بازدید 3809

جلالی:گل اول مان به تراکتور بادآورده بود

کد خبر: ۷۴۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲ 19 October 2017
سرمربی تیم پیکان گفت: گل اولمان باد آورده بود اما با این وجود موقعیت های زیادی داشتیم.

به گزارش تابناک ورزشی، مجید جلالی پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش برابر تراکتورسازی تبریز و صدرنشینی تیمش در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: گل اولمان باد آورده بود اما با این وجود موقعیت های زیادی داشتیم. 

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازی شرایط ناپایدار پیدا کرد و هر لحظه امکان داشت هرکدام از دوتیم به گل برسند. تیم تراکتور با بازیکنان جوانش امروز بسیار خوب بازی کرد و ما را تحت فشار قرار داد، من این تیم را ستایش می‌کنم چرا که به نظرم امروز واقعاً نمایش خیلی خوبی داشتند. نیمه اول ۲ تعویض اجباری داشتیم که کار را کمی برایمان سخت کرد شاید این دو بازیکن را حدود یک ماه در اختیار نداشته باشیم.

سرمربی پیکان گفت: امیدوارم بتوانیم در ادامه فصل هم این شرایط را حفظ کنیم و این ظرفیت را داشته باشیم که در صدر جدول قرار بگیریم ضمن اینکه باید تلاش کنیم از وقفه‌های لیگ هم به سلامت عبور کنیم. فعلاً هفته دهم است و راه زیادی تا پایان مسابقات داریم، نگاه ما این است که کیفیت تیم بهتر شود و تک تک بازیکنان پیشرفت کنند.

جلالی در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌هایی برای مغرور نشدن بازیکنانتان دارید، عنوان کرد: اینکه بخواهیم روحیه بُرد را به بازیکنان القاء کنیم کار ساده‌ای نیست. ما باید از حالا حتی نوع تمریناتمان را هم تغییر دهیم چون معمولاً در اینگونه مواقع برخی عوامل مخرب به سراغ تیم می‌آیند که ما به عنوان کادر فنی باید آن را رصد کنیم. زمانی که در تراکتور بودم هفته هفدهم تیم به صدر جدول رسید و نمی‌دانم که چه شد که تا هفته بیستم به تیمی نابودشده تبدیل شدیم. باید حواس مان جمع باشد و مانع نفوذ عوامل مخرب شویم.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی