بازدید 30322

قاتل اهورا: با سیگار سوزاندمش تا بترسد!

کد خبر: ۷۴۰۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۷ 21 October 2017
مرد جوانی که چند روز پیش کودک دو ساله را در یک جنایت هولناک به قتل رسانده بود، به تشریح روز جنایت پرداخت. به گزارش گروه جنایی رکنا، چند روز پیش خبر تجاوز و قتل کودک دو ساله رشتی در خبرگزاری ها و روزنامه ها منتشر شد و افکار عمومی را جریحه دار کرد.
 
 به گزارش روزنامه خراسان، ماجرا از این قرار بود که زن جوان که حدود یک سال است از همسرش جدا شده است و حضانت فرزندش را بر عهده دارد با مردی به نام مجتبی که شرایطی مشابه زن جوان دارد، آشنا می شود. این مرد که با اهورای دو ساله در خانه تنها مانده بود فکر شیطانی به سرش می زند و بعد از این که به اهورا تعرض می کند و برای این که صدای گریه های او را کسی نشنود سر اهورا را به دیوارکوبیده و همین کار باعث مرگ کودک دوساله شده است. در ادامه صحبت های قاتل اهورا را بخوانید:
 
از روز جنایت بگو؟
آن روز مادر اهورا دیرش شده بود و خیلی سریع از خانه بیرون رفت، من داشتم تلویزیون تماشا می‌کردم که اهورا را چند بار صدا کردم اما او جواب نداد، رفتم تو اتاق اهورا   را دیدم که به پشت خوابیده است که یک لحظه آن فکر شیطانی به سرم زد.
 
برای چی اهورا را به قتل رساندی؟
قصد کشتن اهورا را نداشتم، فقط خواستم ساکتش کنم که دو بار سرش را به دیوار کوبیدم.
 
آثار سوختگی هم روی بدن اهورا بود، چرا این کار را کردی؟
دستش را با سیگار سوزاندم، نمی خواستم دستش بسوزد فقط می خواستم او را بترسانم که این اتفاق افتاد، حتی مادرش هم در جریان این موضوع بود.
 
مادر اهورا اطلاع داشت که شما دستش را سوزاندی؟!
بله.
 
فقط همین یک بار بود که بدن اهورا را سوزاندی؟
بله.
 
پشیمان نیستی؟
چرا هستم، من خودم هم یک دختر هم سن اهورا دارم.
 
تو که خودت یک دختر داری، پس چرا به اهورا رحم نکردی؟
(در حال گریه )
 
چندوقت است با مادر اهورا آشنا شدی؟
از تیرماه همین سال با هم آشنا شدیم و نزدیک دو ماه است با هم ازدواج کردیم.
 
با اهورا هیچ مشکلی نداشتی؟
اصلا حتی من و همسرم، اهورا و دخترم را با هم به تفریح می بردیم.
 
اعتیاد داری؟
نه
 
در همین حال به گزارش ایسنا، در اعترافات مادر اهورا آمده است که با همسر دوم خود در فضای مجازی آشنا شده و این آشنایی به رخ دادن چنین حادثه هولناکی منجر شده است. پدر اهورا از مراجع قضایی تقاضای اشد مجازات را برای عامل این جنایت کرد و یادآور شد فقط به دنبال حق اهورا هستم.
 
رئیس اورژانس تجاوز به اهورا را تایید کرد
 
این در حالی است که دادستان عمومی و انقلاب رشت با اشاره به این که در سایت‌ها کودک آزاری و تجاوز به این کودک بیان شده است، تصریح کرد: پزشکی قانونی این موضوع را تایید نکرده و علت مرگ را ضربه و خون‌ریزی مغزی اعلام کرده است. در عین حال به گزارش رکنا، حسین اسدبیگی، رئیس اورژانس اجتماعی کشور در گفت و گوی اختصاصی با این سایت  ضمن تایید آزار جنسی اهورا گفت: علت مرگ اهورا ضربه مغزی اعلام شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۷۶
انصافا این مورد هم باید به طور ویژه و در اسرع وقت بررسی شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
خاک بر سر مادر بچه و خاک بر سر پدر بچه اوناهم از صدتا ناپدری و نامادری بدتر بودن که بچه رو دست گرگ دادن
مو به تن ادم سیخ میشه سرم گیج میره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
خاک بر سر مادر بچه و خاک بر سر پدر بچه اوناهم از صدتا ناپدری و نامادری بدتر بودن که بچه رو دست گرگ دادن
اعدام
پاسخ ها
حسيني
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
بدون فوت وقت اعدام.
یه زمانی امریکایی ها از این کارها میکردن حالا خودمون از اونها کثیف تر شدیم..!!
در کشوری که افسردگی و اختلالات روانی بیداد میکنه، باید به فکر درمان بود. از این موارد باز هم تکرار می شود. مشکلات را گردن شبکه های اجتماعی نیاندازید.
جالبه میگه مادر اهورا هم از جریان (سوزاندن با سیگار ) خبر داشت
در کشوری که افسردگی و اختلالات روانی بیداد میکنه، باید به فکر درمان بود. از این موارد باز هم تکرار می شود. مشکلات را گردن شبکه های اجتماعی نیاندازید.
تو رو خدا این رو به مردم بسپرین .
اين پس تر از حيوان نياز به محاكمه ندارد. بايد هرچه سريعتر به سزاي اعمال ننگينش برسند. حيوان هم چنين كاري نمي كند. امانش ندهيد. نفس كشيدنش حرام است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
همه ی جرائم نیاز به محاکمه دارن. آدم باید با عقلش
تصمیم بگیره.احتمال اشتباه تو تصمیم های احساسی خیلی زیاده. همین جونور هم با احساسش رفت جلو که اینجوری شد.
خاک بر سر اون مادری که بچه شو با یک مرد غریبه تنها میزاره به نظر من قاتل اصلی مادر بی لیاقتشه که فقط بزک کردن و قر و فر و تلگرام و اینستا گرام رو فهمیدن اینهمه اخبار تعرض و جنایت نسبت به بچه ها توسط نزدیکانشون تو اینتر نت هست هنوز نمیدونه باید چهار چشمی مواظب بچه ش باشه حتی پدر بچه هم پیش اومده به بچه ش تعرض کرده اون آدما روانین و همه جا پیداشون میشه ما که خدا بهمون نعمت بچه رو داده باید حواسمون جمع باشه تو رو خدا یا بچه نیارین یا اگه بچه دار شدین مواظب فرشته هاتون باشین اهورا اگه جون سالم هم به در میبرد ممکن بودبا ضربه های روحی که بهش وارد میشد در آینده یکی میشد مثل پدر خونده ش اکثر آدمایی که به بچه ها تعرض میکنن خودشون قربانی تعرض در بچگی هستن یه آدم که از بچگی ضربه بخوره و تو یه محیط نا امن بزرگ بشه هیچ تضمینی واسه سالم زندگی کردنش نیست و به دیگران ضربه میزنه چون میخواد عقده ها و کمبود های خودشو با انتقام جبران کنه واین حالت ناخوداگاهه اهورا جان جات تو بهشته از این دنیای کثیف رفتی و آروم گرفتی تا ابد
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
دوست من چرا پدر اصلی کودک اجازه ازدواج به زن قبلی داده میتونست حزانت بچه را خودش به عهده میگرفت بعد زن قبلیش میرفت دنبال عشقش
آخه یه بچه دوساله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!مردم ایران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
تو خارجم به بچه های دو ساله تجاوز می شه. اصلا نگران نباشین. آمریکا و ایران نداره. هیولا همه جا هست.
خوبه بلاخره به فضاي مجازي اشاره كرديد. مونده بودم چرا از اين مهم غفلت شده!!!!!!! لابد هم اين آدم بيمار هرجاي ديگه اي با مادر اون طفل معصوم آشنا مي شد دست به اين جنايت نمي زد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
دقیقا منظورشون همین بود!!!
حرومزاده کثیف،پست تر از حیوان،تو کدوم طویله بزرگ شدی،چجوری به اون طفل 3 ساله رحم نکردی.جنایاتی که تو مملکت اتفاق می افتد روی قاتل لاس و گاس را سپید می کند.عجب حیواناتی تربیت می کنیم ما !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ای کاش یکی تو اگاهی رشت پیدا بشه این حیوان رو زجرکش کنه
خوب كاري كردي !! شايد اينطوري مسئولين محترم متوجه بشوند كه هر بي سر و پايي لياقت بچه دار شدن ندارد و وسايل پيشگيري در اختيار اين موجودات كثيف بگذارند .
این حروم زاده رو نباید اعدام کرد.بلکه باید زجر کشش کنن.
آخه کدوم حیونی با نوزاد همنوع خودش این کار رو می کنه؟؟؟
این حروم زاده رو باید به روش خودش قصاص کنن....
وقتی یک داعشی را میبینم که جنایت میکند با خودم میگویم خب بیمار است و بیماریش را با مذهب در امیخته .و چنین جنایتکار شده .اما وقتی این خبر جنایت این ملعون را شنیدم بدنم سست شد .و روحیه ام خراب . زمانه را چه شده است اینک.اخر الزمان است .بخدا دوست ندارم در این دنیا زندگی کنم .امثال این حرام لقمه زندگی شیرین هزاران نفر را به تباهی میکشند هر چند میدانم ظلمی که در حق ان کودک معصوم شده را عدالت با طناب دار از حلقوم کثیفش بیرون خواهد کشید اما این دنیا را دوست ندارم ......
هر چه زوتر طیق قانون مجازات بشه ..
اعدام هیچی را حل نمیکند اعدام یعنی کتمان صورت مسئله
حیف اعدام برای این حیوان کثیف پست فطرت !!!
اين جنايتكار هم مثل چندتاي قبلي اعدام ميشه و اب ها از آسياب ميفته تا جنابت هولناك بعدي يا خيلي از جنايات كه برملا نمي شوند !
واقعا اين ايراني هاي با عزت و با تمدن و فرهتگ كجا هستند؟
زتدگي همه را دروغ و ريا و نيرنگ و سو استفاده و ناسزا و دشنام و خشونت فرا گرفته است
به كجا چنين شتابان؟
اينطور كه ما داريم تيشه به ريشه خودمون ميزنيم از دشمن خارجي بي نياز شديم و در نابودي خودمون خودكفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
اینایی که میان می گن چرا ایران اینجوری شده، از اخبار کشورای خارجی بی خبرن. همه جای دنیا همچین اتفاقایی میفته. ایرانیا هم هیچوقت تافته جدا بافته نبودن.
یه بچه دوساله .................رفتم تو اتاق اهورا را دیدم که به پشت خوابیده است که یک لحظه آن فکر شیطانی به سرم زد.......چه جذابیت جنسی میتونه داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟
بابا توديگه کی هستی شیطون بايدبه توسنگ بزنه
پدر چون دورعمرش منقضی گشت
مرااین یک نصیحت کرد وبگذشت
که شهوت اتش است ازوی بپرهیز
برخود اتش دوزخ مکن تیز
دران اتش نداری طاقت سوز
بصبر ابی براتش زن امروز
رفتم تو اتاق اهورا را دیدم که به پشت خوابیده است که یک لحظه آن فکر شیطانی به سرم زد.!!!!!!!!! بچه دوسال و نیمه تحریکش کرده ! تازه خودش هم بچه کوچیک داره !!! واقعا نمیدونم چی بگم ! این یارو یا روانپپریشه یا مواد مصرف میکنه !
مادر اهورا باید با ناپدری اهورا مجازات شود
حالت تهوع بهم دست داد
از سیبیلاش خجالت نمیکشه میگه به یه بچه دوساله .. ؟
ای خدااااااااااا
با این خبرها ادم دوست داره بمیره تف به این دنیا تف به شرفت نامرد
لطفا" زیاد بزرگش نکنید , بین تجاوز و آزار تفاوت وجود داره

این فرد احمق بعد از آزار سرش رو به دیوار کوبیده.. اصلا" تجاوزی در کار نبوده
خدا ازت نگذره بی وجدان.چندروزه نه خواب دارم نه غذا
اهورا جان دو سال اومدي ديدي دنيا چه خبره! ميدونم كه الان خوشحالي . اون زجر كشيدنت و اون دست ها و بدن كوچيكت رو وقتي زير فشار و درد تصور ميكنم دوست ندارم لحظه اي زنده بمونم. اين ما هستيم اشرف مخلوقات
تجاوز .هوس .رزالت .حيوون صفت.اتنا ستايش بنيتا ابوالفضل و مليكا الانم اهورا.كجاي دنياييم ما.حيون صفت خودت دختر داشتي و ب ي بچه رحم نكردي شيطان پيش تو لنگ ميندازه .كاش تموم بشه اين روزا .بايد خون گريست مادر عاشق پيشه دوست پسر رواني پدر اهورام بي تقصير نيست .
خوب است کمی تامل کنیم ! فردی تحصیل کرده ( کارمند داروخانه ویا نسخه پیچ ) که به قول خودش یک دختر هم سن این کودک بیگناه دوساله داشته قبل از مجازات باید حتما حتما توسط روانکاوان خبره مورد برسی قرار گیرد نه اینکه دارای اختیار نبوده ! و حتما باید مجازات سختی بکشد. فقط از جهت اینکه شخص جانی و متجاوز بدون کوچکترین ترسی این عمل ننگین را انجام داده باید مورد کنکاش قرار گیرد که چطور یک طفل دوساله و خواب !! او را تحریک کرده ؟ مادر بی حیای این طفل هم باید جواب گوی سوزانیدن طفل بیگناه باشد که چطور حضانت این طفل را به عهده گرفته ولی در مورد سوزانیدن جگر گوشه اش هیچ عکس العمل به جایی انجام نداده و شوهر جنایت کارش را چرا مورد بازخواست وشکایت قرار نداده که احتمالا همین گذشت و بی خیالی باعث جری تر شدن این جانی بالفطره شده حال باید سوال کرد که این مردخبیث که خود دختری هم سن این کودک دارد اگر بالفرض شخصی با دختر وی همین معامله را بکند چه احساسی دارد ؟ از همه مهمتر پدر بی خیال این کودک چطور بعد از ازدواج مجدد این خانم اگر بتوان اسمش را خانم گذاشت ! به فکر گرفتن این طفل نیفتاده و با عدم مسئولیت این طفل را به کام مرگ کشید . باید خوب توجه کنیم بنا به دلایل معلوم و عدیده جامعه ما ایرانی ها بعضا و گه گاه دچار بیماری های خطر ناکی شده که قبلا شاهد آن نبودیم و یا به ندرت مشاهده میشد چه شده که اینچنین شتابان به سوی قهقرا میرویم ؟
خدا به عابروی عابرومندان درگاهش قسم میدم ،این چنین حیوانهایی قبل از هرکاری شرشون از سر ای فرشته های معصوم کم شه،،خدا ازت نگذره بتو هم میگن مادر،،،من که چندین روزه از فکر اهورا خواب ندارم بمیرم عزیزم چی کشیدی،،،خدا هم نشین رقیه امام حسینت کنه،،
لعنت خدا بر تو بی شرف حرومزاده تو خود شیطانی تو از سگ کمتری تو خود نجاستی از همه ی حیوانها پست تری خدا اه اون طفل معصوم رواز مادر خر واون شیطان صفت بگیرد
لعنت خدا بر تو بی شرف حرومزاده تو خود شیطانی تو از سگ کمتری تو خود نجاستی از همه ی حیوانها پست تری
لعنت خدا بر تو بی شرف حرومزاده تو خود شیطانی تو از سگ کمتری تو خود نجاستی از همه ی حیوانها پست تری خدا اه اون طفل معصوم رواز مادر خر واون شیطان صفت بگیرد
لعنت خدا بر تو
اهورای عزیزم حتی خدا هم از دادن فرشته ای مثل تو به این پدرو مادر بی مسولیت وبی لیاقت پشیمان شد و تو رو پس گرفت ولی کاشکه کمی مهربانتر در آغوش مرگ آرام میگرفتی.
آرام بخواب عزیزم دیگر خبری از آتش سیگارو مادر بی لیاقت و اون آدم شیطان صفت نیست که آزارت بدهن.
آرام بخواب تا نبینی حتی پدرت هم ته دلش خوشحال است که دیگر خبری از زن و بچه و نفقه نیست بازهم برگشت به همان دوران مجردیش بدون مسولیت.
مادرت هم فردا با یه کس دیگه صیغه میشه اینبار راحت تر و بدون بچه
خدا از سرش نگذره بچه دو ساله چجوری میتونه از خودش دفاع کنه و تف به مادر کثیفش باید هر دوشونو بسوزونن
ايران كه تايلند دوم شده . آخه ديگه چرا ميريد سراغ بچه !
اخه تابناک نمیدونم تو این کار رو کردی یا کسی دیگه اخر اون چی هست چسبوندی به چشم این حیوان !!!!!!!!!
الان واقعا پوشوندن عکس قاتل که خودش اعتراف کرده ضروری هست؟
خاک تو سر اون پدر بی غیرتش بشه که چند ماه از بچش بی خبر بوده زنش رو طلاق داد اونکه دخترش بوده چطور دلتنگش نشده
من موندم چرا امام زمان نمیاد .این دنیای کثیف تموم بشه
به نظر بنده هم مادر و هم قاتل کثافت با هم اعدام شوند.
باید هر روز بگن فردا اعدام میشی بعد اعدامش کنن تازجرکش بشه وقتی تصور رمی کنم چه رنجی کشیده گر یه ام میگره پست فطرتت هست
مندنمیدونم چی باید بگم ولی برای پدر اهورا خیلی متاسفم بهش با تمام وجود تسلیت میگم
فقط میتوانم بگویم یا شمر یا شمر، رویت سفید شد.
مرتیکه عوضی... خجالتم نمیکشه... وقتی به ی بچه دو ساله که مثه فرشتس رحم نکرده ببین چ گندای دیگه ایی هم زده... صد در صد مواد میکشه آدم سالم نهایتش عصبی میشه دو تا داد میزنه سر بچه نه این کار رو با ی بچه طفل معصومه بی پناه انجام بده.. چقد آدم میتونه با خوندن تین مطلبا دلش بلرزه از این دنیای کثیف.. مگه طناب دار چقد زجر اهورا رو نشون میده.... حقش مرگی دردناک تر از اینه... اینم بگم روح اهورا هیچوقت از اون مادر نمیگذره... ی مادر تا پای جونش واسه بچش وایمیسه... نه اینکه عقده ای بازی دربیاره هی شوهرععوض کنه...
شرف حیوان از تو بیشتره مجتبی
خدایا خودت حافظ بچه های ایران باش
به خدا اگر مسئولی از این خبر سکته کند باید نذری داد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
خودتم میگی مسیول .......
کجا مسیولیت پذیرند این آقایان
تف به شرف همشون. مگه زنی ک ازدواج مجدد کنه بچه رو ازش پس نمیگیرن؟ بابای اهورام خیلی خونسرد برخورد کرده. مادرش هم ک لعنت دنیا و اخرت بهش ک بچشو سپرده ب ی روانی. یعنی موندم این بچه پدر بزرگ و مادر بزرگم نداشته؟ بمیرم واسش. ب این فکر میکنم ک اون لحظه تجاوز چی کشیده و چیکار کرده و اون حرومزاده به خاطره اینکه کارشو انجام بده سر بچرو میکوبیده زمین..... بغض گلومو میگیره. اما مادره سنگش انگار داره داستان تعریف میکنه خیلی عادی و خونسرد. خدازا چرا به این ادما بچه میدی. حیف فرشته هات نیستن؟ از طرفی میگم خوبه ک اهورا باعث رسوایی مادرش شد و تو این دنیای کثیف نموند ک مثل کیمیا روزی چند بار اسیره هوس پدرخوانده و دیگران بشه و با ی اینده نامعلوم با همچین پدرومادری وارد جامعه شه. خدایا قربون حکمتت
مرتیکه روانی اشغال ،اگه دستم بهت میرسیددهنتو پر خون میکردم
اگر اعدام میکنید اول بگذارید روانشناسان بر روی این قاتل تحقیق کنند و ریشه های بوجود آورنده این مشکل را در این مرد پیدا کنند. لااقل بدانیم با چه موجوداتی در جامعه زندگی میکنیم و حواسمان جمع باشد.
به نظر من آدم فقط باید به وضعیت روانی معاشرین برای انتخاب دوست و همسر و... توجه و تکیه کند. مذهب هم مهم است اما نه زیاد چون بسیار دیده ایم یارو آدم مذهبی (یا بظاهر مذهبی) معروفی هم بوده است اما دست به تجاوز به کودکان زده است. پس اصل، معیار قرار دادن ِ سلامت روانی است.
خدا لعنتت کنه بی شرف
باید همین بلا رو سرت بیارن و زیر دست و پا له بشی بعد سرت و اینقد بکوبن به دیوار تا جونت در بیاد.
جهنمی بی شرف.شمر و یزید از تو باید بترسن تو از هر کثافتی آشغال تری
پایان انسانیت .
اول باید مادرهوس باز اعدام شه بعد دوسپسراشغالش
اظهار کرده قبلا با سیگار بچه رو میسوزونده تا ازش بترسه و حساب ببره..میدونید چرا؟؟؟؟
همه ی کودک آزارا از این روش واسه ایجاد رعب و وحشت در بچه ی بیگناه بهره میبرند تا در صورت سو استفاده ها از ترس نتونه به هیچکس جنایتی که در حقش میشه رو اطلاع بده
اگه اهورا از دنیا نمیرفت این جنایت بصورت دوره ای تکرار میشد و اون طفل بینوا روزگارش نه تنها مثل جهنم بلکه هزار بار میمرد ..
همین بهتر از دست اون جانی پلید خلاص شد..وگرنه مادری که با اون خصلتها معرفی شده به نظر میاد گیج تر از این حرفا بوده تا تشخیص بده چه خطری در کمین اهوراست..
ایران تسلیت انسانیت تسلیت مردانگی تسلیت .گجای دنیاییم کجای دنیا .....تو کمتر از 6 ماه ستایش اتنا ملیکا بنیتا ابوالفضل و اهورا .....بی شرف حیوون صفت خودت بچه داری عوضی ی بچه 2 ساله شهوتیت کرد حیف اسم مرد و رو تو ذاشت تو ی حیون نری .
خدایا خودت به داد این بچه های طفل معصوم برس ...خدایا دیگه تحمل شنیدن یه خبر درد ناک دیگه رو نداریم ،خدایا قربونت برم به کی بچه میدی !!!!!این قدر مادر های پاک هستن که آرزوی یه بچه رو دلشون مونده .....این مادره آخه عوضی چطور جرات کردی بچتو بزاری پیش یه غریبه چطور تونستی ببینی این حیوون رو دست بچت سیگار میزاره .....مگه نمیگی به خاطر مشکل مالی میرفتی سر کار خوب عوضی تو که به اصلاح خودتون صیغه شدی خوب با یه پول دار صیغه میکردی نه با یکی که بیاریش تو خونت و براشم بری سر کار .....تو مادر نیستی نیستی هوس باز کثیف....اون حیوون دوس پسرتم حقش اینه تیکه تیکه بشه
باید خون گریست . کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست
این پست فطرت تا کی می خواد با پول ملت در زندان بخورد و بخوابد
بابا انقدر به حيوان ها توهين نكنيد حيوان ها مهربان هستن اسم حيون رو اين اقا نزاريد
چرا مردهای جامعه ما تا این اندازه خطرناک شده اند؟
قدیما چه امکاناتی وجود داشت که الان نبودش، باعث شده چنین گندی بالا بیاد؟
مرتیکه احمق روانی! مادر گااااااااااو صفت بیشعور، حیق بچه که خدا به اینا میده!!!! حیف!!!! باید زنده زنده بسوزوننش! تحویل داعشش بدن! مرتیکه دست بچه رو سوزونده، مادر هم میدونسته! خاک تو سر اون مادر ! حیف نام مادر رو اون زن پست فطرت! بنظرم دختر مرده رو هم باید بگیرن و دور کنن از همچین مرد روانی!
پس کی این زباله متعفن راکی اعدام می کنند؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل