بازدید 3369
خبر

محرومیت٢ماهه کیانی؛خنجرخودی برپشت تراکتور

هدی کیانی 6 ماه محرومیت برایش در نظر گرفته شده؛ به این صورت که دو ماه نمی تواند برای تراکتورسازی به میدان برود و 4 ماه محرومیت تعلیقی نیز خواهد داشت
کد خبر: ۷۴۰۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸ 19 October 2017
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال محرومیت سنگینی را برای دو بازیکن تراکتورسازی در نظر گرفت.

به گزارش تبناک ورزشی، مهدی کیانی و عارف آغاسی دو بازیکن تراکتورسازی هفته گذشته در رختکن تیم بر سر یک شوخی باهم درگیری پیدا کردند و همین موضوع منجر به زخمی شدن مدافع جوان تراکتورسازی با چاقویی شد که در دست کیانی قرار داشت.

اتفاقات پیش آمده با واکنش سریع کمیته اخلاق مواجه شد و این کمیته رای به محرومیت این دو بازیکن تا اطلاع ثانوی داد تا موضوع را پیگیری کند. از این رو آغاسی و کیانی در روزهای دوشنبه و چهارشنبه به صورت جداگانه به کمیته اخلاق رفتند و توضیحات خود را ارائه کردند.مسئولان کمیته اخلاق بعد از شنیدن اظهارات این دو بازیکن و بررسی موضوع، امروز در آستانه بازی با پیکان رای نهایی خود را صادر کردند.

بر اساس حکم کمیته اخلاق عارف آغاسی دو ماه محرومیت تعلیقی خواهد داشت، به این صورت که مشکلی برای همراهی تیمش ندارد؛ ولی در صورت تکرار تخلف دو ماه محرومیتش فعال می‌شود. همچنین مهدی کیانی 6 ماه محرومیت برایش در نظر گرفته شده؛ به این صورت که دو ماه نمی تواند برای تراکتورسازی به میدان برود و 4 ماه محرومیت تعلیقی نیز خواهد داشت. در صورتی که کیانی تخلف دیگری را مرتکب شود، محرومیتش از دو ماه به 6 ماه افزایش می یابد.

بر این اساس برای بازی امروز با پیکان مهدی کیانی قادر به همراهی تراکتورسازی نبود؛ اما عارف آغاسی می توانست سرخپوشان را همراهی کند. بی تردید محرومیت کیانی با توجه به نقش تاثیرگذار او در تیم به ضرر تراکتورسازی و یحیی گل محمدی خواهد بود که مشکلات فراوانی در فصل جاری دارد. او برای چیدن ترکیب تیمش قطعا روزهای سختی را پیش‌رو خواهد داشت. امروز هم تراکتور در غیاب کیانی میانه میدان را به پیکان واگذار کرد و بازی خانگی را باخت.

محرومیت٢ماهه کیانی؛خنجرخودی برپشت تراکتور
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار