بازدید 7286
۶
گزارش رددرخواست تعلیق محرومیت از سوی سی ای اس

پاسخ دادگاه به شکایت طارمی:درهرصورت محکومی!

گفته شده طارمی اگر با پرسپولیس قرارداد امضا کرده و سپس وارد مذاکره و عقد قرارداد با ریزه اسپور ترکیه شده باز هم مرتکب تخلف آشکار شده است
کد خبر: ۷۴۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 21 October 2017
دادگاه بین المللی ورزش، مهدی طارمی را بدون بررسی صحت و سقم قراردادش با باشگاه پرسپولیس مقصر دانسته و تعلیق محرومیتش را منتفی اعلام کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، در نامه دادگاه بین المللی ورزش به مهدی طارمی قید شده است این بازیکن، اگر با پرسپولیس قرارداد امضا کرده و سپس وارد مذاکره و عقد قرارداد با ریزه اسپور ترکیه شده باز هم مرتکب تخلف آشکار شده است. از این رو از مهاجم ملی پوش پرسپولیس خواسته است تا درخواست خود را درباره اینکه نسبت به کدام بند از محرومیتش شکایت دارد اعلام مجدد کند. 

پاسخ دادگاه بین المللی ورزش، جمعه به نماینده قانونی این بازیکن اعلام و از آنها خواسته شده تنها ظرف مدت سه روز می توانند درخواست شفاف خود را مبنی بر رفع کامل محرومیت یا بخشش جریمه ۷۹۰ هزار یورویی مبنی بر پرداخت خسارت به باشگاه ریزه اسپور ترکیه اعلام کنند.

پاسخ دادگاه سوییس به شکایت طارمی/درهرصورت محکومی!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
مسخره بازی این فرد باعث ضربه زدن به پرسپولیس گردید.
مقصر رسانه ها هستند به برخی بازیکن ها بیش از ظرفیتشان بزرگ جلو می دهند و این بازیکن ها پول بیت المال را به باد فنا می دهند حق الناس !!!
کجای دنیا به یک .....دروغگو جواب میدن؟
فكر كردي اونجا ايرانه هر غلطي دلت خواست انجام بدي يه نفر پيدا نشه يقه تو بگيره نه؟؟؟؟؟؟؟ نه بلادل دنيا حساب و كتاب داره.... نگاه به اينجا نكن !!!! اومدي بزني....... حالا بخور نوش جونت
بیسوادان پورشه سوار سگ به بغل . بنده به هیچ رضایتی از تخصیص بودجه بیت المال به این فوتبالیستان قلیونی ندارم
امیدوارم عمر ورزشی ایشان کلا تمام بشه که انقدر پول بابت این گل نزن هدر رفته
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل