بازدید 1744

چاووش‌اوغلو: فضای مثبتی برای حل بحران ویزا حاکم شده است

وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد، بعد از مذاکرات اخیر در سفر هیات آمریکایی به ترکیه فضای مثبتی برای حل بحران ویزا حاکم شده است.
کد خبر: ۷۴۰۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸ 21 October 2017
وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد، بعد از مذاکرات اخیر در سفر هیات آمریکایی به ترکیه فضای مثبتی برای حل بحران ویزا حاکم شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، مولود چاووش‌اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه در پاسخ به سوالی درباره سفر یک هیات آمریکایی برای مذاکره درباره بحران ویزا میان آمریکا و ترکیه گفت: ما نمی‌گذاریم که غرور و کرامت این ملت از بین برود. ما در برابر زورگویی‌ها تسلیم نمی‌شویم. دوستان و برادران ما این مساله را می‌دانند اما کسانی که این مساله را نمی‌دانند ما به آنها این موضوع را آموزش خواهیم داد.

وی ادامه داد: در حال حاضر این مساله را به اروپا نیز اعلام کردیم. نمی‌توانند به ما شرایطی را تحمیل کنند. در مساله بحران ویزا ما به طرف مقابل گفته‌ایم که این مشکل را ابتدا شما ایجاد کرده‌اید. اگر شما خواهان حل این مشکل باشید ما نیز می‌خواهیم حل کنیم.

بعد از برگزاری مذاکرات به نظر می‌رسد که فضای مثبتی برای حل بحران ویزا حاکم شده است. پیشتر آمریکا نیز از گشایش در این پرونده خبر داده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار