بازدید 14640
۵

سرویس ساوند کلود رفع فیلتر شد

کد خبر: ۷۳۹۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ 18 October 2017
مطابق گزارش کاربران در شبکه های اجتماعی، به نظر می رسد که سرویس استریم موسیقی SoundCloud از ساعاتی پیش در ایران رفع فیلتر شده است. در حال حاضر می توانید با مراجعه به وبسایت این سرویس، بدون نیاز به ابزار تغییر دهنده آی پی در آن ثبت نام کرده و از مزایای آن استفاده کنید.

به گزارش دیجیتو به نظر می رسد که این موضوع برای اپلیکیشن های iOS و اندروید ساوندکلاود هم صادق باشد. ساوندکلاود یک پلتفرم آنلاین استریم موسیقی است که در سال ۲۰۰۷ و توسط دو  سوئدی در کشور آلمان بنیان گذاری شد و مطابق آخرین آمار منتشر شده در حال حاضر پذیرای بیش از ۴۰ میلیون دوستدار موسیقی و ماهانه بیش از ۲۰۰ میلیون شنونده از سراسر دنیاست.

شکی نیست که رفع فیلتر این سرویس محبوب می تواند خبر خوشحال کننده ای برای هنرمندان و فعالان عرصه موسیقی در ایران باشد. اما خبر خوب دیگر این که به نظر می رسد ساوندکلاود تنها پلتفرم موسیقی محوری نیست که امروز در ایران رفع فیلتر می شود.

سرویس استریم موسیقی SoundCloud از ساعاتی پیش در ایران رفع فیلتر شده است
از دقایقی پیش در شبکه های اجتماعی زمزمه هایی مبنی بر رفع فیلترینگ سرویس اسپاتیفای هم به گوش می رسد. البته بسیاری می گویند که هنوز نمی توانند بدون ابزار تغییر دهنده آی پی به اسپاتیفای دسترسی داشته باشند، اما رفع فیلترینگ این سرویس برای بخشی از کاربران ممکن است نشانه ای بر این باشد که به زودی تمامی ایرانی ها می توانند بدون محدودیت به آن دسترسی پیدا کنند.

اگر چه هنوز هیچ کدام از مقامات رسمی کشور نسبت به رفع فیلترینگ این دو سرویس واکنشی نشان نداده اند، اما با توجه به گفته های آقای محمدجواد آذری جهرمی، وزیر فعلی ارتباطات به نظر می رسد که رفع فیلترینگ سرویس های پر استفاده اینترنتی در ایران (از جمله توییتر و یوتوب) جزو برنامه های مهم دولت دوازدهم در آینده نزدیک باشد که باید آن را به فال نیک گرفت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۵
بابا خداییش گند نزنین بهش این خبرا رو پخش میکنین دوباره فیلتر می کنن
قبلا هم یوتیوب و پلاس رفع شده بودن خبر گذاشتن دوباره فیلتر شد
اسنپ چت هم رفع فیلتر میشه
حتما پروایدر اینترنت شما مخصوص بچه های با ژن خوب است . همین الان با اینترنت مردمی چک کردم فیلتر بود.
باریکلا به این وزیر کاردان جوان و باهوش. بقیه وزرا لطفآ غلبه بر مشکلات حوزه وزارتی شان را از این وزیر جوان یاد بگیرند!
در اینترنت مخابرات استان فارس همچنان فیلتر است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان