان باقی مانده برای دریافت گذرنامه اقدام کنند. دفاتر معتبر فعالیت خود را انجام می دهند و افرادی که خواستار دریافت ویزا هستند می توانند با ورود به سامانه سماح تمامی هزینه را به صورت ریال پرداخت و برای دریافت ویزا گذرنامه خود را به مراکز اعلام شده تحویل دهند.

وی تاکید کرد: حذف دلار از هزینه صدور روادید و پرداخت ریال باعث کاهش هزینه و سختی هموطنان است و کار صدور روادید را تسهیل می کند.

سخنگوی ستاد اربعین بار دیگر تاکید کرد: زائران اربعین بدانند که  بدون گذرنامه و روادید معتبر امکان خروج از مرز را ندارند. تنها افراد دارای مدارک معتبر می توانند از مرز خارج شوند
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
به جای اینکه هزینه ها پایین بیاد زیاد میشه؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار