بازدید 4203

تصمیم جنجالی داورعلیه دایی:پنالتی درست سایپا لغوشد!+عکس

کد خبر: ۷۴۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ 20 October 2017
سید رضا مهدوی تصمیم خود مبنی بر پنالتی برای تیم سایپا را با مشورت کمک داور وتو کرد تا بزرگترین جنجال داوری هفته اتفاق بیفتد.

به گزارش تابناک ورزشی، در دقیقه ٣٨ بازی سایپا ـ فولاد، سید رضا مهدوی داور بازی تکل ایوب والی روی پای محمد عباس زاده را خطای پنالتی اعلام کرد که این موضوع با اعتراض شدید ایوب والی و دیگر بازیکنان فولاد روبرو شد. داور پس از این تصمیم به سمت کمک داور رفت و با مشورت با او تصمیمش را برگرداند تا این بار علی دایی و بازیکنانش به تصمیم داور اعتراض کنند.

جالب اینکه تصاویر تکراری پخش شده از شبکه ورزش نشان می داد که برخورد با پای مهاجم انجام شده و در واقع پنالتی درست بوده است. البته این موضوعی است که باید کارشناسان داوری به صورت تخصصی درباره آن نظر بدهند. چراکه در این صحنه عباس زاده با کنترل توپ قصد عبور از مدافع فولاد را داشت که تکل ایوب والی در شرایطی که قصد داشت مانع از برخورد با مهاجم سایپا شود مهاجم شمالی را متوقف کرد. 

مهاجم سایپا هم که به نظر قصد داشت این پنالتی را از مدافع بگیرد، توپ را از والی عبور داده بود و در واقع شرایط پنالتی محرز شده بود. علی دایی سرمربی سایپا به شدت به این تصمیم داور معترض بود و گفت که نزدیک بود سکته کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار