بازدید 5933
۴

راننده‌ای در اعتراض به اعمال قانون خودروی خود را آتش زد

کد خبر: ۷۴۰۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 21 October 2017
راننده اهوازی که به علت نقض قانون با پلیس راهور مواجه شده بود در اقدامی عجیب اقدام به آتش زدن خودروی خود کرد.
 
به گزارش ابتکار، سرهنگ پیریایی، رئیس پلیس راهور اهواز اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری ریو ۲۶ مهر امسال ساعت ۱۹ ضمن ورود به محدوده طرح ترافیکی، خودروی خود را با سوئیچ و شیشه پایین رها کرده بود.
 
وی ادامه داد: ماموران راهور پس از استعلام خودرو متوجه می‌شوند سواری ریو بالغ‌بر دو میلیون و ۶۰۰هزار تومان جریمه تخلف رانندگی و شاکی خصوصی را در پرونده داشته و ورود به محدوده ترافیکی را نیز باید به آن اضافه کرد.
 
سرهنگ پیریایی با اشاره به اینکه خودرو ریو ورود به محدوده طرح ترافیکی (خیابان سلمان فارسی) را داشته است، افزود: پس از مراجعه راننده از وی درخواست مدارک خودرو می‌شود که با ممانعت راننده مواجه شده و با توجه به عدم احراز مالکیت و جریمه سنگین و شکایت شاکی، ماموران درخواست اعزام جرثقیل برای انتقال خودرو به پارکینگ را می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه در این حین راننده بنزین را از خودرو بیرون آورده و با پاشیدن بنزین به سمت خودرو، اقدام به آتش زدن خودرو می‌کند، افزود: بلافاصله ماموران، خودروی راهور را عقب برده و پس از دور کردن راننده با استفاده از کپسول‌های اطفای حریق متعلق به پلیس، اقدام به خاموش کردن خودرو کرده و خودرو را به پارکینگ انتقال می‌دهند.
 
سرهنگ پیریایی هدف راننده از این عمل را تشویش اذهان عمومی و فرار از قانون عنوان کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
عمل این راننده در این کشور دور از انتظار نیست مردم روان سالمی ندارند کاری به علت آن نداریم ولی اگر به رفتارهای اجتماعی این مردم دقت کنید به نوعی به حساسیت موضوع پی خواهید برد.
بابا مردم ندارن ندارن ندارن
فقط اعدام .
ماموران راهور مردم را دیوانه کردند تقصیر ندارد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار