بازدید 2843

ولایتی: توطئه‌های آمریکا خنثی و نقش‌بر‌آب می‌شود

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل گفت: طرح تصنعی جدایی کردستان عراق از این کشور با آزادشدن شهر کرکوک، به تاریخ سپرده شد.
کد خبر: ۷۴۰۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶ 19 October 2017
مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل گفت: طرح تصنعی جدایی کردستان عراق از این کشور با آزادشدن شهر کرکوک، به تاریخ سپرده شد.

به گزارش ایرنا، دکتر علی اکبر ولایتی عصر پنجشنبه در حاشیه نشست شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در جمع خبرنگاران، آزادی کرکوک را به نخست وزیر، دولت و مجلس عراق تبریک گفت و افزود: مشکل شمال عراق با حداقل زحمت و بدون خونریزی با درایت و تدبیر مسئولان این کشور حل شد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به دوستی با کشور عراق افتخار می کند، گفت: ایران و عراق از تاریخ، دین و مذهب مشترکی برخوردارند.

ولایتی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران برای رفع مشکلات کشورهای دوست و مسلمان منطقه با آنها معاضدت و همکاری می کند، گفت: در صورتیکه دولت های اسلامی از جمهوری اسلامی ایران درخواست کمک کنند، از هرگونه کمکی به آنها دریغ نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه عمر نفوذ آمریکا در منطقه رو به پایان است، افزود: آمریکا در منطقه ما هیچ جایی ندارد و اتهام زنی به ایران دست به جایی نخواهد برد.

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل و عضو شورای تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ایران محور مقاومت در منطقه است، افزود: ملت ایران از غیرت و شرافت دینی و ملی بالایی برخوردار است و به دشمنان اجازه کوچکترین اهانت و توهین را نمی دهد.

وی بابیان اینکه آمریکایی ها شکست ها و ناکامی ها خود را به گردن دیگران می اندازند، گفت: بهترین راه چاره برای آمریکایی ها این است که دست از سر مردم خاورمیانه بردارند و بگذارند سرنوشت مردم این منطقه به دست خود آنها رقم بخورد.

دکتر ولایتی گفت: ایران به محور مقاومت اسلامی در منطقه تبدیل شده است و توطئه های آمریکا و دشمنان اسلام را در کوتاه ترین زمان، خنثی و نقش بر آب می کند.

وی با بیان اینکه خاورمیانه بزرگ یعنی خاورمیانه در اختیار آمریکا، گفت: اما آمریکا این آرزو را به گور خواهد برد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی