بازدید 4800

مترو تهران درگیر مشکلات ساختاری

عضو مجمع نمایندگان استان تهران، با اشاره به اینکه بارها نبود امنیت در خط ۷ مترو به مسئولان مربوطه هشدار داده شد،گفت: اعتراض ها نسبت به نبود ایمنی در خط ۷ مترو سیاسی کاری نیست.
کد خبر: ۷۴۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳ 21 October 2017
طیبه سیاوشی شاه عنایتی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درخصوص ضرورت جلوگیری از ادامه فعالیت خط 7 مترو،گفت: برخی خطوط مترو در دوره گذشته مدیریت شهری برای افزایش بیلان کاری شهردار مورد بهره برداری قرار گرفت، اما رویه افتتاح خطوط به نوعی نبود که به موضوع امنیت مردم در این مترو توجه شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: در آن دوران نیز بسیاری از کارشناسان فنی به رویه شهرداری در افتتاح زودهنگام خطوط مترو معترض بودند، بنابراین طبق نظر کارشناسان باید در حال حاضر روند بهره برداری و فعالیت خط 7 مترو متوقف شود و  پس از تأمین شاخص های امنیتی و ایمن سازی فضا را برای استفاده مردم از این خط مترو فراهم کرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون برخی از خطوط مترو با وجود گذشت سال ها فعالیت دچار مشکلات بسیاری است، تصریح کرد: باید در بحث حمل و نقل عمومی به ویژه در مترو موضوع امنیت بیشتر از موارد دیگر مورد توجه قرار گیرد، مترو یکی از وسایل حمل و نقل پر استفاده و از نیازهای ضروری امروز در کلان شهرها برای تردد در سطح شهر است؛ بنابراین برای جلوگیری از هرگونه حادثه و اتفاق غیرقابل جبران با توجه به نظرات کارشناسی بهره برداری از این خط را متوقف کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران با تاکید براینکه درخواست توقف فعالیت این خط طبق نظرات کارشناسی بوده و سیاسی نیست،گفت: تامین منافع مردم و شهروندان پایتخت در هرحوزه ای به ویژه مسائل شهری از اهمیت بسزایی برخوردار است، ضمن اینکه امیدواریم شورای شهر، شهرداری و دستگاه های جدیدی که دراین حوزه دخالت دارند با درنظرگرفتن راهکارهایی بارمالی ایجاد شده برای افتتاح این خط را از هزینه های شهرداری کاهش دهند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، چندی پیش مطرح شد که یکی از اعضاء شورای شهر درنامه ای به رییس شورا با تاکید بر مواردی نسبت به فعالیت خط 7 مترو هشدار داد و بر توقف فعالیت این خط تاکید کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل