بازدید 3030

قدوس پایه گذار ۲گل اروپایی مقابل بیلبائو+عکس

استرشوند در دقیقه ۶۴ روی ارسال چیپ تماشایی سامان قدوس از جناح راست به پشت محوطه جریمه و شوت سر ضرب کورتریس ادواردز توانست از بیلبائو پیش بیافتد
کد خبر: ۷۴۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ 20 October 2017
استرشوند سوئد با تاثیرگذاری مثبت ملی‌پوش ایرانی خود روی دو گل برابر اتلتیک بیلبائو به تساوی رسید و در لیگ اروپا شکست ناپذیر ماند.

به گزارش تابناک ورزشی، در یکی از دیدارهای هفته سوم لیگ اروپا تیم استرشوند سوئد با بهره‌مندی از سامان قدوس در خط حمله از ساعت ۲۰:۳۰ امشب میزبان اتلتیک بیلبائو اسپانیا یک امتیازی بود.
یاران قدوس که در دو بازی گذشته برابر زوریا لوهانسک اوکراین و هرتا برلین آلمان به پیروزی رسیده بودند در دقیقه ۱۴ مسابقه امشب با گلزنی آریتز آدوریز دروازه خود را باز شده دیدند و نیمه اول را با شکست یک بر صفر به پایان بردند.
دنیس ویگرن در دقیقه ۵۲ با شوت پشت محوطه دروازه اتلتیک بیلبائو را تهدید کرد که ریباند آن را قدوس قصد داشت تبدیل به گل کند اما باز هم هرین، دروازه‌بان تیم اسپانیایی مقابل توپ ایستادگی کرد تا در نهایت سالیس گِرو با ضربه تمام کننده از محوطه ۶ قدم استرشوند را به گل تساوی برساند.
 

استرشوند که به دنبال تداوم روند درخشان لیگ اروپا و صدرنشینی بود در دقیقه ۶۴ روی ارسال چیپ تماشایی سامان قدوس از جناح راست به پشت محوطه جریمه و شوت سر ضرب کورتریس ادواردز توانست پیش بیافتد اما برتری آنها ادامه نداشت و اتلتیک بیلبائو در دقیقه ۸۹ توسط ایناکی ویلیام گل مساوی را زد تا این دیدار با نتیجه ۲ بر ۲ خاتمه پیدا کند.

سامان قدوس در نخستین بازی برابر زوریا لوهانسک یکی از دو گل استرشوند را به ثمر رسانده بود که امشب هم روی هر دو گل تیم‌اش برابر اتلتیک بیلبائو نقش مستقیم داشت ولی در نهایت تیم او برخلاف دو بازی گذشته به تساوی رسید اما با ۷ امتیاز همچنان در رده اول گروه J ماند.
یاران قدوس یازدهم آبان ماه در چهارمین بازی مرحله گروهی لیگ اروپا مهمان اتلتیک بیلبائو هستند که در صورت پیروزی می‌توانند صعودشان به مرحله بعد را قطعی کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار