بازدید 3474
۱
طرف‌نیمکت‌استفلال‌نمی روم‌وخوشم‌نمی آیدطرفم‌بیایند

پاشازاده:فردا برای استقلال آرزوی موفقیت نمی کنم

کد خبر: ۷۳۹۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶ 19 October 2017
سرمربی تیم نساجی مازندران قبل از بازی حساس تیمش مقابل استقلال و اینکه با دسته گل سوی نیمکت تیم سابقش می رود یا خیر؟ گفت: من قبل از بازی فقط آرزوی موفقیت برای خودم دارم چون دوست دارم خودم موفق باشم.شما کجای دنیا دیدید که قبل از بازی مربی با گل و شیرینی به سمت تیم حریف برود و آرزوی موفقیت کند. من از این اداها در نمی‌آورم، از سال پیش هم به خیلی از دوستانم گفتم ولی متاسفانه بعضی‌ها به آنها بر می‌خورد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی پاشازاده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در جام حذفی با استقلال گفت: این رسم و رسومی که در ایران گذاشتند و می‌روند گل می‌اندازند گردن هم و عکس می‌گیرند را قبول ندارم. یک ربع بعد هم شاید ناسزا بگویند، آخر بازی هم سمت هم نمی‌روند و در جلسات مطبوعاتی بعد از بازی هم هر کدام حق را به خودشان می‌دهند. به نظرم اینها دور از اخلاق حرفه‌ای است نه خوشم می‌آید کسی طرفم بیاید، نه دوست دارم طرف کسی بروم ولی اینقدر حرفه‌ای هستم مثلا بازی با گل‌گهر سیرجان بعد از اینکه در خانه خودمان باختیم رفتم به آقای بگوویچ تبریک گفتم و این اصولش است.

پاشازاده:فردا برای استقلال آرزوی موفقیت نمی کنم

سرمربی نساجی افزود: امیدوارم از این به بعد مسئله‌ای پیش نیاید و کسی از دست بنده ناراحت نشود، فردا هم به همین صورت است، خداراشکر که طرف مقابل سرمربی خارجی است ولی خواهشا کادر ایرانی تیم حریف هم که دوستانم هستند این کار را انجام ندهند. امیدوارم بعد از بازی بتوانیم آنقدر خوب و حرفه‌ای باشیم که به سمت هم برویم و تبریک بگوییم، من قبل از بازی فقط آرزوی موفقیت برای خودم دارم چون دوست دارم خودم موفق باشم.

پاشازاده خاطرنشان کرد: همیشه به عنوان یک استقلالی بازی‌های این تیم را دنبال کردم و دیدم. در طرف مقابل شرایط روحی بازیکنان‌مان خوب است، ما یاد دادیم با یک نگرش خاصی به تمامی بازی‌ها نگاه کنند و سعی کنند که در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشند. بازی با استقلال یک ویترین هست برای بازیکنان ما، من به آنها گفتم که باید لذت ببرند، باید به آن رویاهایشان که دوست دارند برسند ولی رویاهایشان دست خودشان است، همانطور که جلوی صدرنشین لیگ برتر توانستند در خانه حریف تیم حریف را حذف کنند، به آنها گفتم رویاهایشان را خودشان بسازند من نمی‌توانم یک نفر را استخدام کنم که رویاهایشان را بسازند، باید خودشان تلاش کنند و با آن چیزی که می‌خواهند برسند. باز هم می‌گویم لذت، لذت، لذت، بازیکنان من باید فردا لذت ببرند و بتوانند خودشان را به فوتبال معرفی کنند.

پاشازاده خاطرنشان کرد: بازیکنان ما همیشه جلوی طرفداران خودشان بازی کردند. من می‌دانم که طرفداران ما حتما به استادیوم می‌آیند و پشتیبان تیم‌شان هستند، این را باید منتظر بمانیم که فردا چطور برخورد می‌کنند با این بازی و جلوی یک تیم بزرگی مثل استقلال. حتما ما هم سعی می‌کنیم از این استرس بکاهیم و بتوانیم بچه‌هایمان را با روحیه به زمین بفرستیم، ولی نظر من این است که حتما طرفداران ما به استادیوم می‌آیند و روحیه به بچه‌های ما می‌دهند.

وی تصریح کرد: در اینکه آقای شفر کارنامه خوبی دارد هیچ شکی نیست، ولی آقای شفر به نظر من هری‌پاتر نیست که در عرض یک هفته یا دو هفته این تیم را درست کند و از پایین بیاورد بالا و بگوییم به‌به، هیچ کدام از مربی‌ها این طور نیستند، ما باید اول به آقای شفر وقت و امکانات بدهیم و بعد راجع به او قضاوت و صحبت کنیم، اول اینها را باید در اختیارش بگذاریم و ببینیم که آینده چه چیزهایی را به ما نشان می‌دهد.

سرمربی نساجی افزود: استقلال همیشه استقلال است، اینکه بچه‌های ما بخواهند دست کم بگیرند خیلی بعید است، اصلا چنین صحبتی منصفانه نیست راجع به استقلال، استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی دارد و در تیم ملی هر کدام شان می‌توانند ستاره باشند، نه خداراشکر چنین چیزی در تیم ما نیست و ما حریف را خیلی جدی می‌گیریم و مثل تمام بازی‌هایمان و حتی در بازی‌های دوستانه‌مان سعی می‌کنیم به تیم حریف احترام بگذاریم و هیچ تیمی را دست کم نگیریم، این قانون راجع به استقلال بزرگ هم باید رعایت شود و چنین اتفاقی نمی‌افتد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اقای پاشازاده سعی کن استقلال را ببری استقلالیها تا زمانیکه بهت نیازدارند بهت احترام گذاشتند ولی الان نه پس مثل امیرقلعه نویی باش واستقلال تهران را شکست بدهیدو حذف کن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل