بازدید 7412

قاتل نوزاد 2 ماهه بخشيده شد

کد خبر: ۷۳۹۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰ 19 October 2017
مرد ميانسال از همسر سابقش كه به اتهام قتل نوزاد دو ماهه بازداشت شده بود، اعلام گذشت كرد.

به گزارش جوان، اواخر بهمن‌سال گذشته بود كه قاضي منافي‌آذر با تماس تلفني مأموران پليس از مرگ مشكوك نوزاد دوماهه‌اي در يكي از بيمارستان‌ها با خبر و همراه كارآگاهان پليس‌آگاهي راهي محل شد. 

بررسي‌ها حكايت از اين داشت كه ساعتي قبل زن جواني نوزاد دو ماهه‌اي را به بيمارستان منتقل كرده است.

 زن جوان در تحقيقات مدعي شد: از شوهرم جدا شده‌ام و با فرزندم زندگي مي‌كنم تا اينكه امروز وقتي از خواب بيدار شدم، ديدم حال فرزندم بد است و او را به بيمارستان رساندم. 

در حالي كه تحقيقات درباره اين حادثه ادامه داشت، پزشكي قانوني علت مرگ نوزاد را مصرف شربت متادون اعلام كرد. بدين ترتيب مأموران مادر نوزاد را به عنوان مظنون حادثه بازداشت كردند. 

متهم در بازجويي‌ها گفت: من معتاد به مواد مخدر هستم. مدتي قبل به‌دليل اختلافي كه با شوهرم داشتم از او جدا شدم و همراه فرزندم زندگي مي‌كردم. من براي هزينه زندگي و تهيه مواد مجبور بودم، كار كنم. 

من هر روز به خانه افراد پولدار مي‌رفتم و كار مي‌كردم و بچه‌ام را با خودم مي‌بردم. روز حادثه ابتدا مواد مخدر شيشه تهيه كردم و در خانه‌ام مصرف كردم. حال خوشي نداشتم و در خواب و بيداري بودم كه ديدم پسر صاحبخانه به اتاقم آمد و داخل آب‌قند بچه‌ام شربت متادون ريخت و به او خوراند.

 از آنجايي كه خيلي مواد مصرف كرده بودم، نتوانستم مانع او شوم تا اينكه وقتي حالم بهتر شد، ديدم بچه‌ام كبود شده و به سختي نفس مي‌كشد. من فرزندم را به بيمارستان رساندم، اما فوت كرد. 

پس از اين مأموران براي دستگيري پسر صاحبخانه تلاش زيادي كردند، اما هيچ سرنخي از وي نيافتند. در حالي كه متهم فراري هنوز دستگير نشده است، پدر نوزاد دو ماهه به دادسراي امور جنايي تهران آمد و از قاتل فرزند دو ماهه‌اش اعلام گذشت كرد. 

وي پس از ارائه رضايت‌نامه كتبي به قاضي منافي‌آذر درباره بخشيدن قاتل فرزندش گفت: من همراه فرزندان ديگرم زندگي مي‌كردم و همسر قبلي‌ام پس از جدايي با فرزند دو ماهه‌ام زندگي مي‌كرد كه متوجه شدم فرزندم با خوراندن شربت متادون فوت كرده است. 

پس از اين همسرم بازداشت شد، اما او قتل را انكار كرد و مدعي شد پسر صاحبخانه‌اش فرزندم را كشته است.

 الان پس از گذشت چند ماهي هنوز متهم فراري دستگير نشده است و من تصميم گرفتم رضايت بدهم.

 من قاتل را مي‌بخشم، حالا قاتل همسرم يا پسر صاحبخانه او باشد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار