بازدید 2733
روحانی در دیدار با خانواده شهیدان مظفر:

با هدایت‌های رهبری و ایستادگی پیروز خواهیم بود

رییس جمهور چهارشنبه شب با حضور در منزل شهیدان والامقام رضا، علی و حسن مظفر؛ در فضایی صمیمی با خانواده‌ی این شهدای عالی‌مقام دوران دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۷۳۹۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱ 18 October 2017
رییس جمهور چهارشنبه شب با حضور در منزل شهیدان والامقام رضا، علی و حسن مظفر؛ در فضایی صمیمی با خانواده‌ی این شهدای عالی‌مقام دوران دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا،  حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در این دیدار گفت: خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران با نثار عزیزان خود در راه دفاع از کشور کار بسیار بزرگی انجام دادند و مایه افتخار همه ملت ایران هستند.

رییس جمهور با تاکید بر تاسی از سیره اهل بیت(ع) و فرهنگ مکتب امام حسین(ع) در عرصه‌های مختلف، اظهار داشت: مکتب عاشورا هدایت‌کننده در مسیر حق است.
 
 با هدایت‌های رهبری و ایستادگی پیروز خواهیم بود

دکتر روحانی با تجلیل از فداکاری و ایثار رزمندگان در عملیات مرصاد، افزود: این عملیات نشان‌دهنده مظلومیت حقیقی ملت ایران در آن دوران است چرا که این تجاوز پس از پذیرفتن قطعنامه و پایان جنگ رخ داد.

رییس جمهور ادامه داد: عملیات مرصاد همچنین نشان‌دهنده رشادت جوانان ملت ایران و آخرین خط پیروزی این ملت در دفاع مقدس بود.

دکتر روحانی با اشاره به این‌که همه ما در برابر عظمت ملت ایران و خانواده شهداء احساس کوچکی می‌کنیم، اظهار امیدواری کرد، همه مسوولان بتوانند در مسیر خدمت به مردم و ادامه راه شهیدان موفق و سربلند باشند.

رییس جمهور تاکید کرد: ملت ایران همواره سرافراز بوده و مطمئنا با هدایت‌های رهبری عزیز و ایستادگی در برابر توطئه دشمنان پیروز خواهد بود.

دکتر روحانی با تجلیل از ایثار، صبر و فداکاری شهداء و خانواده معظم آنان، اظهار داشت: مردم عزیز ایران به خوبی قدردان شهداء و خانواده معظم شهداء هستند.

در این دیدار حاجیه خانم کوکب اسکندری، مادر و دیگر اعضای خانواده این شهیدان والامقام از جمله دکتر حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و برادر شهیدان مظفر نیز با اظهار خوشحالی از دیدار رییس جمهور، خاطراتی از این شهدای گران‌قدر، سجایای اخلاقی و رفتاری و نحوه شهادت آنان بیان کردند.

شهید حجت‌الاسلام رضا مظفر در سن ۲۷ سالگی، شهید علی مظفر در سن ۳۰ سالگی و شهید حسن مظفر در سن ۳۲ سالگی در منطقه اسلام‌آباد غرب و در عملیات مرصاد به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

مرحوم محمد مظفر پدر این شهیدان که خود از رزمندگان دفاع مقدس بود، نیز یک‌سال پس از شهادت فرزندان خود به رحمت حق پیوست.

در این دیدار که حجت‌الاسلام و المسلمین شهیدی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشت، لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی دکتر روحانی به خانواده این شهیدان والامقام تقدیم شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی