بازدید 3308

هواخوری و کفتربازی بازیکنان اخراجی در تبریز

کد خبر: ۷۳۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳ 19 October 2017
جواب های کنایه دار سرمربی گسترش باز هم توجه خبرنگاران را به خود جلب کرد و فیروز برای اثبات ضعف کادر قبلی از هیچ کوششی فروگذار نمی کند. 

به گزارش تابناک ورزشی، فیروز کریمی پس از تساوی بدون گل تیمش برابر سپاهان در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: زمانی که به این تیم آمدم با یک دفاع بهم ریخته روبرو بودم. ما فقط تلاش کردیم این دفاع را بازسازی کنیم. این کار مصیبت بزرگی بود.

وی در مورد بازیکنان مصدوم تیمش گفت: نبود بازیکنان مصدوم به ضرر ما شد، ما پنج بازیکن رباط‌پاره داریم که باید برای این موضوع جشن بگیریم، اصلا فکرش را نمی‌کردم بازیکنان ما با کوچکترین فشاری مصدوم شوند. در جلسه اول تمرینی رضا خالقی‌فر را از دست دادیم. ما در این مسابقه تنها یک فوروارد کلاسیک داشتیم. در مجموع تیم ناقص بسته شده و امیدوارم تا نیم فصل به خوبی ادامه دهیم و با یارگیری در تعطیلات، نیم فصل دوم را خوب آغاز کنیم. باید با حداکثر امتیاز نیم فصل را به پایان برسانیم. 

سرمربی گسترش فولاد در مورد اینکه وضعیت میلاد فخرالدینی و آندرانیک تیموریان بازیکنان مصدوم تیمش چه می‌شود؟ گفت: آنها به این زودی‌ها نمی‌رسند، ما هم آنها را از لیست خارج می‌کنیم تا پی زندگی‌شان بروند، جفا و نامردی نیست، اما شرایط باشگاه و تیم فرق می‌کند و باید در نیم فصل دست مان برای یارگیری باز باشد، در حال حاضر دستمان روی نیمکت خالی است. با فخرالدینی صحبت کردم، هم خودش هم پزشک می‌گوید پارگی رباط دارد، اما هنوز با آندو صحبتی نداشته‌ام. هر دو نفر به پزشکان تهران مراجعه کردند اما ما نظر پزشکان تیم خودمان را قبول داریم و آنها را تأیید می‌کنیم. 

کریمی در مورد اینکه بوناچیچ دو بازیکن این تیم را کنار گذاشته بود و آیا شما نظری روی آنها دارید یا خیر؟ گفت: آنها برای هواخوری اینجا بودند چون تبریز هوایش خوب است و به کبوترها علاقه داشتند و به همین دلیل مانده بودند تا آنها را نگاه کنند. وی در مورد خالقی‌فر و نقی‌زاده گفت: این دو بازیکن پارگی ندارند و به زودی با برطرف شدن مشکلات‌شان به تمرینات بازمی‌گردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها