بازدید 10742

قتل برای ماندن در تجرد!

کد خبر: ۷۴۰۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸ 21 October 2017
جوان 39 ساله مجردی که از توصیه های دلسوزانه عمویش برای ازدواج، عصبانی شده بود پس از یک مشاجره لفظی با پدرش، چاقویی را برداشت و عموی خود را با ضربات متعدد به قتل رساند.
 
به گزارش روزنامه خراسان، شب پرده سیاهی را بر آسمان شهر گسترانیده بود و لامپ های برق منازل یکی پس از دیگری از پشت پنجره ها نورافشانی می کرد.
 
این درحالی بود که جوان 39 ساله در یکی از منازل خیابان وحید 19 با پدر پیرش به مشاجره پرداخته بود. این جوان که از بیماری مادرش رنج می برد، رفتارهای خانواده اش را عامل رنج و بیماری مادرش می دانست و به همین دلیل با آن ها به مشاجره لفظی پرداخت. در همین هنگام باز هم ماجرا به «تجرد» جوان 39 ساله کشید و از نصیحت های «عمو» سخن به میان آمد که چرا برادرزاده اش داماد نمی شود!
 
گزارش خراسان حاکی است جوان مذکور که دیگر از شنیدن کلمه «دامادی» عصبانی می شد ناگهان مشاجره با پدرش را رها کرد، لباس هایش را پوشید و در حالی که خشم عجیبی در چهره اش موج می زد از منزل مسکونی بیرون آمد و به سمت خانه عمویش در خیابان وحید 17 حرکت کرد. او دسته چاقو را محکم در دست می فشرد و در افکار هولناک خود غوطه ور بود که خود را مقابل منزل عمویش یافت. زنگ منزل را با عصبانیت فشار داد و منتظر ایستاد. لحظاتی بعد عموی 55 ساله در حیاط را گشود و برادر زاده اش را در برابر خود دید اما جوان 39 ساله فرصت احوال پرسی هم به او نداد. جوان خشمگین عمویش را به حاشیه کوچه یک متری کشاند و ناگهان تیغه چاقو را به بدن او فرو کرد. او که هنوز نمی توانست بر خشم خود غلبه کند چاقو را بیرون کشید و ضربات دیگری نیز بر بدن غرق در خون عمویش زد و با  رهاکردن پیکر نیمه جان او، از محل حادثه گریخت. لحظاتی بعد خانواده فرد مجروح و همسایگان با دیدن پیکر خون آلود مرد 55 ساله بلافاصله با اورژانس تماس گرفتند و بدین ترتیب پیکر نیمه جان مرد میان سال به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد انتقال یافت.
 
با گزارش این حادثه به نیروهای انتظامی، دقایقی بعد گروهی از ماموران کلانتری میرزاکوچک خان به فرماندهی سرهنگ علایی (رئیس کلانتری) عازم مرکز درمانی شدند و به تحقیق در این باره پرداختند اما  تلاش چند ساعته پزشکان برای نجات این مرد به  نتیجه نرسید و او بر اثر شدت عوارض ناشی از اصابت ضربات چاقو جان سپرد.
 
بنابر گزارش خراسان، لحظاتی بعد بی سیم های پلیس به کار افتاد و ماجرای «قتل برای ماندن در تجرد!» به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اعلام شد. عقربه های ساعت دقایق اولیه بامداد روز گذشته را نشان می داد که قاضی «کاظم میرزایی» به همراه عوامل بررسی صحنه جرم و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی، تحقیقات خود را درباره این جنایت هولناک آغاز کرد. قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، پس از انجام بررسی های مقدماتی در مرکز درمانی، دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد و برای ادامه تحقیقات عازم محل درگیری در خیابان وحید 17 شد. همسر مقتول در این باره به مقام قضایی گفت: چند ساعت قبل، برادرزاده همسرم زنگ منزل را به صدا درآورد اما وقتی همسرم در حیاط را گشود او را به گوشه دیگر کوچه برد و زمانی ما در جریان موضوع قرار گرفتیم که همسرم خون آلود روی زمین افتاده بود.
 
گزارش خراسان حاکی است با توجه به سرنخ های موجود و به دستور قاضی میرزایی تلاش کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری متهم به قتل فراری در حالی آغاز شده است که خانواده متهم مدعی هستند او از نصیحت های عمویش (مقتول) درباره ازدواج عصبانی بود!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۷
اين داستان بايد در كتابهاي درسي درج بشه كه درس عبرت بشه ديگه كسي تو زندگي خصوصي مردم دخالت نكنه
بزرگترها ، بیرون گود ایستادن و به جوانها میگن لنگش کن
هر ساله هزاران زوج بخاطر بیکاری و فقر ، طلاق میگیرن و متاسفانه بزرگترها شرایط روز جامعه و ناامنی روانی حاکم بر قشر جوان رو درک نمیکن و فقط میگن : توکل کنین به خدا و برید جلو (و بعدش هم طلاق و طلاقکشون)
گلوله فقط از یک سلاح شلیک نمیشود گاهی ممکن است حرفی که به زبان میاوریم اثر مخربش در روان مخاطب از تخریب یک گلوله بیشتر باشد زندگی هر شخصی مربوط به خودشه ازدواج کردن یا نکردن یک شخص و سایر مسایل خصوصی او هیچ ربطی به اطرافیان ندارد و دخالت بیجا و تکرار نصیحت باعث ازار شخص نصیحت شونده میشود .کسی که ازدواج نکرده خودش راحت است و مشکلی با تجرد ندارد اما اطرافیان ول کن ماجرا نیستند .ان شخص دوست داشته باشد که ازدواج کند زبان دارد و به زبان خودش موضوع را با خانواده اش مطرح خواهد کرد
ای دل غافل .............
شب پرده سیاهی را بر آسمان شهر گسترانیده بود و لامپ های برق منازل یکی پس از دیگری از پشت پنجره ها نورافشانی می کرد.
مردم اعصاب ندارند
جنگلی بنام ایران.
قاتل داری نوعی مشکل روانی شناخته شده است . باید به پزشک قانونی معرفی شود.
آقا نصیحت کردن هم آداب و رسوم و قواعدی داره
هر چیزی روش و حدی داره
ولی البته رفتار این جوان هم از عصبانیت و جنون آنی بوده و قابل توجیه نیست
این فرد صد در صد روانی بود شک نکنید اگر ازدواج می کرد همسرش را می کشت
گفته که گفته از روی دلسوزی بوده بخاطر حرف یکی رو میکشن!
این خود یکی از نشانه های تجرد است، آستانه تحمل پایین است. نصیحت های دلسوزانه دیگران، دشمنی به حساب می آید. او که به فرزند برادر نصیحت می کرده یقینا خیر او را می خواسته و برای هر کمکی آماده بوده است. این است جزای احسان یک انسان خیرخواه؟ یادمان باشد نصیحت کردن به معنای دخالت در زندگی خصوصی دیگران نیست، بلکه نشان دادن راه صحیح است.
عصبانیت ازیک توصیه دلسوزانه ، آن هم ازسوی عمو که مثل پدراست ، نشانه فشارشدیدزندگی و بحران عمیق روحی است که البته تاثیری در مجازات قصاص او ( درصورت عدم رضایت اولیای دم ) نخواهد داشت . الهم احفظنا من شرورانفسنا...
ازدواج و فرزندآوری دراین جامعه اشتباه محض است
به نظر بنده دوران تجرد خودش باعث انحرافات فراوان میشود وانسان را به راه های مختلف خلاف حتی قتل وجنایت میکشد .بابا عمومیش گفته زن بگیر باید اورا بکشد این جوان صد درصد روانی است مهمترین عاملش تجرد است وای برما به کجا میرویم .ای مسئولان بداد جوانان برسید
39 ساله کجاش جوونه دیگه رو به موته
تاهل و تجرد هر كسي به خودش ربط داره. حرف ها و نصيحت هاي به ظاهر دلسوزانه اطرافيان ، همچون تير سمي در جسم و روح شخص اثر مي كنه و نه تنها قلب بلكه تك تك اعضاي بدن فرد رو به درد مياره و روحش رو زخمي مي كنه. بخصوص در اين دوره زمونه كه عرصه از هر نظر بر مردم بخصوص جوانان تنگ شده و بزرگترها شرايط كار و ازدواج زمان خودشون رو با شرايط كار و ازدواج زمان حال برابر مي دونن و با بي عرضه و تنبل دانستن جوانان ، آنها ها به بدترين شكل تحقير مي كنن. خدا عاقبت همه ي ما را ختم به خير كند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر