بازدید 164547

تب جدید دختران برای کُره‌ای شدن!

کد خبر: ۷۳۹۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 18 October 2017
نازنین دختر 19ساله‌ای است که تمام زندگیش عشق به کره جنوبی است. او روی کوله‌پشتی و پولیوری که پوشیده برچسب‌هایی به زبان کره‌‌ای زده. او حالا دو سال است که تصمیم گرفته از ایران برود و در سئول زندگی کند.

به گزارش روزنامه ایران، هفته‌ای سه بار با مادرش به کلاس خصوصی زبان کره‌ای می‌رود و هر روز با گوش کردن به آهنگ‌ها و دیدن سریال‌ها تمرین می‌کند. او دلباخته خواننده‌ها و بازیگران کره‌ای است و اتاقش پر از عکس‌های آنها. اما این داستان تنها داستان نازنین نیست. به گفته روانشناسانی که با آنها صحبت کرده‌ام دختران و پسران جوان زیادی در ایران عاشق کره جنوبی هستند. دختران و پسرانی که تمام آرزویشان دیدن هنرمندان کره‌ای است و شاید بهتر باشد بگویم؛ کره‌ای شدن. این روانشناسان تأیید می‌کنند که با تب کره‌ای شدن مواجه هستیم تا جایی که حتی بعضی‌ها می‌خواهند عمل تغییر جنسیت بدهند تا شاید از این طریق بیشتر شبیه کره‌ای‌ها شوند. در این مرحله است که پدران و مادران ناچار از مراجعه به روانشناسان هستند. در این جلسات بزودی مشخص می‌شود که ادعای مطابق نبودن روح و جسم درست نیست و نیازی هم به عمل تغییر جنسیت نیست، بلکه ریشه قضیه خیلی ساده در هیجان کره‌ای شدن است. کره‌ای شدن؟ چرا و به چه دلیل؟

اولین پرده از داستان عشق ایرانی‌ها به کره جنوبی از سریال‌های تلویزیونی شروع شد. سریال‌هایی که هر شب مردم را پای تلویزیون میخکوب می‌کرد. قصه‌هایی از مردان دلیر و جنگجو یا زنانی که پا به پای مردها کار می‌کردند. «جواهری در قصر» و «امپراطور دریا» با بازیگرانی که بسرعت به دل مردم راه پیدا می‌کردند تب کره را در ایران شعله ور کردند. آن زمان تی‌شرت‌ها و عکس‌های این بازیگران بخوبی به فروش می‌رفت و رستوران‌های آسیای شرقی تهران هر روز شلوغ‌تر می‌شد. اما کار به اینجا ختم نشد و شبکه‌های ماهواره‌ای با انبوهی از سریال‌های 500 قسمتی هم روی موج آمدند. چه کسی فکر می‌کرد این تب ریشه بدواند و حالا تبدیل به نوعی فرهنگ گریزی و آموزش زبان و رقص و آشپزی و حتی جنسیت گریزی شود. آیا با تغییر جنسیت می‌شود شبیه دختران و پسران کره‌ای شد؟ اگر بشود که به دردسرش می‌ارزد!

احمد اخوان روانشناس را در دفترش ملاقات می‌کنیم. او از دختران و پسرانی می‌گوید که برای مشاوره در مورد تغییر جنسیت به دفتر روانشناسی می‌آیند. نوجوانانی در سنین بین 15 تا 20 سال: «از فروردین تا حالا 13 پرونده که 9 پرونده متعلق به دختران و چهار پرونده متعلق به پسران بوده با تفکرات ترنس داشته‌ایم. سال پیش هم 25 پرونده داشتیم. اغلب مراجعه می‌کنند تا ما خانواده‌ها را راضی کنیم که آنها عمل کنند یا برعکس؛ خانواده‌ها مراجعه می‌کنند که آنها را پشیمان کنیم. معمولاً هم بعد از آزمایش غدد می‌فهمیم هیچ مشکلی وجود ندارد. بعد از مشاوره هم متوجه تأثیرپذیری آنها از فیلم‌ها و سریال‌ها و خوانندگان کره‌ای می‌شویم و شروع می‌کنیم به درمان.»

اخوان برای ما از شکل لباس پوشیدن شبیه به هم مراجعین می‌گوید؛ دخترانی که لباس پسرانه می‌پوشند و پسرانی که موهای خود را صاف می‌کنند و روی صورتشان می‌ریزند: «بیشتر آنها بدون کلاس رفتن و در خانه زبان کره‌ای یاد گرفته‌اند و آنقدر مسلط هستند که به راحتی به این زبان صحبت می‌کنند. اغلب هم از طبقه اجتماعی متوسط به بالا هستند.» وی از دختری می‌گوید که هر روز به خواننده مورد علاقه‌اش ایمیل می‌زده و به او ابراز عشق می‌کرده و تمام آهنگ‌هایش را هم از حفظ بوده.

نازنین و مادرش از کلاس خصوصی زبان کره‌ای بیرون می‌آیند. فقط می‌شود از روی نمادها و کلمات کره‌ای که روی لباس و کیفش زده فهمید که او از عاشقان کره است. آنها را توی حیاط مؤسسه آموزش زبان خارجی می‌بینم. مادرش زنی جوان است و آن‌طور که خودش می‌گوید هفته‌ای سه بار با هم به کلاس خصوصی می‌آیند و قصدش این است که بزودی برای ادامه تحصیل دخترش به سئول بروند. از او می‌پرسم چرا کره جنوبی؟ می‌گوید: «هر دوتا عاشق کره هستیم و خب این همه آدم به جاهای مختلف دنیا مهاجرت می‌کنند و ما هم کره جنوبی را دوست داریم.»

انگار از سؤالم خوشش نیامده. نازنین وسط حرف می‌آید و با تعصب از علاقه‌اش به کره می‌گوید: «من مردمش را خیلی دوست دارم. با چند نفرشان توی شبکه‌های اجتماعی دوستم. باهم حرف می‌زنیم و بعضی وقت‌ها توی زبان کمکم می‌کنند. حتی یکی از آنها ایران آمد و همدیگر را دیدیم. خیلی مهربان و دوست داشتنی هستند.»

مادرش ساکت با چشمانی که تنگ شده و مشکوک به سؤال‌ و جواب‌ها گوش می‌دهد. از نازنین در مورد علاقه‌اش به موسیقی و سریال‌های کره‌ای می‌پرسم. لبخند روی لبش می‌آید و با ذوق خاصی از عشقش به خواننده‌ها و گروه‌های موسیقی کره‌ای می‌گوید: «آرزوی من است یک بار برم کنسرتشان. آنقدر به در و دیوار اتاقم عکس‌شان را زده‌ام که بعضی شب‌ها خواب می‌بینم وسط کنسرتم.»
 
به دفتر خانم روانشناسی در خیابان میرداماد می‌روم که به صورت تخصصی روی جوانان و نوجوانان کار می‌کند اما دوست ندارد نامی از وی در گزارش درج شود. او برای ما از تعداد بالای مراجعینی می‌گوید که برای تغییر جنسیت به مطبش می‌آیند و معتقد است رابطه معنی داری بین مراجعین تغییر جنسیت با علاقه آنها به سریال‌ها و انیمیشن‌ها و موزیک‌های کره‌ای وجود دارد: «نوجوانان خیلی زیادی با این گرایش دیده‌ام و معتقدم همبستگی مثبتی بین کسانی که اختلال هویت جنسی دارند با علاقه‌مندی آنها به سریال‌ها و فیلم‌های خارجی بخصوص کره‌ای وجود دارد. در واقع می‌توان این‌طور گفت که هر نماد یا مدلی که تفاوت زن و مرد را به حداقل می‌رساند، می‌تواند آسیب‌زا باشد.»

او برای ما از فیزیک مردان و زنان شرق آسیایی می‌گوید و اینکه سخت می‌شود فقط از روی صورت تشخیص داد که فرد مرد یا زن است و شاید یکی از دلایل این گرایش‌ها در نوجوانان نیز همین نوع فیزیک و صورت باشد: «البته نمی‌شود به راحتی گفت فقط به خاطر دیدن فیلم و سریال کره‌ای این اتفاق می‌افتد و حتماً دلایل دیگری هم وجود دارد.»

فهمیدن دلیل واقعی این همبستگی بین مردان و زنان جوانی که می‌خواهند تغییر جنسیت بدهند و تماشای فیلم‌های کره‌ای کار راحتی نیست. حتی برای روانشناسانی که در این گزارش با آنها صحبت کرده‌ام هم موضوع کمی پیچیده است. آنها معتقدند باید در این زمینه کار آزمایشگاهی و پژوهشی ویژه‌ای انجام داد. اما مصطفی زارعان روانشناس کودک و نوجوان مسأله را از زاویه دیگری بررسی می‌کند. او از پژوهشی در دانشگاه شهید بهشتی می‌گوید که بر روی محتوای قصه‌های درسی سه کشور ایران، ژاپن و آلمان انجام شده: «در این پژوهش بیشترین مفهومی که در دروس ایرانی تکرار شده، مطیع بودن است. آلمانی‌ها پشتکار و پیشرفت و ژاپنی‌ها پایبندی به ارزش‌های گروهی و پیشرفت را بیشتر مد نظر دارند. بنابراین وقتی ما در کتاب‌های درسی روی مطیع بودن تمرکز می‌کنیم و از طرف دیگر نمادهای فرهنگی مناسبی برای نسل جدید تولید نمی‌کنیم، خیلی عجیب نیست که این پدیده‌ها اتفاق بیفتد.»
 
زارعان از مراجعه پسری می‌گوید که از اعتماد به‌نفس پایینی برخوردار بوده و عشق بی‌حد و اندازه‌ای به رقص کره‌ای داشته: «تمام زندگی‌اش را برای یاد گرفتن زبان کره‌ای و رفتن از ایران گذاشته بود. دلش می‌خواست در کره درس بخواند و رقص یاد بگیرد.» او نیز یکی از دلایل علاقه جوانان و نوجوانان ایرانی به کره‌ای‌ها را فیزیک و شکل صورت کره‌ای‌ها می‌داند: «آنها صورت معصوم و کودکانه‌ای دارند و این معصومیت گرایش را بیشتر می‌کند.»همین چند روز پیش بود که خبری از حضور یک خواننده ترکیه‌ای در ایران بحث داغ شبکه‌های اجتماعی شده بود.

خواننده‌ای که برای افتتاح یک رستوران به تهران آمد و با هجوم طرفدارانش مواجه شد. هواداران برای گرفتن سلفی سر از پا نمی‌شناختند و این شور و اشتیاق آنها حتی برای خود آقای خواننده هم عجیب بود. طرفداران ترکیه، کره، آلمان، فرانسه یا امریکا؛ شاید هیچ یک از اینها اتفاق جدیدی نباشد و تنها الگوهاست که تغییر می‌کند. کشور بعدی کجاست، برزیل یا بلاروس؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۴
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۵۹۳
کره جنوبی به هیچ وجه به افراد خارجی تابعیت نمیده. در بهترین حالت اگر سرمایه گذاری میلیاردی در آنجا انجام دهید ، به شما اقامت بلند مدت (و نه دائم) اعطا میکند که خود همین هم روند بسیار طولانی و پیچیده ای دارد.
پاسخ ها
خسروی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
سلام اگر همسر کره ای بگیرید یا تاجر بشوید و جنس های کره ای را تجارت کنید هم این امکان وجود دارد
BTS ARMY
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
اشتباه میکنید ، خیلی راه های دیگه هم برای گرفتن اقامت تو کره هست ، مثلا اودیشن دادن به یه کمپانی
فن بی تی اس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
باش تو راص میگی. صد بار رفتی کره مگه تو
متاسفانه دختر من نیز درگیر این ماجرا است
و من شرمنده میشوم که میبینم نسل جوان ما درگیر این کره ای ها هستند
حتی روی طرفداری از تیم کره و ایران روی کره ای ها تعصب دارن
داریم به کجا میرویم !!!
ای نسل بیچاره و بدبخت به خود ایید که زمان کوتاه است و پشیمانی سودی ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
حتما بايد درگير يكي از كشور هاي اروپايي يا آمريكايي شود تا بشود روال عادي و خوشبخت؟!ش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
باشه داداش تو عالم و دانا منم برا تو و امثال تو متاسفم .
ناشناس
| Germany |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
شماها مارو درک نمیکنید احتیاجی هم نیست که درک کنید چون هیچ وقت نکردید
Proud to be korea lover
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
مثل اينكه علاقه دارين بچه هاتون طرفدار اين خواننده هاي زير زميني ايراني كه تو حرفاشون صدتا لفظ ركيك هيت يا سبك هاليوودي با صدتا كثافت كاري تو موزيك ويديوهاشون ك چشم جوونارو باز ميكنه باشن.
BTS ARMY
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
شما به خاطر اینکه دخترتون یه فرد کره ای رو دوست داره اینجوری میگین؟
مهرسا کیپاپر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
از خداتم باشع. دخترت باهوشه ولی درکش نمیکنین. واقعا که.. دخترتون رو درک کنین و بهش اهمیت بدین و ب سلیقش احترام بزارین. این درستش.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
واقعا من متاسفم
مقاله بی پایه و اساس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
حقیقت محض
من دیده بودم
مهدیه
| - |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
تنها دلیلش اینه که مردممون نسل ناموفق
ساناز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
اتفاقا منم عاشق کره ایا وکره جنوبی هستم
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
اره واقعا مقالش بدرد نخوره به خصوص اون قسمت تغییر جنسیت
BTS ARMY
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
کاملا موافقم ، هیچی نمیدونن بعد میان کارشناسی هم میکنن
sana
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
شما به عنوان یک مادر حق نگرانی دارید ، ممکنه فرزند شما امید درگیر باشه که دیگه به درس و کارای روزمره اش به اندازه دنبال کردن کی پاپ اهمیت نده اما خیلی از بچه های دیگه که مثل دختر درگیر این موج هستند میدونم
که چطوری بین دنبال کردن علاقه و هدف های مهم زندگیشان تعادل برقرار کنن ... پس به جای اینکه بچه های این نسل رو بیچاره و بدبخت بخوانید سعی کنید اول ریشه یابی کنید که چرا این خلا توی کشور برای نوجوون های ما ایجاد شده که کره ای ها باید پرش کنن؟! اونا بشن قهرمان و ایده آل های جوونا... شاید یک دلیلش همین محدودیت های سختگیرانه ایرانه، مثل غیر مجاز بودن رقص و غیره......
Sonia kim
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
این علاقه دختر شماست و شما حق ندارین اونو از عشقش منصرف کنید شما تو زمان خودتون هم عاشق ابی و گوگوش و داریوش این خوانده ها بودین مادر منم بهم گیر میده حتی شما باید باعث افتخار اون باشه که دخترتون کیپاپر یا کیدرامره
نویسنده عزیز تغییر جنسیت چیزی نیست که با یک آزمایش غدد مشخص شود فرد ترنس هست یا نه . در اصل مشخصه بالینی ندارد و کاملا روانی است . تغییر جنسیت هیچ ارتباطی به کره ای شدن ندارد و شاید کسی اینقدر عشق کره ای شدن داشته باشد باید به متخصص زیبایی مراجعه کند نه سکسولوژیست. برای آگاهی بیشتر عرض میکنم ترنسکشوال = فردی که روح جنس مخالف در کالبدش است و با تغییر کالبد فیزیکی سعی بر نزدیک شدن به روح با جنسیت واقعیش را دارد. درواقع با بررسی آزمایش غدد میتوان فردی که مشکل هرمافرودیت دارد مشخص کرد که آیا نیاز به تغییر جنسیت دارد یا نه و هرمافرودیت با ترنسکشوال تفاوت دارد . لطفا قبل نوشتن مقاله اندکی مطالعه بفرمائید . با تشکر
پاسخ ها
بانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
خیلی عالی توضیح دادید، متاسفانه این اینترنت اجازه اینو داده که هر بی سوادی بیاد نظر غلط خودش رو بگه.
هر کس در حد بضاعت عقلی و درکی خودش رفتار میکنه. شاید اینکار هم کلاس داره و ما خبر نداریم. التماس تفکر...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
تو خوبییییییییی :))))
BTS ARMY
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
آره دقیقا ما کی پاپر ها و کی درامر ها چنین تصوری از شما داریم
اينها نميدانند وقتي به آرزوي خود برسند و در كره زندگي كنند تازه مي فهمند كه
كره ايها بي ادب ترين و وحشي ترين مردم دنيا هستند , پليس كره جنوبي يكي
از دزدترين و رشوه بگير ترين پليسهاي دنيا است .آنوقت سرشان به سنگ مي خورد و از ناداني خود پشيمان ميشوند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
پروفسور این اطلاعات را از کجا داری ؟!!
دختر من همسر کره ای داردوچند مرتبه ای که به اونجا رفته ام از فرهنگ و ادبشان برا خودم و مملکتم اشگ ریخته ام
액타
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
هر کی یه نظر داره شما باید نظرت رو پیشه خودت نگه داری پس حتما اینجور که شما میگی ایران و جماعت ایرانی خوبه که پلیساش و مسئولینش ..........

من هم نظر خودم رو گفتم
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
واقعا که, خجالت نمی کشی ندانسته ازشون بد میگی؟؟!!!
exo-l
| France |
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
کره ای ها اداب و فرهنگ و روسم خیلی خوبی دارند و واقعا متاسفم
ناشناس
| Singapore |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
چند بار رفتی کره کع انقد با اطمینان نظر میدی
H@sti
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
ببخشید اما فکر میکنم کشور خودمونو با کره ی جنوبی اشتباه گرفتید! چون من اونجا زندگی میکنم و میتونم بگم یکی از کشور های فوق العاده با ادب و مردم خوبه! تکنولوژیم که نگم بهتره! پس بهتره چیزی نمیدونین حرف الکی نزنی :)
Anita
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
واقعا که اینجوری ادم میاد اخه پشت سر این همه ادم حرف میزنه واقعا باید خجالت کشید من به جای شما بودم نظرمو نگه میداشتم برای خودم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
ایران نهایت فرهنگ و ادب رو داره برای همین وقتی خیلی اتفاقی تصادف اتوموبیل رخ بده باید گوشای بچه ها رو بگیری و از محل دورشون کنی
خیلی باادبن
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
اتفاقا ادب کره ای ها حتی تو آمریکا و اروپا هم معروفه استاد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
از کجا میدونی بی‌بی‌سی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
شما از جا میدونی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
معلومه هیچی از کره ای ها نمیدونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
من دوست داشتم برم کره و رفتم خیلی مردم عالی داره و همین طور پلیسهای خوبی هم داشتن وحشیم نیستن به من که خیلی خوش گذشت امسال هم قراره برم
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
بهتره کمی اطلاعات خودتون رو بالا ببرید و بعد حرف بزنید کره یکی از ده اقتصاد برتر دنیاست بالاترین امنیت رو در جهان داره و ... (اون قدر زیاده که حال ندارم بنویسم برید خودتون بخونید)اگه
یکمم مطالعه داشتید میدونستید و این که باشه باشه تو خوبییی
عسل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
حالا نه اینکه خودمون متمدن ترینیم . اتفاقا کسایی هستن که تمام کارهاشون روی نظم و مهربون ترین ادم ها هستن. لازم نیست حتما نظر شخصیتون رو به صورت توهین بیان کنید. این هم یک جور بی ادبی پس به مردم کره نگید بی ادب وقتی خودتون چیزی از ادب سرتون نمیشه.
الینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
خودت وحشی و بی ادبی
تو اصلا میدونی کره چیه ؟ کجاست؟
با این حرفهای نفرت انگیزتون ندید پدید بودن خودت رو لو دادی
BTS ARMY
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
آره داریم میبینیم با کمال وحشی گری جز با ادب ترین کشورهای دنیان ، با کمال وحشی گری کشورشون همیشه جز کشور های امن دنیاست
آره واسه همینه هر کی پاپر ایرانی که رفته کره جز ادب و شعور ازشون ندیده!واسه همین بی ادب و وحشی بازیاشونه که حتما ما هم میریم کره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
اصلا هم کره ای ها وحشی نیستن تو هر کشوری آدم بد هست تو اول کشور خودمونو نگاه کن بعد درباره کشورای دیگه نظر بده
.......
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
شما بذارید به ارزمون برسیم بقیه اش به هیچ کس مربوط نیست به هیچ کس مربوط نی نکه ایران انسان های بد ندارع واقعا نمیتونم کلمه وحشی رو استفاده کنم هر کشوری انسان های خوب و بد دارع و ما در حدی نیستیم که بخواهیم تشخیص بدیم افکار مزخرف و بیمعنی رو برای خودتون نگه دارید حق توهیین به کره رو ندارید
تی اکس تی . تومارو بای توگدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
احتمالا ادب و احترامت در حدی نیست که بدونی نباید به یه ملت و فرهنگش توهین کنی و بعدشم اینایی که گفتی نشون میده
آگاهی و دانشتم مثل ادبته اگه بخوای بگی این صفات کره اس اگر هم باشه مربوط به جمهوری دموکراتیک خلق کره هست نه جمهوری کره
NicKiSHaN
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
ببخشید عذر میخوام ها .... ولی شما لطفا برید کمی درمورد اداب و رسوم و فرهنگ کره ای ها مطالعه کنید اونوقت بیاید تصمیم بگیرید وقتی از چیزی اطلاع ندارید لطفا چیزی نگید وقتی که درموردشون مططالعه کنید اونوقت میفهمید که اونا چقدر فرهنگشون از ما بیشتره اونا اینقدر قانون مدار هستند که در هیچکدوم از خیابوناشون پلیس پیدا نمیشه البته به ندرت پیدا میشه چرا که اونها احترام میذارن به حریم همدیگه .... لطفا مطالعه بفرمایید و اطلاعاتتون رو قبل از اینکه جایی نظر بدید بیشتر کنید باتشکر ...
خاک بر سر ما که حالا جوانان ما میخوان کره ای بشن واقعا ننگ از این بالا تر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
به چیمون مینازیم داداش؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
به چیت مینازی جیگر!!!!!!
هانیه
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
یه سوال دوست عزیز شما تا بحال با گروه های موسیقی بازیگران ... کره ای آشنا شدی؟
الآن تو نت exo یا bts رو تایپ کن
برنامه های زیبا و بع یاد ماندنی میدونی دلیلش چیه؟
mohammad
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
باش پیری تو خوبی!
سانازکشاورزمعتمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
منم میخوام کره ای بشم خداااااااااااا
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
نه تو خوبی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
مگه چشونه اونا؟ اره باو ما خوبیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
خاک بر سر تو که نمیخوای کره ای باشی
Exol
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
باید به خودتون افتخار کنین همچین کیپاپرایی توی ایران هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
نکه خودتون خیلی خوبین من خودم کره بودم و آرزومه کاشکی زبان ماریم کره آیی بود
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
ننگ از این بالاتر که هیچ اطلاعاتی راجع به کره ندارید و الکی حرف میزنید دقیقا به چه چیز خودتون افتخار میکنید
الینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
خاک بر سر خودت
BTS ARMY
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
الان خون ما رنگی تر از بقیه ملت هاست یا از دماغ فیل
افتادیم؟ به چی مینازین؟
تا کی نژاد پرستی؟
اصلا آخرین باری که کتاب دستتون بوده کی بوده؟ هوم؟ بعد میاین ادعای روشنفکری میکنین؟
آنچه در فیل و سریال دیده می شود با واقعیت لزوما یکی نیست.

در کره جنوبی مردم تب بالایی برای جراحی های زیبایی دارند بگونه ای که در رتبه اول جهان قرار دارد.بسیاری از بازیگران سریالهایشان محصول ارتقا یافته اتاقهای جراحی هستند.

بعلاوه اینکه استفاده از محصولات آرایشی حتی بین مردانشان هم بسیار رایج است .


بر خلاف فیلمهایشان ، در واقعیت از لحاظ اخلاقی مردمان پرخاشگری هستند. نوشیدنی های تقویت جنسی مانند جنسینگ بسیار متداول است و به گستردگی چای و قهوه استفاده می شود و شاید همین یکی از مهم ترین علل شدت گرفتن مشکلات اخلاقی و جنسی در کره است . دیگر اینکه یکی از بزرگترین تامین کنندگان بردگان جنسی آمریکا محسوب می شود و سالانه تعداد زیادی را برای این منظور از کره جنوبی به آمریکا قاچاق می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
بابا دانشمن !! بابا جامعه شناس !! بابا مغز!!!!!!!!
H@sti
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
ناموسا خوشم میاد هیچ کدوم هیجی نمیدونین و حرف ه بیخود میزنین!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
ارایش ملیح انجام میدن
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
حالا نه که فیس بازیگرای ما همه ارگانیک ان
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
تو خوبی فقط جیگر آخه نمیگی این طوری سعی میکنی کشوری رو که از همه لحاظ پیشرفته است رو خراب کنی یه وقت ما عاشقت میشیم
عسل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
مورد اول یعنی عمل زیبایی رو قبول دارم. تو خیلی از کنسرت ها وقتی طرفدار هارو میبینم اصلا چهره هاشون شبیه به بازیگر ها و خواننده هاشون نیست و این نشون دهنده ی عمل و گریم بازیگر هاشونه. ولی مورد اخر اتفاقا مردم کره از بهترین رفتار ها و اخلاق ها برخوردار هستن.
BTS ARMY
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
اول از همه هر کره ای عمل نمیکنه ،اگه یه آیدل کره ای بخواد عمل کنه میاد و میگه به کمپانی و طرفدارهاش، و خیلی از آیدل ها هم اصلا عمل جراحی ندارن ، بعضی هاشون بیشتر با میک آپ صورتشون رو درست میکنن ولی آیدل هایی مثل گروه بی تی اس به هیچ وجه جراحی زیبایی نداشتن
تی اکس تی . تومارو بای توگدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
؟!منبع اطلاعاتتون بزرگوار
NicKiSHaN
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
سلام وقتتون بخیر .... اول اینکه بله من با موضوع جراحی زیبایی و استفاده از لوازم ارایش در بین مردان باهاتون موافقم اما اینکه مردم پرخاشگری هستن واقعا باهاتون مخالفم اونها خیلی خونگرم هستند و هرگز با کسی رفتار بدی یا پرخاشگری نمیکنند اگر هم این کار را انجام دهند بعد از همدیگر عذرخواهی میکنند و بله جینسینگ هم در میان مردم کره،چین وژاپن زیاد استفاده میشه اما این دلیل بر شدت گرفتن مشکلات جنسی و اخلاقی انها نیست و اینکه انها خیلی تعصب دارند روی کشورشان و انها به کشور امریکا برده جنسی نمیفرستند بلکه امریکا و کشور های اروپایی به کره برده های جنسی میفرستند لطفا اطلاعاتتون رو بیشتر کنید باتشکر....
کسانی که خودشان را نمیشناسند این کار ها را میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
اتفاقا ما کسایی هستیم که میشناسیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
تو ك خودتو ميشناسي تو مقاله كره اي چيكار ميكني متخصص خودشناسي.
الان این همه درس اخلاق و پند و نصیحت فضلا پس چرا جواب نمی ده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
برای اینکه عمل فضلا کاملا مخالف حرفشان است.
در زمان گذشته کره ای ها برای کارگری به ایران می آمدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
گذشته ها گذشته!!!!!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
احسنتَ احسنتما احسنتم احسنتِ احسنتما احسنتنّ
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
این الان که گفتی چه ربطی داشت به موضوع
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
ولی حالا کره ای ها حتی ایرانی ها رو برای گارگری و پست ترین مشاغل هم استخدام نمیکنند
هعییی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
کاش به عنوان کارگرم میشد بریم کره....
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل ؟
آقا در جامعه 80 میلیونی حالا یک تعداد هم دوست دارن کره ای بشن ، اشکالی نداره یک عده میتونن و با ژن خوبشون غربی میشن و به عمد نوه و فرزندانشون رو اونجا ها ( ..........) به دنیا میارن ، اینها نیاز به روانشناسی ندارن . عزیز مسئولین کشور باید جو و محیط زندگی رو برای جوانان مهیا کنن تا فکر مهاجرت رو از سرشون بیرون نکنن و قدر کشورشون رو بدونن ، وقتی از اول ابتدایی تا پایان فارغ التحصیلی یک جوان خانواده پول پرداخت کرده و بچه میبینه از امکانات کشور هیچ امتیازی نصیبش نشده چه انتظاری داریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
به فکر آینده باش البته کدوم آینده خخخ آینده ای که من و اکثر جونا شایدم خود شما آرزوی فرا رسیدنشو داری مرگ و این از کم کاری کشورمونه حالا هرچی ووللللش
مها
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
اجازه بدین کامنتتون رو طلا بگیریم
ناشناس
| Germany |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
موافقم عاقا اصلا به شما چه ک ما میخایم کره ای بشیم انگار ما نمیدونیم که اینا واسه ی سفر توریستی به اروپا دارن له له میزنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
بله حق با شماست. من خودم 12 سالمه و الان چند وقتیه عاشق گروه موسیقی بی تی اس شدم. وقتی فیلم های کنسرتاشونو ببینید
این خصوصیات رو فقط تو ایران میشه دید خدایی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
همه این ها به خاطر فشار های روانی و اجتماعی بر جوانان است
ناشناس
| Germany |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
اره ب خاطر وضعیت داغون ایرانه خب ی لحظه خودتو بذار جای ما مقایسه کن جوونای کشورای دیگه رو با ایران :\\\\
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
فک نکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
این خصوصیت ها در غرب هم هست اما آنها مردمانی با ادب وانسان دوست هستند واین گرایش را بیشتر میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
البته اینم بگم ک من نمیخوام خودمو شبیه کره ای ها کنم چون چهره ی خودمو دوس دارم ولی واقعا علاقه ی رفتن ب کره ی جنوبی رو دارم.
خدار و شکر
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
وات د فاز؟؟؟؟؟؟
من هرگز نمیرم
حتی اگه قرار باشه جای جومونگ باشم
اصلا اصراری نباشه ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
بنده خدا تو رو اصلا راهت نمیدن، باید یه حساب جاری تپل با چهل پنجاه تومنی ضمانت برای سفارت بزاری
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
نه تورو خدا بیا برو جون من الا همه کره ای ها اومدن استقبالت از کیم هیون جونگ گرفته تا کیم دونگ جون نری بد میشه خخخخ
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
داداش کی تو رو اصن را میده؟ مگه از سخت گیری های ورود به انجا خبر نداری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
نه تروخدا برد
ناشناس
| Germany |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
اونا حتی نمیذارن تو بری توالتشون رو تمییز کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
دقیقا کی گف تو بری بعدم همهخ چیز کره که جومونگ نیست خیلی چچچچچیزااا بهترم داره مثه کی پاپ
مسئولین با رفتار غلط خود هویت این سرزمین را نابود کرده اند و مردم مایلند هویت هر کشوری را داشته باشند جز این مملکت.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
افرین کاملا درسته.
جام
| United Arab Emirates |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
دقیقاً همینه . متاسفانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
زمان جومونگ شاید کره هم اندازه یکی از شهر ها یکوچک ایران بوده و هیچ اسمی تو جهان نداشته ولی سریال جومونگ ساخته میشه و هر کس نگاه کنه فکر میکنه امپراطوریش نصف دنیاس ولی حتی اگر تو فیلم هم دقت کنیم میبینیم طرف نصف روزه پیاده از اینور کشور میره اونور کشور .
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
مشكل از دولت مردان ما مي باشد كه پيشينه مملكت ما را به باد فنا مي دهند
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
خدایا رفتگان ایشون رو بیامرز و به خودشون و
خانوادشون طول عمر با عزت عنایت فرما آمین ینی تو عمرم کلامی به این درستی رو ندیده بودم آفرین دقیقا چنینه خداوند شمارو حفض کنه
mohammad
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
دقیقا
ناشناس
| Germany |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
درسته مشکل همین مسئولین هستن که با ندونم کاری باعث فرار مغزها و مهاجرت و... میشن
در جواب اون شخصی هم ک در مورد سریال جومونگ حرف زده باید گفت که مگه وسعت کشور تعیین میکنه که عایا ی ملت خوبن یا نه خوب در ثانی ولی الان که با هومن کشور کوچیکشون از ایران جلو ان
تی اکس تی . تومارو بای توگدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
خطاب به عزیزی که از وسعت جمهوری کره گفتن انشاالله میدونید که مهم رشد اقتصاد سواد فرهنگ و تکنولوژی یه کشور هست نه؟
مردم چه دغدغه های بی معنایی دارند! خدا به اینها شفا دهد البته بدون رعایت نوبت!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
نتیجه پول مفت و بدون حساب و کتاب میشود این کارهای احمقانه
جام
| United Arab Emirates |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
خدا باید باعث و بانی این هویت گریزی را شفا دهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
به من هم ی پول قلمبه بدهد.چون پول ندارم وگرنه خوب زندگی کردن رو تو همین دنیا هم بلدم.
ناشناس
| Germany |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
برو بابا خدا هم شما رو شفا بده تا سرت تو لاک خور
دت باشه
ناشناس
| Pakistan |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
خدا خودت رو شفا بده اصن درست نیست اینجوری بی احترامی کنی ما هم ارزو داریم دیگه
جیمینی پابو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
کره جنوبی عالیه و خعلی هم جذابه بچه ها به حرفای همچین کاربرایی توجه نکنین اونایی که علاقه به کره دارن هر کاری خاستن بکنن و البته پیشنهاد میدم که همگی بریم کره من رفتم عالی بود
ولی خداییش دختراشون البته به چشم خواهری زیباتر از دخترای ایرانی هستن. شایدم ایرانی ها زیباتر باشن ولی زیر این همه ارایش قابل تشخیص نیستن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
کره ای واقعی ندیدی شما. هنرپیشه ها رو دیدی فقط.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
مشکل زیبا شناختی داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
دختر چشم تنگ کره ای ...........قشنگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بیب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
شما سعی کن جای اینکه فیلما و عکساشونو با کلی افکت و ادیت ببینی ی سر ب کره جنوبی بزن قیافع ها اصلیشونو ببین:/
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
موافقم
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
باز شاهد حسادتای دختران غیور و حسود ایرانی هستیم..
الینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
دستتون درد نکنه خوب گفتین
این دخترای ایرانی واقعا دیگه شورش رو در اوردن
کره ای ها یه آرایش ملیح میکنن و تمام خیل هم خوشگل میشن
تی اکس تی . تو مارو بای توگدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
ما با اونا فرق داریم عزیز. تو هر جمعی شما بری میتونی هم زیبا ببینی و هم زشت در مورد جمهوری کره هم همینطوره هم زیبا خدادادی دارن و هم زشت و هم زیبای عملی اما کلا افراد تو جمعوری کره زیاد به عمل و آرایش رو میارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
نههه اصلا ايتجوري نیست . شما فقط بازيگرا و آيدل هارو ميبينيد خب قطعا ميرن خوشگلاشونو گلچين ميکنن که نميرن هرکیو با هر قیافه ای رو بیارن. ما هم خیلی دخترای خوشگلی داریم ولی خب تو کشور ما کسی از زیبایشون استفاده نمیکنه و هر کسی زیبایش رو میزاره تو صدف :)
NicKiSHaN
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
سلام... واقعا باهات موافقم که دخترای ایرانی زیر اینهمه ارایش قابل شناسایی هم نیستن اما اینکه گفتین اونها هم از دخترهای ایرانی زیباترن مخالفم چون اونها خودشون گفتن که اگه ایرانی ها حجاب نداشتن قطعا زیباترین دخترهای دنیا بودن و حتی از دخترهای کره ای هم زیباتر هستن و برای اینه که اونا حجاب دارن
متاسفانه اونا فکر میکنن ما بخاطر زیباییمون حجاب میکنیم بیچاره ها نمیدونن ما تو کشورمون چی میکشیم از دست حجاب .....
جوونا رها شدن و عده ای در حال پر کردن جیب خود هستند. فساد اداری و سیستمی و پارتی بازی غوغا می کند و همه رها شده اند به امان خدا....
پاسخ ها
ارمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
ساکت لطفا
در مورد تب افغانی ها برای اقامت در ایران هم بنویسید
پاسخ ها
تی اکس تی . تومارو بای توگدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
هه هه هه اونم یه زمانی داشت الان دیگه اونم نیست
من هم به زیمبابوه علاقه شدیدی دارم حد اقل مامور مالیات آنجا برای کسی که در طی یکسال فعالیت مالی نداشته و زیان داده مالیات سنگین نمی بنده که طرف از شکم خانوادش بزنه و قرض کنه بده به اداره مالیات برای زیان مالی و سود حاصل نشده . و بیاید تلویزیون را روشن کند موعظه گوش کند و کارهای خوب انجام بدهد . و حرف بد به مسئولین نزند خدای ناکرده این دنیاش که جهنم بوده دنیای بعدی به جهنم نبرندش. خوش به حال مردم ممالک دیگر کشورهای بی دین و بلاد کفر .
بله اگه بجای خرید این سریالها بیاییم و مثلا داستانهای شاهنامه را بسازیم ، آن وقت خواهیم دید که تب رودابه شدن و رستم شدن و کاوه شدن گل خواهد کرد و بدنبال آن ارتقای فرهنگ ملی مان.
پاسخ ها
حجت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
همون یه "چهل سرباز" که ساختن برای هفت پشتمون بسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
راست میگه
خخخخخخخخخخ
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
دقیقا
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
دوست عزیز کسی با یه جومونگ و یانگوم تب کره نگرفته که .سریال های کره ای برنامه های کره ای موسیقی کره ای اینا تو نت فراوانه .کسی که جذب کره میشه ازین راه میشه نه از طریق صداوسیما
Mrym
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
بسیار خوب و جالب پاسخ دادید
NicKiSHaN
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
اینکه به کنار جالب اینجاست که کره ای ها هم کتاب شاهنامه رو میخونن و فردوسی رو کاملا میشناسن خصوصا کوروش کبیر و بهش احترام هم میزارن همچنین ابو علی سینا خارجی ها چه اروپا چه اسیا همه ایران و تاریخشو دوست دارن ولی ما ایرانیها با اینکه در کشور ایران بزرگ شدیم هیچ چیز درمورد این کشور نمیدونیم و ما سعی داریم فرار کنیم وقتی اونا میخوان بیان اینجا
خیلی از الگوهای اجتماعی جوانان مثل هنرپیشه های کره ای با داستانهای جذاب و افسانه هاشون و همچنین برندهای مرغوب لوازم زندگی ک با توجه به قیمتشون در زندگی لاکچری های متوسط ایران مثل انواع لوازم خانگی سامسونگ و ماشنهای کره ای شاسی و غیر شاسی و .. بنوعی توی ایران زندگی کره ای داریم خب نبود جایگزین قابل رقابت میهنی این احساس وابستگی رو توی جوانان لاکچری خواه ایجاد کرده
لعنت به کره جنوبی دروغگو و اونهایی که فریب میخورند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
بی تربیت !!!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
حرف مفت نزن بابا
اکسوال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
چرا الکی توهین میکنی وقتی دربارشون هیچی نمیدونی،من خودم یه کیپاپر هستم و خوشم نمیاد کسی به اونا توهین کنه.مگه اونا با تو چیکار کردن که این حرفو میزنی
ناشناسس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
هوی عوضی درست حرف بزنا!!!
najme
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
بهتره جای توهین از دو جنبه به قضیه نگاه کنی
BTS ARMY
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
دوست عزیز تا کی نژاد پرستی؟
خسته نشدید اینقدر لعنت فرستادین؟
مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بس نبود؟ بهتر نیست با جای اینا عقلتون رو جمع کنید و یه کاری واسه مملکت بکنین؟
ناشناس
| Pakistan |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
واقعا بی تربیتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
گلم خودت خیلی خوبی یه اونا میگی دروغگو!!
...
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
لطفا حرف زیادی نزن یهو بردمت کره انداختمتااا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
الان فحش بارونت کنم خودت دروغگویی این چه قضاوتیه خیلیییییی خوبع من کره بودم بهترین کششششورررره
Sonia Kim
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
NicKiSHaN
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
ببخشید ها ولی تو به خودت لعنت بفرست که یک ذره شعور و ادب نداری که به کشور های دیگه فحش ندی و ادبتو رعایت کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
ب اون بیچاره ها چیکار داری خب
وقتی بیست و اندی سال پیش تهاجم فرهنگی که بعضی ها فقط شعارش را دادند و بعضی ها هم مسخره کردند شروع شد فکر و اقدامی کسی نکرد بخصوص صدا و سیما . نه تنها اقدامی نکرد بلکه به نوعی هم از نوع دیگرش نشر داد. حالا بعد از این همه سریالهای ترک و کانالهای ماهواره دچار این همه معضل شدیم از طلاق گرفته تا ...‌
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
همه بدبختی ها داز تک بعدی بودن صدا و سیماست
من 5 سال سئول بودم و الان ایرانم . باید مثل کره ای ها باشی تا بتونی انجا زندگی کنی. مردمش سرد و آمار خودکشی هم بالا . با اینکه همه کار دارند درامد هم زیاده. امکانات و رفاه هم خیلی خوبه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
چطور میشهمثل کره ای ها نبود و آنجا زندگی کرد؟
کارنکنی! از کاربزنی!دروغ بگی ! برای هم بزنی! و......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
برای کسب اطلاعات عمومی بگم که هر کشوری که بخوای بری باید مث اونا رفتار کنی تا جامعه تو رو بپذیره حتی تو بحث ازدواج هم دو نفر از دو اصالت مختلف مثلا یکی شمالی یکی ترکی تا نتونن کنار هم اونطور که میخوان رفتار کنن نمیتونن باهم ازدواج کنن اگه ای چیزیه که تو سئول دیدی بدون آلمان دویست برابر بدت از اینه و از خارجی ها هم خوششون نمیاد و آدم های مغروری ان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
چطوری پنج سال؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
میشه بگی اونجا چطوری باید زندگی کرد؟ چقد پول باید همرا داشت؟ چطوری میشه اقامت گرفت؟؟
BTS ARMY
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
کره ای ها مردم سخت کوشی هستن معلومه اگه کسی بخواد اونجا باشه باید مثل اونا باشه حالا مهم نیست توی چه شغلی!
آمار خودکشی تو ایرانم بالاست ، فکر کردین اینجا بهتره؟
تی اکس تی . تومارو بای توگدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
موافقم که رفتارشون سرد و امار خودکشی بالاس اما شما دیگه چرا که خودتون زندگی کردید !این کل جمعیت سئول رو که در بر نمیگیره
مُرد م اندر حسرت فهم الگوي درست.
من متوجه نشدم تغيير جنسيت چه ربطي به كره اي شدن داره
پاسخ ها
BTS ARMY
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
ببینید نویسنده ی مقاله اومده همه ی کی پاپر ها رو بد جلوه داده! اصلا به عنوان یه کی پاپر نه خودم و نه دوستام
تا حالا چنین کاری نکردیم !اصلا ترنس بودن هیچ ربطی به کی پاپر و کی درامر بودن نداره !
هر کسی یه گرایشی داره ! واقعا نمی دونم کی قراره از خانواده ی ال جی بی تی کیو حمایت کنیم
rya
| United States of America |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
هیچی دیگه روانشناسا حرف کم اوردن...دیدن همه چی فیلتر شده حالا نوبت کره اس...چون ریش ندارن مام میخوایم مرد شیم چون ریش نداریم...خدا شفا بده یکی باید روانشناسای مارو درمان کنه
تی اکس تی . توما رو بای توگدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
این قسمت بی اساس هست
اينها توهم زده اند به خدا فكر ميكنن كره حلوا پخش ميكنند ميرن سرخورده ميشن با انبوهي از تجربيلت تلخ برميگردن
پاسخ ها
الینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
به هیچ وجه اینطوری نیست
BTS ARMY
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
تجربه ام به عنوان یه کی پاپر کاملا مخالف حرف شماست
کسی تب کره ای شدن نداره شما با این مقاله و نحلیل چرت حتما می خواهی این تب را القا کنی!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
اتفاقا من هم شنیده بودم از دوستانم. ول یفکر میرکدم استثنائه
الان که خوندم متوجه شدم قضیه اپیدمی شده
غ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
دوست عزیز یکم مطالعه بفرما
......
| Pakistan |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
نخیر خیلی هم راسته
معلومه دیگه کشوری که هویت ملی و تاریخی خودش رو انکار می کنه و مبدا تاریخ خودش رو 40 سال پیش می دونه باید هم اینجوری بشه
کره ایها زشت ترین زن و مرد شرق اسیا رو دارن و ۹۹ درصد مرد وزن کره کل صورتشون رو اصلاح میکنند خدا شفا بده مردم ایران رو همه این درم کره هم فقط یک داستان هست نه حقیت
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
حرفات کاملا برعکسه از جامعه عقبی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
مودب باشید لطفا . از ژاپنی ها بهترن . ژاپنی ها قیافه شون اینقدر زشته که وحشتناک هستن
سعویعون وو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
خدا بقیه رو شفا بده‌که بدون اینکه از مردم کره چیزی بدونن دربارشون اینطوری قضاوت میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
اره عزیزم حتما توام خیلی خوشگلی
الینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
شما اگه انسانین لطفا یه درصد احتمال بدین بعضیا از ته وجودشون کره رو دوست دارن وبا دیدن این حرف شما ناراحت شن عالی میشه
BTS ARMY
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
سطح اطلاعاتتون در حد صفره
kpoper
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
یارو ادب رو رعایت کن تا حالا خوتو تو آیینه
دیدی
تی اکس تی . تومارو بای توگدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
برادر عزیز براساس تحقیقات نشون داده شده که کره ای ها جزو کم مو ترین کشور های دنیا هستن این برای اصلاح بقیشم که فکر کنم شما نیاز بیشتری به شفا دارید
ایرانیها همیشه خارجی پسندن زمانی همین کره ای ها توی ایران راننده کامیون بودن وخودشونو درحد ایرانی نمی دونستن حالا .....
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
حالا پیشرفت کردن و بالاتر قرار گرفتن.دودو چارتا
افغانی هام زمانی جزو ایران بودن.اما حالا نژادپرستایی مث شما میاد بگه افغانیا مث ایرانیان؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
اصلا اینطور نیست
تی اکس تی . تومارو بای توگدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
درسته جمهوری کره در قدیم مثل جمهوری دموکراتیک خلق کره بودند اما همیشه حتی در زمان متحد بودن دو کره به فکر
سواد و پیشرفت بودن نمونش هم امپراطور سجونگ تونگ هست و الان جدا پیشرفت چشمگیری داشتن و هنوز هم همونه دارن پیشرفت میکنن مثال بزنم ؟
به عبارتی ... الفاتحه ....
چند وقت پیش مستندی دیدم که چطور کره ای ها در تلاشند هویت سازی کنن و بتونن تو جهان مطرح بشن انها حتی یک کوزه سفالی هم برای اینکه نشون بدن تاریخ کهنی دارن نداشتند اتاق فکرشون در تلاش بود از روش های مختلف برای کره هویت بسازه در کشور ما با این سابقه کهن این وضعیتو داریم اون خانم یا آقایی که همه چیزش شده کره متوجه نیست که تو همسایه کره جنوبی یک جوان دیوانه قدرت به نام اون هست که دستش رو ماشه هست و هر ان ممکنه دست به حمله بزنه از اونطرف هم امریکای جهان خوار دنبال یک فرصت میگرده که اون رو از رو زمین محو کنه و اون هم به محض احساس خطر کره جنوبی رو خاکستر میکنه از من به تو نصیحت بمون ایران هیچ کجا وطن نمیشه اسیر احساسات نشو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
اتفاقا خدا رو شکر که کیم جونگ اون همسایه اونهاست
خودش یک مانع گسترش بیش از پیش تب کره ای شدنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
امیر علی اینجا خوب کیف میکنی ها ناقلا !!!!!!
najme
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
عزیزم شما محقق تاریخی چیزی هستی اینجوری قضاوت میکنی همیشه شایعه های بد بیشتر رواج پیدا میکنن اونا تلاش نمیکنن هویت سازی کنن بلکه سعی میکنن هویتشون حفظ کنن
BTS ARMY
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
چه جالب! آره همه دارن توطئه میکنن علیه ما!
rya
| United States of America |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
بعله کره اصلا یه دهات بوده که یهو بعد جومونگ فوران کرد خوبه؟
من سالها کره جنوبی زندگی کردم. مودب میهمان دوست منظم و مرتب فعال و پرکار هستند اما چیزی هم نیستند که عاشقشون بشی !!!!! عادی مثل خودمون هستن و اونچه که توی سریال ها هست همش اغراغه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
اغراق
Ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
زیادم خوشحال نباش داداچ چو کیم جونگ اون فقط
آبروی ایران رو میبره کره جنوبی راهش از اونا جداس
melody
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۲
این درمورد فیلمای هر کشوری درسته.به نظر شما تموم اون چیزایی که تو فیلمای ترکی یا آمریکایی نشون میده عین واقعیته؟؟؟؟؟
ارزو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
واقعا همه کره ای ها صورتشان عملی است؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
نه این طور نیست کره فوق العاده است
هویت یک ملت همه چیز آن ملت است
هویت یک ملت رو ازش بگیر، میشه بی سرزمین تر از باد
اینجانب که همیشه در این شبکه های ابنترنتی جستجو میکنم هم اینستاگرام دارم و هم تلگرام و دائما اخبار جدید و وضعیت اجتماعی از ازدواج سفید گرفته تا خبرهای گوناگون دیگر را پیگیری میکنم ولی اولین بار که همچنین خبری که جوانان ایرانی میخواهند کره ای بشوند را شنیده ام نمی دانم تابناک از کجا این خبر را در اورد این یک شایعه و دورغ خبری است
وقتی که هویت اصلی ملت رو نابود کردن،اخرش همین میشه، مردم ما رو بی فرهنگ و بی هویت کردن!!
نمیدونم تابناک نظر منو منتشر میکنه یا نه. این تب که اینطوری در موردش مقاله نوشتین چیز عجیبیه. من خودم 35 سالمه. کارمندم و متاهل. زبان انگلیسی رو تا حد عالی گذروندم و حالا دارم از روی علاقه زبان کره ای یاد میگیرم. این چیزها که بالا نوشتین واسه من نا آشناست. چون تعداد زیادی دور و برم آدم میشناسم از سن 16 تا 40 که علاقه مند شدن به یاد گیری زبان کره ای، دیدن سریالها شون و حتی گوش دادن به آهنگاشون. ولی تا حالا هیچکدوم از ما رو نبردن روانشناس !!!!
چرا عادت دارین تا یه سری به سمتی گرایش پیدا میکنن سعی میکنین اشتباه جلوه بدین اون کارو؟ چرا فقط ایرادات و بدیهای یک عده معدود رو میبینین؟ هر کاری در اندازه خودش خوبه. شماها عادت دارین بیاین یک کار رو خراب کنین. مطمئن باشین هزینه سفر و اقامت در کره جنوبی خیلی بالاست. بعدشم یه جوری نوشتین تغییر جنسیت و فشار به والدین که انگار کره مقصره. پدر و مادری که از پس بچشون بر نیان دو روز دیگه این بچه کره از سرش بیفته میره سراغ مغولستان، میره سراغ آفریقا. تو این مدت که دارم مطالعه میکنم متوجه شدم فرهنگ کره فرهنگ جالبیه و سلیقه ایه. اینقدر برای یک مسئله بحران درست نکنید توروخدا
این دستاورد سرمایه گذاری کره در صنعت سینماست. همون کاری که ترکیه کرده. استالین بدرستی سینما را اسلحه ای بزرگ و خطرناک توصیف کرد.
با این فساد اقتصادی جاری و فساد اخلاقی فعلی که جدیدا مد شده همان بهتر که همه ار اینجا فرار کنیم
سلام، من معلم هستم، اين هفته درس كلاسمون در مورد زبان هاي موجود در دنيا بود ، يعني درس اول كتاب يازدهم، وقتي پرسيدم چه كساني دو زبانه يا سه زبانه هستند خيلي تعجب كردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
چرا؟
ناشناس 11:59...همسر بنده تا کنون 15 بار به دلیل ماموریت کاری به کره جنوبی سفر کرده .هیچ وقت غیر از ادب انها صحبت نکرده .انها بسیار مهربان وخوش رو اند . وبا کشور هایی همچون چین بسیار متفاوتند ودزدی بسیار کمه.....
پاسخ ها
سعویعون وو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
این نتیجه ایرانستیزی صداوسیمای ماست
درین دیار غریب ای دل ،‌ نشان ره ز چه کس پرسم ؟
بجای اینکه با تلاش و زحمت بار از دوش مادر و پدر بدبخت بردارند،.....
عجب متفاوتیم ما آدمها...
فقط کافیه کمی تحقیق کنید تا به واقعیت ماجرا برسید
چرا صدا سیمای ما از بزرگان تاریخ کشور خودمون و از ایران باستان فیلم و سریال نمیسازه؟؟
پاسخ ها
asdola
| United States of America |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
چون اگر نشان بدهد همه چیز را وارونه نشان خواهد داد پس همان بهتر که ولخرجی نکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
گناهه!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
آخه چطوری رستم را شیعه نشان بدهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
همش تقصیر جومونگ و سوسانو و تسوست که حتی همین الآنم در شبکه تماشا درحال بازپخشه
همش تقصیر جومونگ و سوسانو و تسوست که حتی همین الآنم در شبکه تماشا درحال بازپخشه
پاسخ ها
Exo.l
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
کی گفتههههاههه
الینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
که چی؟
به شما ضرری داره؟
بهتر از فیلمای خشک و مسخره ایرانه
ناشناس ۲۰
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
به اونا چه ربطی داره اونا فقط فیلمو درست کردن اونم نه برای ما که برای کشور خودشون
خوده نویسنده این مطلبم ربط طرفدار کره ایای بودن و ترنس بودنو و تغییر جنسیت و اینا رو میدونه عایا؟ داداش داری خعلی بد میزنی-___-
پاسخ ها
jaehwan
| Canada |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
دقیقاااا
اصلا نمیدونه چی نوشته فقط خواسته بگه کره بده
واقعیت اینه که هویت ایرانی دیگه قابل افتخار نیست. بلکه موجب سرافکندگیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
البته نه از سوی ملت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
اتفاقا دقیقا از سوی ملت
همه اش خاطر جومونگ وسوسانو مردم دارن هنوز بهش فکر میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
شما اونا و دیدی می‌دونی بهترین گروه کیپاپ جهان جز چه کشوریه کره جنوبی گروهblackpinkمن عاشقشونم
پیشنهاد من به جوانها این است که افریقایی بشوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
نیاز به پیشنهاد نیست با این اوضاع زیست محیطی و اقتصادی همین الان در یک قدمی افریقا هستیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
پیشنهاد نخاستیم اقا مهدی:|
الینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
شما به خودتون پیشنهاد بدین
آفریقا چه کوفتیه
مرگ بر امریکا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
مرگ براسرائیل
O
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
مرگ بر ادم نادان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
فازا مازا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
مرگ بر ضد ولایت فقیه
الینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
خدا شفا تون بده
تو این هاگیر واگیر این چه حرفیه
چه ربطی به ای موضوع داشت؟
فن بی تی اس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
فازت چیه تو:/
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
مرگ بر ضد ولایت فقیه
وقتی صدا وسیمای میلی طی بیست وچهار ساعت یکی از کانال ها سریال کره ای پخش می کنه وکره را دارای تاریخ کهن ورفتار خوبی نشان می دهد چه انتظاری دارید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
باشه بابا
البته اگر از زاویه درست و جامع نگاه کنی میشود تب فرهنگ گریزی در ایرانیان که فرقی نمیکنه چه امریکا و اروپاش باشه چه کره تنها دلیل این قضیه استحاله فرهنگی انسان ها در طول این سالهاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
این استحاله از طرف مردم انجام نشده
افراد ترنس به گونه ای دارای اختلالات روانی هستن، به طوری که هیچ چیز براشون رضایت بخش نیست و به قولی مرغ همسایه غاز هست. باید ابتدا تحت روان درمانی قرار بگیرن چون هیچ تضمینی نیست بعد تغییر جنسیت به وضعیت خود راضی شوند زیرا تغییر جنسیت در حال حاضر فقط به صورت ظاهری هست و و فرد توانایی فرزند دار شدن در جنس دیگه رو نخواهد داشت
اگه بجای وطن پرستی وتاریخ کهن بت پرستی رورواج بدید نتیجه اش همینه
اینجا به مراسم روز کورش بری میگیرنت. به نسل جدید به جای تمدن باشکوه و باستانی خودمون جومونگ رو معرفی کردن. معلومه اینجوری میشه.
وقتی هویت ملی مردم یک کشور را مسئولین بی ارزش کنندپ11 حاصلش همین است
ما هویت گم کرده ایم !!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
نه بابا؟
جای تاسف است که کره سمبول می شود لا اقل بد بخترین کشورهای افریقایی یه پله از کره از نظر فرهنگی بالاترند
فقط چشماشون بادامی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
بالاتر از نظر جنابعالی چیه ؟!!
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
برو بابا
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
فرهنگو شما با اندازه گیری سایز چشم محاسبه میکنید؟؟؟ وجود امثال مث تو کافیه تا آدمو از ایران زده کنید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
نرگ بر نژاد پرست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
شما می تونید محترمانه نظرتون رو بدید نه که نژاد پرست باشید،اینا اکتسابی نیس اگه قرار بود همه یک چهره و از یک ژن باشیم دیگه من و تویی وجود نداشت
الینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
کاملا حرف چرتی زدین
اصلا هم آفریقا یه پله از فرهنگ با لا تر نیست
کره یه کشوریه که مردم احمق به دوستدارانش خنگ میگن
اینم بگم عاشق شدن خنگ بودن نیست
همه ی مردم واقعا بدبختن که با عشق فرانیه و آلمان و آمریکا زندگی میکنن
مهسا
| Canada |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
ماذا فاذا؟؟
از نظر فرهنگی بدون تویی که اینطوری حرف زدی پایین تری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
واقعا که برات متاسفم برو یکم اطلاعات عمومیتو تقویت کن
مردم ما باید روی نژاد آریایی خودشان کار کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
جم کنین تروخدا..باور کنین بیشتر خود ما ایرانیا اصن نژادمون آریایی نیس..
نمیدونم اون ناشناسی که اومدی نوشتی مرگبر آمریکا..فازت دقیقا چیه؟
:(
پاسخ ها
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
چون اینهاهمه تاثیرات امریکاروی بعضی ازکشورهامثل کره جنوبی هستش مرگ برامریکا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
خخخخخخخخخخخخخخ
اينا از جووني است.
وقتی یک نفر صاحب تریبون به اصطلاح جامعه شناس میاد میگه کوروش و داریوش افسانه اند و وجود خارجی ندارند (با وجود این همه مدرک از جمله سنگ نوشته ها و تخت جمشید و منشور کوروش و .... مثل اینکه بیای ادعا کنی فرعون مصر وجود نداشته!!!!!!) و کلا اصرار دارند هویت نژاد و اصلیت ما رو بیارند
بخاطر اینهمه فیلم و سریالهایی است که به خورد جوانان داده می شود.
پاسخ ها
من یه پسر ۲۱ ساله عاشق کره جنوبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
آفرین درسته ولی یه دلیل دیگه هم داره بخااطر این که یه کشور پیشرفته است وگرنه افغانی ها هم شبیه کره ای هان پس چرا کسی عاشق اونا نمیشه به خدا قسم شعار مرگ بر کره جنوبی میدادم اگه کشور خودم ایران که خاکش از طلا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
کسی به خودشون نمیده از روی علاقه میبیننش:/
کیم تهیونگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
ای ناشناس به کره توهین نکن تو که نمیدونی چی ب چیه میدونی؟
وقتی امپراطوری همه دورانهای جهان در مقابل سریالهای کره ای رنگ می بازد .
باید بهشون حق داد...
دوستانی که فکر میکنن کره تاریخ و هویت نداره باید بگم که این کشور 4500 سال تاریخ و تمدن اثبات شده داره.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
خخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
نه بابا
ناسناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
نه بابا
کاش به جای این پول های مفت به فقیران کمک کنیم
کاش به جای این پول های مفت به فقیران کمک کنیم
یعنی شما فکر می کنید کره ای ها فرشته اند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
بله به شما هم مربوط نیست
اکسوال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
اونا هم انسانهایی مثل ما هستن که با متهد بودن کل جهان رو تغییر دادن،در حالی که ایران در حال نابود شدن هست اونم بخاطر افکار بی پروای شما که به دیگران توهین میکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
خیر ولی هرچی هستن از ما بهترن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
کره عشق . بله کره ای ها فرشته هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
اره
الینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
بله که فرشته ان
فن بی تی اس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
بهتر تو هستن
تی اکس تی . تومارو بای توگدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
نه ولی دیو نیستن :(ن
واقعا راست میگن ما ایرانیا عقلمون توی چشممونه.
پاسخ ها
فن بی تی اس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
مگه اصن داری شما؟
منم علاقه زیادی به کره ای ها دارم و دوست دارم به کره سفر کنم.....
پاسخ ها
من یه پسر ۲۱ ساله عاشق کره جنوبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
خوب به نقطه خوبی اشاره کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
عشقی
نمیگم کره ای ها خیلی خاصن اما اینقدم بد نیستن
من 16 سالمه و عاشق کره هستم و بیشتر بخاطر قیافه کودکانه کره ای ها دوستشون دارم
پاسخ ها
من یه پسر ۲۱ ساله عاشق کره جنوبی ام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
آره آفرین توجه کردی چه چهره معصومی دارن مخصوصا پسراشون گاها فکر ادم نیستن فرشته هستن چون فقط یه فرشتس که همیشه میتونه خندون باشه اصلا چهره هاشون قلب آدم رو از جا در میاره مگه ممکنه چرا ابنجوریه آخه خدایاااااا خدا جونم
هه واقعا که به چیه کشورتون مینازین
من احساس تاسف میکنم که یه ایرانیم
کره اصلا قابل مقایسه باکشور شما نیس
ببخشید کره چشه مگه
من خودم عاشق فیلم های کره ای هستم
عاشق خواننده هاشون و مردمشونم
چشه فیلم کره ای مگه ؟نه مثل فیلمای ایرانی جانماز اب میکشن و به جای فیلم درس دین میدن
فیلمای ایرانی خوبه حتما که هر سری اسم یه دخترو میزارن رو فیلم وبدبختیاشو نمایش میدن
یا چسبیدن به زمان جنگ .فقط چاخان میبافن
یا حتما فیلم های امریکایی خوبه که به جای عشق فقط هوس و رابطه رو به نمایش میزارن
بعدش خواننده ی ایرانی میاد تو کنسرت بدبخت مثه چوب خشک می ایسته فقط باید بخونه
یکی از کنسرت های خواننده های کره ای رو ببینید مثلا گروه bts یاbtob اگه عاشقشون نشدید
کسانی که میگن مغز ندارن و میخواهند به کره بروند اشتباه میکنند من خودم یکی از آنها هستم که میخواهم به کشور کره بروم وبه یک کره ای تبدیل شوم
کسانی که میگن مغز ندارن و میخواهند به کره بروند اشتباه میکنند من خودم یکی از آنها هستم که میخواهم به کشور کره بروم وبه یک کره ای تبدیل شوم
واقا که برای همتون متاسفم که همچین حرف هایی را به زبان اودید کره ای خیلی هم خوبن از شما که بهترن
واقا که برای همتون متاسفم که همچین حرف هایی را به زبان اودید کره ای خیلی هم خوبن از شما که بهترن
واقا که برای همتون متاسفم که همچین حرف هایی را به زبان اودید کره ای خیلی هم خوبن از شما که بهترن
پاسخ ها
من پسرم عاشق کره ۲۱ سالمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
آفرین داداچ گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه نجسه
بابا کره جنوبی الا جزو مدرن ترین کشور های جهانه و مردمش حالا یا با ارایش و یا بی ارایش زیبا ترین مردمن نمیدونم خراب کردن وجهه کره چه صودی براشون داره البته ما داریم اینجا گلومونو پاره میکنیم کره ای ها حتی مارو ادم حساب نمیکنن خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
موافقم
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
دقیقا
من نمی فهمم مگه اونا دشمنتونن که این جوری دربارشون حرف زدین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
منم همین طور
پارک جیمییین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
دقیقا ولشون کن اجی ما ک نظرمون در مورد کره عوض نمیشه
فن بی تی اس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
گل گفتی*_*
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
دوست عزیز شما از خیلی از افرادی ک رفتن کره بپرسی درصد خیلی کمی ازون افراد از زندگی در کره راضی هستن ، از ایران بهتره ولی بهترین جا نیست قطعا ، خیلی کشورای بهتر و مردم بهتری از کره ای ها وجود دارن ، خیلی تعصبی به این موضوع نکن !!!
من عاشق کره جنوبی هستم آرزومه که اونجازندگی کنم ولی نمیتونم و اینکه بنظرمن سریالای عاشقانه و رنگو رو دار و بازیگرای خوشگل و فضای رمانتیک و عشق بی نهایت و مهربانی ذاتی و درنهایت جذابیتی ک تونستن باسریالاشون بسازن باعث شده مردم هم ازفرهنگ و آدماشون خوششون بیاد اکثراهم بیبی فیسن و یه سری فرهنگ های جذاب و بی نظیردارن ک ممکنه هرکسیوجذب خودش کنه درکل من ک باددیدن سریالای مختلف و آهنگای زیبا عاشقشون شدم بازیگرای موردعلاقمم :لی مین هو-جی چانگ ووگ -لی جونکی هستش خیلی جذابن خلاصه مرد مورد علاقه و رویاهای یه دختر رو وقتی میتونن توسریالاشون بسازن خب دخترا حق دارن عاشقشون شن
بعد از اینکه تمام کامنتا رو خوندم واقعا برای بعضی از ایرانیا احساس تاسف میکنم،چرا باید اینجوری باشیم؟چرا انقدر زود قضاوت میکنیم بدون اینکه چیزی از اصل ماجرا بدونیم؟
مصطفی بروووووووووووو
بهت پیشنهاد میکنم بری آهنگای اکسو و بی تی اسو گوش کنی و تحلیلاشونو بخونی که این دوست داشتنو طرفداریو بیخود نشمری. من نمیدونم چرا تا یکی به سریال و آهنگ و رقص غیر از ایران علاقه مند میشه همه هجوم میارن . لابد اینم جنگ نرمه دیگه هه. خب وقتی چیزی خوب باشه مسلما طرفدارم داره دیگه. شماام برو همون ساسی خودتو گوش کن.
وقتی ایرانیا الگوی خوبی برای ترویج کردن ندارن بایدم منتظره همچین اتفاقاتی باشن
خانواده من عاشق کره ای ها هستند
اقا یا خانم ناشناس میشه منبع اطلاعاتتو معرفی کنی شما چن بار کره رفتی که میگی کره ای ها پرخاشگرن
شما میدونید چقد کره ایا یه نظافت دهان دندان اهمیت میدن فروشنده هاشون حتی تا اون دست فروشاشو تا میتونن خوش اخلاقیو رعایت میکنن درضم این علاقه به کره بیماری نیس که نیاز به روانشناس داشته
علاقه به کره سلیقه ایه نه بیماری
پاسخ ها
من پسرم عاشق کره جنوبی ۲۱ سالمه دیگه چند بار بگم آخه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
آفرین درسته ولی تو اینجایی که ما توش زندگی میکنیم تو ایران بیشتر به یه بیماری شباهت داره تا سلیقه چون عشق
ما به کره فقط یه دوست داشن معمولی نیس ما دوست داریم کره ای باشیم دلیلشم اینه که مردم ایران لیاقت زندگی خوب رو ندارن فرهنگمون خراب شده و حالا هرچی اصلا ولش بابا
کره‌لاور
| Germany |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
دمت‌جیییززززز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
منم همین طور
البته اندامشونم خیلی نازه
اکسو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
افرین
لی مین هو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
کاملا موافقم همه این نطرا چرت هستند من دنیام کره هست پس سعی نکنید دروغ بگید
من نمیدونم جوونا و مردم ما دلشونو به چی خوش کنن.
واقعا نمیدونم و نمی فهمم یعنی چی این حرفا؟؟؟!
من با خیلی انسان ها در ارتباطم که اتفاقا در رده جوان و نوجوان قرار دارند و عاشق کره اند اما هیچ وقت همچین گرایشی درونشون ندیدم
تعداد محدودی هستن پس همه رو گناهکار ندونین
کره رو با مربا بخورید یهتره
سلام من با این تحقیقی که شده کاملا موافقم ولی نتیجه گیری درستی از این تحقیق نکردن
منم یکی از دوستداران کره جنوبیم !اما خب میدونم که هرچیزی از بیرون قشنگه ...
کره... از همه کشور های دنیا بهتره از ایران که سحله
فقط میتونم بگم متاسفم
خب بذارید از اول شروع کنیم زمانی که کره جنوبی و شمالی فقط یک کشور بودن فقیر ترین کشور بود و در آن زمان ایران به اون کمک میکرد اینا همونایی هستند که اون زمان واسه نان شبشون محتاج کشور های دیگه و همچنین ایران بودند اون موقع خبری از عشق به کره جنوبی نبود
الهم ارزقنی کره جنوبی
منم مقاله ی شما رو با دقت خوندم امافکر نمیکنم درخواست تغییر جنسیت نوجوان ها ربطی به فیلم ها و سریال های کره ای داشت باشه
کره ای ها بهترییییننن
من خودم دارم زبان یاد می گیرم وعاشق کره ای هام وگروه مورد علاقم همBTSهست چهرمم کاملا شبیه کره ای هاست
ویکی از اهداف ایندم رفتن به کره هستش
من خودم دارم زبان یاد می گیرم وعاشق کره ای هام وگروه مورد علاقم همBTSهست چهرمم کاملا شبیه کره ای هاست
ویکی از اهداف ایندم رفتن به کره هستش
من خودم دارم زبان یاد می گیرم وعاشق کره ای هام وگروه مورد علاقم همBTSهست چهرمم کاملا شبیه کره ای هاست
ویکی از اهداف ایندم رفتن به کره هستش
این علاقه به صنعت سرگرمیه کشورهای مختلف همه جای دنیا هست .. از نظر صنعت سرگرمی امریکا حرف اولو تو دنیا میزنه اما گروه های کره ای اونجا تور کنسرت میزارن ینی چی؟ینی تعداد بسیار زیادی طرفدار اونجا وجود داره ..پس کاملا طبیعیه ..فقط مربوط به سلیقه ادماست..
حیف پول بیت المال که خرج این مقالات زرد می شود
نمي دانم چرا به اين جوانان ايراد مي گيريم، وقتي صدا وسيما فقط خوراك عزاداري تحويل مردم مي دهد
بازم کره ای شدن بهتر از آمریکایی شدنه
درود برکره جنوبی یکیشم اوپای خوبم کانگ دونگ وون
كره اى هافرهنگ وتمدن بالا يى دارن وسومين كشورباقدمت دنيا.
نمیدونم چرا مردم هنوز یاد نگرفتن ک با توهین ب دیگران و عقايد انها چيزى گیرشون نمیاد
منم کره رو خیلی دوس دارم ودارم زبانشونو یادمیگیرم
لایک
عاقا تقصیر منه که میخان تغییر جنسیت بدن الکی موضوع رو بحرانی نکنید
تغیر جنسیت هیچ ربطی به علاقه مند بود به کره ای ها نداره
من خودم ۱۴سالمه و بی نهایت عاشق بازیگرای کره ای و خاننده های کره ای ام و میدونم کسای زیادی مثل من هستن ب نظرم این هییییچ مشکلی نداره و اصلا هم نیاز نیست پدرومادر برن پیش مشاور کره ای ها واقعا ادم های خوبی ان بافرهنگ و با شخشیت انسان های پرتلاشی هستن اینو نگیم ک بد هستن کره جنوبی خیلییییییی عوض شد با سال ها پیششش ی زمانی میومدن ایران کارگری میکردن حالا ببینید ب کجا رسیدن من خودمم هدفم رفتن به کره است و خواهد بود و بی نهایت عاشقششونم *-*
من خودم ۱۴سالمه و بی نهایت عاشق بازیگرای کره ای و خاننده های کره ای ام و میدونم کسای زیادی مثل من هستن ب نظرم این هییییچ مشکلی نداره و اصلا هم نیاز نیست پدرومادر برن پیش مشاور کره ای ها واقعا ادم های خوبی ان بافرهنگ و با شخشیت انسان های پرتلاشی هستن اینو نگیم ک بد هستن کره جنوبی خیلییییییی عوض شد با سال ها پیششش ی زمانی میومدن ایران کارگری میکردن حالا ببینید ب کجا رسیدن من خودمم هدفم رفتن به کره است و خواهد بود و بی نهایت عاشقششونم *-*
من عاشق کره ام الان ۱۷ سالمه ولی تا ۲ یا ۳ سال دیگه نهایتش ۴ سال دیگه میرم کره و نظرات منفی شما در مورد کره ب من مربوط نیس فقط میخوام بگم عاشقشم
کره ای ها از نظر ادب واقعا بی نظیرن بعضی از فرهنگ هاشونم شبیه ایرانیاست خود من به شخصه بالای سی چهل تا سریال ازشون دیدم زبانشونم تا حدودی بلدم. بعضی ها دیگه از علاقه زیاد شورشو دراوردن :/
من 4 ساله کع کی پاپرم تمام عاهنگاشونم حفظم اما اولین بارع میشنوم کع کسی از کی پاپرا یا کی درامرا بخواد تغیر جنسیت بده یا بخواد کره ای بشع برای این سایت هم متاسفم برای دراوردن این حرفا..هرکسی یه سلیقه ای دارع ..چرا دربارع اونایی کع عاشق هندیا یا اونایی کع طرفدار آمریکاییایی مثل زین و هری و جاستین بیبر و ....هستن این چیزا رو نمیگین ..در ضمن طر فدار های اونا فقط ایرانی نیستن اونا توی تمام جهان شهرت دارند
من خودم عاشق کره ام و سعی میکنم زبونشون رو یاد بگیرم ولی در کنار علاقم به کره عاشق کشورم هم هستم و افتخار میکنم که یک ایرانی یا یک اریایی هستم
هرکس برای خودش علایق و خواسته هایی داره که به هیچ کس مربوط نیس
واینکه لطفا هیچ‌کشور یا افرادی رو مسخره نکنین مخصوصا وقتی که از اون جماعت هیچ اطلاعی ندارین
وقتی دو کلام در مورد کشور کره تحقیق نکردین خواهشا الکی در موردش نظر ندین ک با فیلماشون الکی بازار گرمی کردن .هرکسی ب یه چیزی علاقه داره ماهم ب کشور کره جنوبی وامیدوارم هرکی دلش میخاد یه روزی بره .
من هم سریالای کره ای دیدم و بنظرم زندگی که در فیلم ها و سریالاشون مشاهده میکنیم خیلی رویایی هست و مردم واقعی اصلا اینطور نیستند
نوجوونایی هم که تعصب شدید به این موضوع دارن و شبو روزشون شده کره به خاطر اقتضای سنشونه که درست میشه
تازه دختران ایران جزو زیباترین ها تو دنیا هستن از نظر چهره چرا باید چهرشونو مثل کره ای ها کنن؟!!!!!
کره ایا هرچقدر هم که بد باشن که نیستن از بعضی بی فرهنگایی که بهشون الکی توهین میکنن بهترن
دلارتون ۱۰ تومنه فقرو بی پولی ازمون داره بالا میره گیر دادین ب جوونایی ک کیپاپرن درضمن ترنس بودن ربطی ب کره ایا نداره یکم اندازه پشه تحقیق کنید
من خودم چن وقته سریالای کره ای رو میبینم خیلی هم بهشون علاقه مند شدم بعضی وقتا جو گیرم میشم که زبونشونو یاد بگیرم و برم اون جا زندگی کنم اینا همش به خاطر اینه که ما زندگی اروم و خوبی توی ایران نداریم چه از لحاظ روانی چه از واقعیت اطرافمون هر روز گوشمون پر میشه از خبرای بد اخرین خبر خوشی که از اخبار پخش شد چی بود؟ واریز یارانه ها؟ همین میشه که دیگه هیچ کس براش ایرانمون مهم نیست میخواد فرار کنه یه جای خوبم که نشونش میدن میخواد با کله بره اون جا
از نظر من کره ای ها هم خیلی خوبن و من عاشق کره و کره ای ها ام و اون کسی که گفتش کره ای ها از ما بهترن میخواستم بگم دمت گرم
من همینجور الکی دوسشون دارم .انگاری جنونه. پول که ندارم برم .این چی افسرده شدم .خودمم به افسردگیم میخندم.خدایا این دردو از دلم بکن
ببینید من یه دختر ایرانی هستم
من بیشتر نظرات رو خوندم و میخوام یه توضیح کوتاهی به همتون بدم درسته منم کره جنوبی دوس دارم و دوس دارم واسه ادامه تحصیل به اونجا برم البته من قبل اینکه این تصمیم رو بگیرم هیچ هدفی نداشتم و الان هم این خواننده های مورد علاقم رو الگوی خودم قرار دادم و دارم سخت تلاش میکنم من قبل این باید بگم واقعا ادم تنبلی بودم ولی وقتی سخت کوشی های مردم کره جنوبی دیدم به این پی بردم که باید منم سخت گوش باشم اما این موضوع واسه هم سن و سال های خودم بر عکسه چون بعضی از اونهایی که کره جنوبی رو دوس دارن مثل من اما اونها دیگه هدفی تو زندگیشون ندارن بجز اینکه خاننده یا بازیگر مورد علاقشون رو ببینن منم دارم سعی میکنم که دوستانم رو از جنبه مثبت کره جنوبی استفاده کنن
ببینید بعضی ها حرف قیافه زده بودن و جهت اطلاع بعضیا
البته دارم اینو دوستانه میگم
شاید بعضی هاشون ظاهر خوبی نداشته باشن ولی اونا هم مثل ما ها هستن پس درباره انها قضاوت نکنید ممنونم
بهتون یاد ندادند که به مورد علاقه های دیگران احترام بگذارید
بهتون یاد ندادند که به مورد علاقه های دیگران احترام بگذارید و سرتون توی کار خودتون باشه؟؟
من این مقاله رو در چنل های تلگرام هم مطالعه کردم یاوه ای بیش نیست مقاله ای که تنها هدف و مقصدش توهین به گرایشات و علایق دیگرانه رو نمیشه مقاله دونست بنده از 5 سالگی طرفدار کیپاپ بودم و تا به امروز 11 ساله که با کره مردمش و فرهنگش اشنا هستم کره ای بسیار مودب هستند و از ادمهای تنبل هم بدشون میاد
این هم که میگید عمل زیباییی میکنن صرفا جهت اطلاع عمل برداشتن پشت پلک در کشور های شرق اسیا عمل زیبایی محسوب نمیشه به این دلیل که چشم در گذر زمان کوچک تر میشه و در بعضی افراد چربی دور چشم رو میپوشونه و باعث اخلال در بینایی میشه به همین دلیله که 10 در صد مردم کره به طور ارثی چشم هاشون ضعیفه
دومین عمل هم که در کره بسیر شایع هست عمل فکه اون هم به این دلیل که مردم کره بر اساس یک افسانه به فک وی شکل بسیار علاقه دارن و دوست دارن صورتشون وی شکل باشه ، سوالی که من از شما دوستان دارم اینه که چرا مقاله ای در مورد تب لب اردکی و بینی خوکی شدن دختران ایران نمینویسید و اینکه چرا مقاله ای تحت عنوان ایران سرزمین فحشا در پورتال شما وجود نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حرفت عالی بود
افقانی هایی که در ایران زندگی می کنند هم شبیه کره ای ها هستند از نظر من ایرانی
مساله تغییر جنسیت خیلی مضحکه...
واقعا متاسفم مثل اینکه یه شیر آرزو داشته باشه یه سگ باشه
من عااااشق کره ام و فکر نکنم علاقم به کره بخاطر جومونگ و اینجور فیلما باشه .
واقعا برای اونایی که اومدن میگن ما جوونا بیماری داریم و ایران ستیزی و اینا ...... متاسفم
سلام من هم طرفدار یه گروه خواننده کره ای هستم
حرفهای شما رو قبول ندارم و درک نمیکنم چون اصلا نه دیدم نه تجربه کردم
من وقتی در اوج افسردگی بودم و به خودکشی فکر میکردم به خاطر دوست خواهرم با گروه بی تی اس اشنا شدم و اونا باعث شدن زندگیم معنا پیدا کنه...
واقعا برای کسی که این مقاله رو نوشته متاسفم.من دبیرستانی هستم توی مدرسه ی ما خیلی از بچه ها هستند که به کره علاقه دارند.طرفدار اکسو و بی تی اس و شاینی و ..... هستند.هیچ کدوم هم اختلال روانی ندارند
واقعا برای کسی که این مقاله رو نوشته متاسفم.من دبیرستانی هستم توی مدرسه ی ما خیلی از بچه ها هستند که به کره علاقه دارند.طرفدار اکسو و بی تی اس و شاینی و ..... هستند.هیچ کدوم هم اختلال روانی ندارند
من 10 ساله کی درامرم و 9 ساله کی پاپر ... هیچ کاری واسه تغییر خودم نکردمو الانم کره ی جنوبی زندگی میکنم.
سلام.کره ای واقعا مهربون هستند.خیلی ها دلشون میخواد لی مین هو رو ببینند و برن به کره و اونجا زندگی کنن و من هم یکی از اون ها که به فیلم های کره ای بسیار علاقه دارم و مخصوصا آهنگ های لی مین هو عشقم...
ببین ادم با سوادی که کلی کتاب خوندی، و اومدی اینجا نظر گذاشتی!!!!
سلام .یادتون باشه همیشه و همه جا هم ثابت شده باطل همیشه چهره ی زیباتر و تعداد و کیفیت بهتری داره مخالف کیفیت نیستم
واقعا با خوندن نظرات بخاطرع مملکتم تاسف میخورم!
ببخشیدا ولی دلیل نمیشه چون دست ما اسلامه بقیه دست هارا بد نشون بدیم
ابن بجای اعتماد بنفستونه؟
براتون متاسفم واقعا من دوستان زیادی دارم که الان درکره مشغول درسن به عشق همین خاننده ها رفتن ولی الان خیلی هاشون به موفقیت رسیدن یکی از دوستان من کاراموز یک کمپانی کره ایه
درضم خاننده شدن در کره. هیچ ربطی به نژاد پوست و یا ملیت و مذهب نداره
براتون متاسفم واقعا
من ازکرعجه خیلی خیلی خوشم میاد
و بزرگترین آرزوم اینکه به سئول برم
منم کی پاپر و کی درامرم
طبق یه قرارداد فرهنگی بین کره و ایران قرار بر این شد که کره سریال های ایرانی رو پخش کنه و ایران سریال های کره ای.
من نمیدونم منظور شماها از این حرفای خاله زنکی چیه!
وقتی صدبار جومونگا پخش کنن همینه دیگه.حالمون بهم خورد دیگه ازین فیلم
من خودم از علاقه مندان شدید به کره جنوبی ام خیلی ببخشید اما در نظرات خوندم که کره ای ها خیلی وحشی و بی فرهنگ اند از نظر من این جمله کاملا در باره ی کره غلط است و اتفاقا کره ای ها از نظر فرهنگ و اخلاق بالا ترین مقام را دارند لطفا بعد از کمی تحقیق نظر بدید
سلام
نظرات متفاوتی بین هم میهنان محترم وجود دارد.
كره خيلي هم خوبه ماهم دوسش دارم ب كسيممم ربطي نداره ❤️
کره ای ها عالین حداقل از شما که بهترن
کره عشقه عشق
تقریبا همه نظراتو خوندم .
حدودا 98 درصد کامنتا گفته بودن که اینا چقد بدبختن که به کره علاقه دارن؟
خب مگه چه اشکالی داره ؟؟
این یه چیز سلیقه ایه .حالا اگه شما علاقه نداری دلیل نمیشه که ماهم علاقه نداشته باشیم.
من یه کیپاپرم.
خیییییییلیییییی بعضیاتون بی جنبه این من خودم کره ایم وقتی از کره خبر ندارین حرف مفت نزنین
مرگ بر نژاد پرستایی مثل شما که درک نمیکنین
عشقم فقط کره جنوبی
من به شخصه به انها علاقه دارم.ودلیلی ندارم که از انهادست بکشم.
شاید بعضی ها از این موضوع غمگین باشند اما برای بنده مهم نیس.پس همدیگر را قضاوت بی جا نکنیم و در موضوع ها نظر بی جا ندهیم.
این موضوع به کسی ربطی ندارد.و خواهشا در مورد این موضوع انتقاد نکنید.
هر کس نظری در این باره دارد اما دلیل بر این نمیشود که ما انها را زور کنیم که دست از سر کره ای ها بردارند.
کره الان جزو کشور های جهان اولیه قطعا هر کسی دوس داره از یه کشور جهان سومی به یه کشور جهان اولی بره درضمن انقدر به خودتون نبالید همون شاهنامه ای که میگین الان بیشتر از 30000 وون نیست این حقوق یه روز یه کارگر معمولیه که معادله 300 هزار تومن ماعه درضمن ما اگه بخوایم بریم کره میرم بخاطر شاهنامه دینجا نمیمونیم
کره الان جزو کشور های جهان اولیه قطعا هر کسی دوس داره از یه کشور جهان سومی به یه کشور جهان اولی بره درضمن انقدر به خودتون نبالید همون شاهنامه ای که میگین الان بیشتر از 30000 وون نیست این حقوق یه روز یه کارگر معمولیه که معادله 300 هزار تومن ماعه درضمن ما اگه بخوایم بریم کره میرم بخاطر شاهنامه دینجا نمیمونیم
کره آیی ها آدمای با اخلاق مهربون مهمون نواز پرکار با ادب جیگر نفس عمر زندگی عشق و......من طرف داره گروهای blackpink وbtsهستم خیلی خوبن. خیلیم دوست دارم اونجا خواننده شم صدامو شنیدن گفتن عالیه می‌خوام اگه بشه که برم........اگههههه بشههههه
برای همینه که هی سایت فیلم های کره ای رو سانسور میکنن!!! واقعا ک به جای حل مشکلات، دورِش می زنیم
به نظر من همه جای دنیا ادمهای خوب و بد داره .
سلام
عشق فقط کره جنوبی. عشق فقط لی مین هو. عشق فقط BTS. عشق فقط سئول هر کی هم به کره فحش داد انشا الله خفه شه
شما ها که این همه از کره ای ها بد می گید باچشمای خودتون رفتارشون رو دیدید؟فکر نکنم همتون رفته باشید کره.با این همه قضاوت که حتی خودتون هم نمیدونید حقیقت داره یا نه شخصیت خودتون رو نشون دادید.
سلام ببخشید نمیخواستم توهین کنم ولی میخوام بگم که شما ها که دارین در مورد کره اینقدر قضاوت میکنین فازتون چیه ؟ من الان ۱۳ سالمه ودارم میگم که کره ای ها فرهنگشون خیلی بالاتر از ایرانی هاست
اصلا کره از نظر فرهنگ و ادب خیلی از ایران بالا تره ولی مردمش یکم سردن، بعدشم مردم همیشه در صحنه کوروش داریوش چه ربطی به یانگوم و جومونگ داره، چرا چرتو پرت به هم می‌بافید بابا
من یکی از افرادی هستم که عاشق کره ای ها هستم. از این موضوع پشیمون هم نیستم چون با کره ها برخورد داشتم و تعدادی که باهاشون برخورد داشتم مردم های مهربونی بودن. اینکه یک فرد به خواننده و بازیگر کره ای علاقه مند بشه دلیلش چیه؟ اینکه بخواد هویت ایرانی خودش رو عوض کنه؟ اونایی که شروع کردن به سرزنش ماها قبلش به این سوالات پاسخ بدن. من افتخار می کنم ایرانیم و هیچ وقت نمی خوام هویتم رو عوض کنم اما هویت ایرانی نه هویتی که این روز ها داریم. در سفر کوتاهی که به یکی از کشور ها داشتم وقتی می گفتم ایرانی جای اینکه بگن کوروش؟ یا داریوش از لغاتی مثل تروریست؟ و.... که نمیتونم اینجا بیان کنم استفاده می کردن. من میدونم که ایرانی ها بهترین هستن ولی چرا باید این هویت ننگ آوری که دولت مردان برای من ساختن رو با خودم داشته باشم؟ پس قبلش ببینید جوون ها چرا می خوان عوض بشن. چرا میخوان هویت ایرانی که از بهترین و برترین هویت هاس رو فراموش کنن و بچسبن به هویت های کشور های دیگه. و اونایی که گفتن مردم کره پرخاشگر هستن. ایا در ایران همه در صلح و دوستی هستن؟ آیا دولت ، سینما و .... کشور ما پاک هستش؟ حتی دین هم در کشور ما به لجن کشیده شده. پس لطفا بدون تعصب نظر بدید.
منم سریالای کره ای رو خیلی دوسدارم و گروه های بی تی اس و بلک پینکم ک دیگ نگو
من عاشق کره ای ها بودم و ۵سال زبان کره و........رو یادگرفتم و الان که داییم رفت اونجا و از وضعش برام توضیح دادو فیلم و عکساشو دزدم و زن کره ایشو و رفتارشو دیدم و..... خیلی پشیمون شدم و از کره ایا خوشم نمیاد اصلا افسرده شدم نمیدونم چیکار کنم
من ۱۵ سالمه و برای کره و آهنگا و سریال هاش روزی صد بار مرگ رو می بینم.
لطفا به مایی که عاشق کره ایم اینقد چرت و پرت نگین.
خوب عشق ما کره است. به کی چه؟
به این آرزوهامون هم اگه حرفهای مزخرف شما بذاره میرسیم.
زورشو دارن فرهنگشون دارن ب دنیا تو همه زمینه یاد میدن اخر خلاقیتن
مسلمون نیسن ولی بانکاشون نزول خور نیسن
آدم خودش عقل و فهم داره میدونه باید چیکار کنه و چجوری خودشو کنترل کنه دوما نباید که کشور دیگه ای رو خراب کنید با این حرف ها یعنی چه؟
آدم خودش عقل و فهم داره میدونه باید چیکار کنه و چجوری خودشو کنترل کنه دوما نباید که کشور دیگه ای رو خراب کنید با این حرف ها یعنی چه؟سوما یجوری میگید مردم کره پرخاشگرن که انگار همه ی ادما کاملا فقط کره ای ها مشکل دارن در آخر برات متاسفم دوست عزیز که کشور دیگه ای رو خراب کردی واقعا که
آدم خودش عقل و فهم داره میدونه باید چیکار کنه و چجوری خودشو کنترل کنه دوما نباید که کشور دیگه ای رو خراب کنید با این حرف ها یعنی چه؟سوما یجوری میگید مردم کره پرخاشگرن که انگار همه ی ادما کاملا فقط کره ای ها مشکل دارن در آخر برات متاسفم دوست عزیز که کشور دیگه ای رو خراب کردی واقعا که
یاد بگیریم به سلیقه بقیه احترام بزاریم و سرمون تو کار خودمون باشه ... شما بهنام سیبیل گوش میدی ما اظهار نظر میکنیم؟ نکن دیگه توام نظر نده لاعقل خوشی ما یه همین چیزاس لطفا خوشی های مجازیمون رو با این حرفاتون ازمون نگیرین
بعضی از حرفا واقعا عجیبه
میشه تو کار همدیگه دخالت نکنین؟
یکی مختار دوست داره یکی جومونگ
به هم چیکار دارین اخه!
یکی کره دوست داره یکی امریکا
نظر نظره
ایش!
اول از همه متاسفم از این که به علایق همدیگه احترام نمیزاریم دوم اینکه من خودم یه نوجوون 16 ساله هم حدود 3 یا 4 سال بیشتر پیگیر کره حتی زبان کره ای هستم و حتی از بچگی عاشق این کشور بودم وقتی یک کشور انقد طرفدار حتما چیزهای مثبت زیادی داره و حتی با کسایی که اونجا بودن صحبت کنین خیلی مردم با فرهنگی هستن و احترام براشون واقعا مهمه وقتی یک کشور این همه قدمت تاریخی و فرهنگی داره و همزمان توسعه یافته است واقعا کشور عالی میشه قضیه تغییر جنسیت هم هیچ مربوط به کره نیست و بیشتر مسائل غربی و عده کمی از نوجوون هامون هستن که واقعا از بی اعتماد به نفسی رنج میبرن پس قضاوت نکنید و سومم اینکه یاد گرفتن یه زبان دیگه چه اشکالی داره کشور میتونه از این مزیت برای ارتباط گسترده تر با کره استفاده کنه و باعث پیشرفت نسل جوونمون بشه پس هر حرف و توهینی که دلتون میخواد رو به زبون نیارید.
حرفاتون مسخرس!
نه اینکه الان همه تب ارپا و آمریکا ندارن:/
کره ها از تمام آدم ها زیبا ترند
با سلام من یه دختر ایرانی هستم.حدود چهار ده سال سن دارم و به زبان و فرهنگ کره ایی علاقه زیادی دارم.از طرفی کشورم هم دوست دارم و هیچ علاقه ایی هم به تغییر جنسیت ندارم.این پیام هم به این دلیل نوشتم که احترام بزرگ‌تر ها برای من واجبه اما می خواستم از زبون من هم حرف ها رو بشنوید.
علاقه ما به کره ایی ها هیچ ربطی به جنسیت یا پول زیاد و هر چیز دیگه نداره...ما کره ایی ها رو دوست داریم چون احساس نزدیکی بهشون می‌کنیم.چون اونجا جای پیشرفت بالا هست و کسی قرار نیست به خاطر دختر بودنت اذیتت کنه.
همه میدونیم که توی ایران مشکلات زیادی هست و این مشکلات باعث میشه که به خانم ها دختر اهمیت داده نشه....من نمیخوام این حرفم به فمنیست ها ربط داده بشه ولی به هر حال شرایط برای ما دختر ها واقعا سخته....مخصوصا توی این سن.
باید چیزیباشد که برای آنها جذاب باشد و متاسفانه کشور ما چیز جذابی برای جوانان ندارد و جوانان هم مجبور هستند
مشکل اینجاست که این مملکت فکری به حال جوانان نمیکند
من الان ۱۲ سالمه و عاشق کره و بی تی اس هستم اگه نمیشناسیشون یه گروه ۷ نفره خواننده هستن خیلی پسرای خوشگل و خوش صدایی هستن شما هام نباید اینقدر توهین کنید خوب ما هم ناراحت میشیم همیشه ارزو دارم کا به کره برم و اونجا زندگی کنم
وقتی این مقاله رو میخوندم تنها حسی که داشتم تاسف بود.مشکل اینه که ایرانی کلا با تغییر و تحول مشکل داره. سال های ساله که همین ایرانیا خواننده ها و بازیگرای آمریکا، انگلیس، ترکیه و خیلی کشورای دیگه رو دوس دارن و روشون تعصب دارن.حتی بعضی دهه شصتی ها هم همینطورن! خیلیا چون از یه آهنگ خارجی خوششون میاد میرن دنبالش که بفههمن معنی اون آهنگ چیه و کم کم به اون زبان و کشور علاقه مند میشن و واقعا هم چیز عادی اییه. حالا چرا با وجود آمار بالای کسایی که خوره ی سریال ترکیه ای ان چیزی به اسم تب ترکیه نداریم یا با اینکه همه میدونن ایرانیها با عمل خودشونو شبیه غربیها میکنن تب آمریکا نداریم؟ مگه اونا خیلی آدمای درستی ان؟ فقط چون علاقه به کره یه چیز جدید تو ایرانه پس حتما باید یه ریگی به کفشش باشه؟ یا نه..چون قبلا تو ایران راننده کامیون بودن نباید تحویلشون گرفت (که اگه واقعا طرز تفکرتون اینه باید بگم دست مریزاد به هویت اصیل ایرانیتون) یه دختر یا پسر، هر چقدر هم که خوشگل باشه باعث نمیشه دوستاش مشکل اخلاقی پیدا کنن مگه اینکه خود طرف مریض باشه. اینطور هم که شما میگین پس تمام مردم کره مریض هستن.
هرکس همیشه برای خودش نظر و علایقی داره.من نوجون وقتی با تفکرات جاهلانه و دست و پا گیری مثل برتر بودن پسر به دختر و امثال این مواجه میشم بهم برمیخوره که چرا یه دختر نمیتونه به خاطر محدودیت هایی که از قضا خیلیهاشون هم بی معنی هست از وجودش و افرینش به عنوان یه دختر و حتی برعکس به عنوان یه پسر احساس غرور و افتخار بکنه(به هیچ وجه روی صحبتم با دینمون نیست،چون همین خواننده هایی که شماازشون میترسین با روی خوش به اسلام ما احترام میزارن حتی بیشتر از هم دین خودم... )مسئله این نیست که تب کره ای شدن راه افتاده مسئله اینه که خیلی از افراد این سرزمین کور کورانه دارن عقایدی رو دنبال میکنن که هیچ منطقی نداره...اگه من عاشق کره ام دلیلی بر بیمار بودن من نمیشه.مسلما هرکسی هست که از فیلمای خارجی خوشش بیاد.(خیلیا که عشق امریکا دارن؟امریکا که خیلی خیلی کثیف تر از کره است؟چرا اونا نه؟ )پس یاد بگیریم بهم احترام بزاریم...چون همه خوب میدونیم خیلیا اب ندیدن وگرنه شناگر خوبی ان...
ب نظرم ک کره ای ها بهترین ادم هان اونا شادن و همیشه خوش میگذرونن
منم خیلی علاقه به این دارم که در کره بازیگر شم و حتی چهرمم به کره ای ها شبیه در صورتی که ایرانی هستم. اما مشکل گرفتن تابعیت رو دارم. از طرفی خانواده این موضوع رو مسخره میگیرن و به این توجه نمیکنن که این آروزی منه.
من خودم کیپاپرم و دوست های زیادی دارم که کیپاپر و کی درامر و هیچکدومشون این مشکلو ندارن اصلا چه ربطی داره یع نفر که کی لاوره بخواد جنسیت شو عوض کنه
واقعا از نظر شما پسری که موهاشو صاف(ساف) کنه دو جنسس؟
شما اشتباه نمی کنید...این مسعله مشکلی بزرگه اما علاقه به این چیزا در حد متعادل طبیعیه...
خوب منم به قول شما یه فرد گرفتار تب کره ایم
حالا پسر ها و دختر های ایرانی کره مونده منتظر شما تا برید تو کشورشون خواننده یا بازیگر شین۰ها؟؟
بپه ها من میخام بازیگر شم
اینکه من و نسل من عاشق این کشور و فرهنگشون هستیم واقعا به خودمون ربط داره! چرا دخالت میکنین تو زندگی ما؟ واقعا به شما چه ربطی داره؟
کره عشقه
اصلا مردم کی هستن که در مورد علایق بقیه نظر بدن کی هستن که راجب رفتار و اخلاق کره ای ها و مردم بقیه کشورا نظر بدن.طرف هنوز پاشو تو کره نزاشته میگه پرخاشگرن و اینچیزا اونا هر چی هستن مثل شما ها نیستن که بیان راجب بقیه حرفای الکی بزنن بهتره برید یاد بگیرید به اخلاق بقیه احترام بزارید.و اینکه عاشق کره ای ها باشی نشانه این نیست که فرهنگتو از دست دادی اینا همش نظرات غلط شماس که فقط ذوق نو جوانان رو کور میکنه.هر کسی هر جوری هست به کسی مربوط نیست.بهتره تو زندگی بقیه دخالت نکنین.اول در مورد یه چیز تحقیق کنید بعد بیاید نظر بدید.
خب الان که چی؟!!!.... این همه مضخرف گفتین که چی بشه خدایی؟؟؟....
من اگه کره ایا هرجوری باشن،هرکاری انجام بدن بازم بنظرم از ایرونیا بهترن....
واقعا برای کشورم متاسفم که مرد بودن رو به ریش و پشم میدونن و اینکه کره ای ها مشکلی با آرایش گردن پرد ها ندارن چه کره ای ها چه کشور های غربی هر کسی هم کره ای ها رو دوست داره دلیل بر این نیست که میخواد ترنس بشه و اینکه دخترای گره اصلا خودشون رو شبیه پسر ها نمیکنن به هیچ کسی هم ربطی نداره طرف میخواد چیکار کنه در واقعا به تو چه
چرا مردم ایران به بقیه کشور ها همش فحش میده؟ببینید همه ی انسان ها از دو نفر تشکیل شدن یعنی همه ی انسان ها بالاخره از یه ریشه ای به هم دیگه میرسن.این درست نیست که این همه به همدیگه بدی بکنیم -_- خجالت بکشید.
کره ای ها پاک ترین و معصوم ترین مردم جهان هستند دربارهشون بد نگین اتفاقا خیلی مهربونن وقتی بهشون نگاه می کنی حالت جا میاد من یه مدت افسردن بودم دکترا هیچ کاری از دستشون بر نیومد اهنگ کره ای که گوش دادم انگار زندگیم عوض شد
یکی اینجا کمنت گذاشته که در مورد تب بالای افغانی ها برای تابعیت گرفتن از ایران هم بنویسید.
من خودم افغانی ام و در کابل زندگی میکنم، در اینجا مردم نه دماغاشونو عمل میکنند نه چشم و چالشونو و نه برای آمریکایی شدن پر و بال میشکنند نه برای کره ی شدن ..ایرانی شدن که بماند سرجای خود که اگه کسی در اینجا بگه من میرم ایران پناهنده گی بگیرم همه بهش میخندن، والا تو این شرایط پاکستان بسیار بسیار بهتر از ایرانه
منم کره ای ها رو دوست دارم ولی انقدرم بد نیستن و اینکه اگر بخوای اونجا اقامت بگیری در صورتی میشه که استعداد های خاصی داشته باشی مثل ورزش حرفه ای بلد باشی یا اصلا صدای خوبی داشته باشی تا برای مملک کره سودی باشه در غیر این صورت بهت اقامت نمیدن این چرتو پرتا هم الکیه بابا اخه کی میره تغییر جنسیت بده خدا شفا ی بینوبت بده بخدا
اره منم مثل خیلی از جوون ها عاشق کره ی جنوبی ام عاشق خواننده و بازیگر مورد علاقم عاشق غذاهای کره ای عاشق خیابان های کره و ... اینکه دارین میگین خیلی از جوون های دوونه شدن و میخوان شبیه کره ای ها بشن و ... به شما هیچ ربطی نداره
وا. ینی چه. حالا فک میکنین ک ایرانیا بهتر از کره ای هان؟ من سه سال اونجا درس خوندم فقط یه فحش شنیدم که اونم بی‌شعور بود. تازه دوستم برا شوخی گف. پام رو ک گذاشتم فرودگاه ایران اولین فحش بد رو از یع ایرانی شنیدم. اونجا امنیت و بهداشت خیلی بهتره. خواهرم هم شوهر کره ای داره و خیلی با فرهنگ. منم دارم تابعیت اونجا رو میگیرم و بهش افتخار میکنم
کشور کره خیلی هم خوبه و من الان اینجا درس می خونم
ببخشیدا رفتن به کره چه ربطی به جومونگ داره¿
دوباره شما آقا یا خانم که هیچی درمورد کره نمیدونی الکی حرف نزن من واسه ادامه تهسیل اومدم کره و دوست پسر کره ای هم دارم که قراره ازدواج کنیم وخیلی هم عاشق همیم
والا من از ۱۲ سالگی طرفدار کره شدم و بیشتر از ۵۰ نفر رو توی این هفت سال طرفدار کره کردم ولی تا حالا هیچ کدوممون به فکر تغییر جنسیت و اینا نیوفتادیم :/
بعدشم الآن یه عده طرفدار آمریکا و هالیوودن یه عده هم طرفدار هند و بالیوود چه ایرادی داره که ما طرفدار کره باشیم؟؟؟؟
در ظمن هر کس اختیار خودشو داره و شما اصلا حقی ندارید که دخالت کنید چرا جوون های امروز گرفتار تب کره شدن
کی گفته کره بده خیلی هم خوبه
الان عصر عصر ارتباطات هست کلی چنل تلگرام و سایت هستن که سریالای بروز کره ای رو با ترجمه فارسی قرار میدن ، و کلی کلاس آنلاین برای یادگیری زبان کره ای !!! بنظرتون چرا بچه ها جذب میشن، یکی از دلایل مهمه ش اینه کشور ما چیزی برای جذب این نوجوانان و نسل جدید نداره کلا حرفی نداره اگرم داره بلد نیست به زبون این نسل حرف بزنه !!!
یه آدم حسابی ای میگفت ، تو وقتی داری به یه نفر میگی این کارو نکن باید بعدش هم بگی چه کاری انجام بده =)
الان عصر عصر ارتباطات هست کلی چنل تلگرام و سایت هستن که سریالای بروز کره ای رو با ترجمه فارسی قرار میدن ، و کلی کلاس آنلاین برای یادگیری زبان کره ای !!! بنظرتون چرا بچه ها جذب میشن، یکی از دلایل مهمه ش اینه کشور ما چیزی برای جذب این نوجوانان و نسل جدید نداره کلا حرفی نداره اگرم داره بلد نیست به زبون این نسل حرف بزنه !!!
یه آدم حسابی ای میگفت ، تو وقتی داری به یه نفر میگی این کارو نکن باید بعدش هم بگی چه کاری انجام بده =)
هر کشور فرهنگ و هویت خودشو داره . لطفا با چند تا اطلاعات مسخره و غلط اذهان عمومی رو درگیر نکنین
خب الان موضوع چیه؟!کره ای ها رو دوص دارن ک دارن..مگ چشع؟
تا دیروز غرب بود حالاشد شرق
سلام به همه
میخاستم چند تا چیز بگم چون خیلی تو دلمه
خوب چرا صورت اونا صاف هست خوب بخاطر همینه که عاشق کره ای ها میشن بخاطر زیبایشون
باسلام من حالا کارآموز کمپانی smهستم و درک میکنم‌ ولی عزیزان من شما ها اگی دقت بکنید ایران خیلی کشور خوبی از نظر مناطق دیدنی هستش اما اقتصادش در حال افت است هم کلاسی های من در کلاس رقص و خوانندگی خیلی به من احترام میگذارن و من هم به ان ها احترام میگذارم معلم ما شخت گیر است ولی ادم خوش قلب و مهربانی است
کمتر از ۴ سال دیگه برای ادامه تحصیلات (از اون مهمتر آیدل شدن) به کره جنوبی میرم و ادیشن میدم. من میگم یا کره یا مرگ...
من از بچگیم عاشق کره ایا بودم اونا خیلی ناز و خوشگلن!
بنظرم کره با وجود کیپاپ بیشتر شناخته شده مثلا بی تی اس آرمی های زیادی از سراسر جهان داره و این خودش یه افتخاره
.
.
ممنون بابت سایت خوبت
دوستان عیبی نداره که دوسشون دارید ولی لطفا دین تون و هویت تون و کشورتون و نفروشید
ای خدا چه خبرتون هست هر شخصی حق داره برای آینده اش تصمیم بگیره هر کشوری بدی ها وخوبی هایی به همراه داره کره هم بدی هایی داره
سلام داداش من الان تقریبا ۵ سال هست که تو سئول زندگی میکنه وهر سال واسه عید میاد ولی اصن ندیدم یه بار از مردمش بد بگه لطفا قبل از انتشار کمی تحقیق و مطالعه کنید
این اطلاعاتو از کجا اوردی اخه
لطفا تو ذوق ادم نزنین هرکی هر چیزی دوست داره جنبه ی روانیم نداره یک علاقه ی شخصیه
من 18 سالمه و کره رو دوس دارم،نمیگم قیافه کیوت انها تا ثیری نداره ولی من عاشق خوانندگی ام و دوست دارم بخونم و شهرت کسب کنم. کیپاپ رو به پیشرفت و جهانی شدنه وبهترین جا برای رسیدن به چیزی که علاقه دارم. وقتی تو ایران خوندن برای زنان ممنوعه میگین چیکار کنم؟خیلی از دخترها ارزوشونه که یکی از اون ایدل ها باشن!!
اون ناشناسی که میگه افریقایی یا از کره ای ها یه درجه بالاترن اول برو تحقیق کن بعد بیا نظر بده
دوما واقعا متاسفم اینکه کسی میخواد به کره بره بیماری نیس یه هدفه برای پیشرفت یا هر چیز دیگه ای و واقعا فک نمیکنم آرزوی ما جوونا ب کسی ربطی داشته باشه
من یک دختر۱۶ ساله هستم تقریبا یک سالی میشه که عاشق کره و افرادش شدم ، علاقه من به چهره ی معصوم کره ای خلاصه نمیشه ، تاریخ کره ، فرهنگ کره، آداب کره، طرز لباس پوشیدنشون ، طرز صحبت کردنشون، ...... و خیلییییییی چیزایی که مربوط میشه به کره رو دوست دارم و همه ی اینا منو به کره جذب کرد ، منم واقعا دوست دارم به کره برم خواننده مورد علاقه ام بازیگر مورد علاقه ام و.... رو ببینم ، اینا همش علاقه های من هستن و من در این مورد به حمایت نیاز دارم نه اینکه یکی بیاد بگه این یک بیماریه و مارو مورد انتقاد قرار بده ، آدم توی این جامعه خجالت می‌کشه از علایقش حرف بزنه
ببخشیدا هر کس علاقه ای داره و قابل احترامه منی ک خودم شب و روزم با فکر کردن ب کره و افراد کره ای میگذره امسال خودم رو درک میکنم و از مادران و پدران میخوام ک ب علاقه های فرزنداشون احترام بزارن..
شاید اگر کشور خودمون هم به اندازه اونا به جوونا و نو جوونا اهمیت میدادن الان اینهمه نمی خواستن که به قول خودتون کره ای بشن!!!
ایششش اصن ب شوما چع اقا
مو ب کره جنوبی ب خاطر سریالاشون علاقه داریم به همه چیشون علاقه داریم .
این دلیل نمیشع کع بگین اونا زشتن یا نم چی هزارتا حرف در میارین از خودتون خو ک چی حالاااا
خیلی حرفای بی ربطی میزنین
کی فیلم این ترب سفیدای بیخاصیت میبینه... دماعشونو بگیری میمیرن از بیجونی.. ن نمک دارن ن بامزه ن لات ن بدردبخور.. عین غزاهاشون همون ترب و ماهی بینمکن
خدایا،
من به چه جرمی تو زمینی که کره توشه بدنیا اومدم؟


درود بر کره شمالی که حاضره نیست و نابود بشه اما با کره جنوبی یکی نشه،
بدتر از اون اینکه یه مشت خنگ ایرانیم هستن که چنین چیزای دوس دارن
حاضرم یه تیر توسرم خالی کنم تا اینکه خودمو با اینا هموطن بدونم
واقعا که
اینکه ما جوونا از این کشور کره و از خواننده هاشون و از بازیگراشون خوشمون میاد دلیل نمیشه که بگید شما به بیماری روانی دچار شدید و اینکه ما طرفدار این کشور هستیم به خودمون مربوطه
کره جنوبی بهترین کشور هستش.من خودم عاشق این کشورم شما های هم که میگید کره بده یه زره برین تحقیق کنید عزیزانم.
من آرزو داشتم یه دختر اهل کره جنوبی باشم
دوستای نوجوان منم شدیدا تحت تاثیر کشور،فرهنگ،زبان و خواننده های کره ای قرار گرفتن و انرژی و وقتشون رو صرف اینجور چیزا میکنن
به نظر من به جای اینکه این مشکل رو گردن صدا سیما و کشورمون و...بندازیم و آخرش از سر خودمون بازش کنیم ،یکمی پا رو نفس گذاشتن و ترک عادت به جایی بر نمیخوره ...
من یه کیپاپرم و خیلی کره رو دوس دارم ولی نمیتونم از کره دل بکنم چون به نظرم کشور خوبیه و دارم درس میخونم که بورسیه بشم
اکی تمام مشکلات نوجوانان از کره و خوانندگانشون نشات گرفته..
م.ج عزیز به جای اینکه به ما بگی چیکار کنیم چیکار نکنیم برو خودتو جمع کن.شما هایی که میگین مادر پدر خوبی هستید ولی هر وقت بچه هاتون در مورد آرزو هاشون که مربوط به کره ست حرف میزنم اعصبانی میشیم لطفاً دیگه ادعا نکنید مادر پدر خوبی هستید.
این تب نیست اونا دوست دارن به کره برن مگه بده؟
واقعا که!
ما نظرات خودمون رو داریم. درسته ما عاشق کره ایم حالا این چه ربطی به شما ها داره. ما هم میدونیم که کره بهترین نیست ولی.........
اگه موسیقی و سینمای ایران مثل کره بود که ما الان شیفته ایران بودیم نه کره.
من زبان انگلیسی رو کاملا بلدم و دارم کره ای هم یاد میگیرم و دوس دارم در کره آیدل بشم.
واقعا که!
الان مملکت ما مسائل مهم تری نداره که باید به اونا رسیدگی کنید یا فکرتونو درگیرش کنید؟
بابا ول کنید چرا میوفتید به جون هم؟؟ اونی که دوست داره بره کره به خودش مربوطه ایتکه اونو یه بیمار خطاب کنیم خیلی زیاده رویه...یکم دقت کنید ارزوی هرکس به خودش مربوطه چرا میگید واسشون متاسفید و فلان تاجایی که یادمه ارزو سفر به یه کشور دیگ عیب نیس :// بعدم حتمن توی ایران نتونسته به ارزوهاش برسه ک میخاد بره
یه جوری در مورد کره حرف می زنید انگار ایران خودمون بهشته

شما اگه می تونید یه درصد بیشترم نه فقط یه درصد فرهنگ و عقل و شعور کره رو داشته باشید چرا فقط چیزهای بد رو می بینید
منم کره رو خیلی دوست از فیلم و سریال ها تا کیپاپ و... همیشع دوست داشتم که برم کره و برای همین میخوام درآینده شغلی رو داشته باشم تا بتونم برم اونجا نه بخاطر زندگی برای تفریح و علاقه ای که همیشه از بچگی داشتم
عزیزان شما قبل از اینکه بیاین و مارو نصیحت کنین باید بدونین که هرکسی علایقی داری باورهایی داره و طرز فکری داره و شما نمیتونین با توهین و تحقیر به باور ها و ارزش های یه نفر اون رو از هدفش اعتقادش منصرف کنین بلکه باید ببین چه چیزی باعث شده که جامعه جوانان و نوجوانان ب اون سمت کشیده بشه که شاید مهم ترین و اصلی ترین دلیلشون درک و فهم ملت کره باشه شاید اینکه اونا مثل شما سرشون ط زندگی مردم نیست و به افکار هم احترام میزارن
میتونن ببینن که کره ای ها در یه سری چیزا از ما جلوترن. چرا؟ چون بی تی اس غول های امریکایی رو توی امریکن میوزیک اواردز شکست داده.
ما کیپاپرا و کلا طرفدارای گروهای کره ای و طرفدارای بازیگرای کره ای، دوست داریم که دوستشون داشته باشیم. بهمون اعتماد به نفس میدن.
تب و بیماری نیست.
بطورررر فجیحی متاسفم براتون
کشور بعدی کجاست برزیل یا بلاروس?
خجالت نمیکشین?
نگا کن
من و هیچکس دیگه نمیگیم کره ایا فرشتن
خب از لحاظ ظاهری جامعه الان بیشترش طوریه ک کیوت پسندن و جذب مردای سیبیل چخماخی و ریشدار و اینا نمشن(البت خیلیام شاید بشن)
و زیبایی در اونها دلیل بر ترنس بودنشون نیست
واقعا که مزخرفه کره ایی ها خیلی بهتر از شما هستند ادب دارند من عاشق کره و کره ایی ها هستم
واییی منم مخوام برم سئول
کره ای ها همه جوره عالین خیلی هم خوشگلن
هر شب دارم دیونه می شم انقدر به کره وbtsفکر کردم .من تو کل زندگیم دوست داشتم یه روز عضو گروه بی تی اس بشم اما نمی دونم چطوری همه میگن تو باید دکتر شی اما من واقعا دوست دارم یکی از اعضای بی تی اس باشم
واقعا جای تأسف داره که مردم کشور ما مرد بودن رو به ریش و هیکل میدونن ...اگه یکم بخواییم از روی اخلاق و فرهنگ که اصل و ریشه همه کشوراست و ما فراموشش کردیم قضاوت کنیم میبینیم که اونا خیلی از مردای هیکلی و ریشو و مردونه ی ما مرد تراند...حتی زن هاشون هم حقوقشون رو بهتر از ما بلدن و احترامی که از جامعه شون دریافت میکنن هزاران برابر بیشتر از جامعه مثلا اسلامی ماست ...و اینکه عشق به کره و کیا و کیداراما دلیل بر اختلال جنسیتی نیست و گاهی اوقات که ماهایی که آرزومون در کره است و برای رسیدن بهش تلاش میکنم بچسب دیوونه و جوگیر و ظاهر بین رو بهمون میدن ...من خودم دوست کره ای زیاد دارم وخیلی با فرهنگشون آشنام و میبینم که با سلایق و عقاید من جور تر هستن و هیچوقت هم مثل نوجوونی که تحت تأثیر یک خواننده یا بازیگره (که خیلی هم برای همشون احترام قائلم و بهشون عشق میورزم)قضاوت نمیکنم و سعی کردم اصیل و ریشه ای فرهنگ کار مقایسه کنم که دیدم تنهل کشوریه که در کنار مد و پیشرفت کنار همه کشور های آسیایی و غربی بر فرهنگ و ریشه خودش استوار بوده و همینطور احترام عمیق و زیبایی که به یکدیگر میذارن و نبود تبعیض جنسیتی در کارهای روزمره و استایل باعث شده تا اینهمه جوون رو به خودشون جذب کنند ...اونها خودشون با راه های درست که واقعا خواسته ی جووناس (چیزیکه واقعا جوونا نیازش دارن و در کشور ما نیست ..همون احترام به عقایدشون و حمایتشون و اهدای شادی بهشون)رو به مادادن و عشق چیزیه که اونا واقعا جدیش گرفتن بهش احترام میذارن در صورتی که کشور ما و بزرگسالان ما به تمسخر میگیرن و همه چیز رو در مدل زندگی خودشون میدونن...بهتره همیشه برای عقاید هم احترام قائل باشیم و کار یک روزی این تبعیض جنسیتی از کشور ماهم ریشه کن بشه...
در اصل ربط کره ای ها به تغییر جنسیت بیشتر خود ماهیت کره ای ها نیست بلکه مسئله ای بنام کیروله،
گروهایی هدفمند وجوددارد ک با بکار بردن افرادمجبوب کره ای به عنوان شخصیت های داستان، افسانه هایی را نگارش میکنند که در آن گرایش به همجنسبازی رابطه با محارم و انواع انحرافات جنسی و..را به طرفداران این افراد تزریق میکندو در کنارش محیطی بنام کیرول این داده هایی که به طرفداران منتقل شده را برنامه ریزی و در ذهن افراد پایه گذاری میکند که جزییات مفصلی دارد که اینجا فضای توضیحش فراهم نیست ،این فعالیت انها کودک زیرسن تکلیف تابزرگسال رابه این نوع از اختلالات کشانده در صورتی که هیچ گونه مشکل جنسیتی ندارند بلکه فقط تحت تاثیر نگرش های یک گروه خاص قرار گرفتند و درواقع سبب ایجاد توهم درباره ی جنسیت خود شده اند و گاهی اوقات هم باعث تغییر نگرش جوانان نسبت به روابط جنسی شده،علت اصلی این حوادث بعضا مشکلات خانوادگی و محیط میباشد که سبب رغبت نوجوان به چنین محیط هایی میشود.
کره و کیپاپ لاورا نایصن
تامام
شما هیج حقی ندارید توی علاقه دیگران دخالت کنید پس توهین کردن رو کنار بذارید و فکر کنید شاید طرف دلش بشکنه اونه که شپا بهش میگید قلب که مال شما سنگه شاید یه روزی بشکنه و پودر شه بفهمید و دهنتونو ببندید و نژاد پرستی رو کنار بزارید و فکر کنید که اونا هم ادم هستن و خدا افریددشون و خیلی چیزای دیگه که خیلی طولانی میشه و من بخشی رو گفتم
من هم خیلی کره ای هارو دوست دارم و می خواهم در آینده به کره سفر کنم و بازی کره ای شوم
سلام
هموطنان عزیزم بدانید که پول های ایران در کره جنوبی بلوکه شده واین کشور حیله گر به ایران عزیزمون پشت کرده بدانید و اگاه نصف سختی هایی که ماالان داریم برای گرانی چیزها میکشیم بخاطر پول هایی است که در کره جنوبی بلوکه شده است بعد ما این طور طرفدار کره ای ها هستیم و به بازیگرانی فکر میکنیم که حتی ذره ای به فکر ما نیستن ما تاریخ و فرهنگ کهنی داریم که مایه مباهات و افتخار ماست وشهیدانی که انها باید برای ما الگو باشند نه بازیگران و خواننده های کره ای شاید خیلی ها به این حرف بخندند ولی بدونید یک روز پشیمون خواهید شد که اسطوره های کشور خودمون نشناختیم
من نمی گم کره ای ها فرشته اند ولی خوبن بد نیستن راستشو بخواهیم من خودم عاشق کره ام ولی هیچ وقت بخاطر اینکه شبیه یه دختر کره ای بشم تغیر جنسیت نمیدم و راستی دوست داشتن کره یه نظر نه یه بیماری واقعا براتون متاسفم نه همچین فکرهایی میکنید
ما نمیخوایم تغییر جنییت بدیم من یکی که واسه براورده شدن ارزوم میخوام برم کره و استعداد خوانندگی و رقصمو شکوفا کنم و این چیز بدی نیست که ولی متاسفانه در حال حاضر به کشورم زیاد علاقه ندارم چون نمیشه به ارزوم برسم
من ۱۶ سالمه وبه کره جنوبی علاقه دارم وهر شب دعا میکنم که یه روزی به کره برم و اینم بگم من وقتی از ۱۰ سالگی فیلم کره ای می دیدم عاشقم به کره ی جنوبی بیشتر شد
دوستان درسته به علاقه بستگی داره اما به نظر من اگه ما ازادی و صدا و سیمای درست و خوبی داشتیم و یکم اهمیت میداد و خودمونم توجه میکردیم که نزاریم اصالت و تمدنمونو از بین ببرن الان تو این حال و روز نبودیم درسته باید مدرن شد ولی نباید اصالتو فراموش کرد ما قبلا داشتیم اما الان...
دوستان درسته به علاقه بستگی داره اما به نظر من اگه ما ازادی و صدا و سیمای درست و خوبی داشتیم و یکم اهمیت میداد و خودمونم توجه میکردیم که نزاریم اصالت و تمدنمونو از بین ببرن الان تو این حال و روز نبودیم درسته باید مدرن شد ولی نباید اصالتو فراموش کرد ما قبلا داشتیم اما الان...
دوستان درسته به علاقه بستگی داره اما به نظر من اگه ما ازادی و صدا و سیمای درست و خوبی داشتیم و یکم اهمیت میداد و خودمونم توجه میکردیم که نزاریم اصالت و تمدنمونو از بین ببرن الان تو این حال و روز نبودیم درسته باید مدرن شد ولی نباید اصالتو فراموش کرد ما قبلا داشتیم اما الان...
از این که کره یکی از ده کشور برتر جهانه اینو باید کرد تو چشم اونی که بی احترامی می کنه به کره
خب اينها همش بخاطر اينکه جهان پيرانونمون درحال پيشرفته و کشور ها سعي ميکنن از همه ي سرمايه هاشون استفاده کنن . چه سرمايه انسانی چه طبیعی .
ببینید واقعا حرفاتون خنده داره که فکر می کنید ما نسل بدبختی هستیم بهتره اول یکم اطلاعات داشته باشید به علاقه ی مردم توهین نکنید بعد نظر بدید اونمئقع خودتونم مسخره نمی کنید
من۱۵ سالمه و داخل خانواده ای بدنیا اومدم که موج کره ایو دنبال میکنن . از ۶ سالگی سریال کره ای دیدم و کی پاپرا و کی درامرای زیادیو میشناسم .
لطفا بدون تحقیق و مطالعه درست و منطقی و با دلایل و استدلال های بی اساس و اشتباه نظر ندهید و مقاله ننویسید.
ضمنا طرفداران کشور کره فقط جوان و نوجوان نیستند و همه ی آنها به تغییر جنسیت و این جور مسائل علاقه ندارند.کشور کره هم مثل دیگر کشور ها خوبی ها و بدی هایی دارد و همه مثل هم نیستند
منم عاشق کره هستم
سلام . من عاشق کشور کره هستم و هروقت کسی از کره بد می گه خیلی عصبانی میشم اگه چیزی نمی دونن نباید الکی چرت و پرت بگن .اونا اصلانم نمی خوان ما رو منحرف کنن .
خوب می رم سر اصل مطلب لطفا انقدر نگین کره بده اون کسایی هم که می خوان تغییر جنسیت بدن به خودشون مربوطه
خواهش می کنم در مورد کره بد نگید هرکس نظری داره و دوس داره یه جوری زندگی کنه .
انقدر هم ضد کره نباشید.
من 15 سالمه و از دو ساله پیش علاقم از سالهای قبل به کره بیشتر شده اما من جوری علاقه من نیستم که بخوام تغییر جنسیت بدم و اینکه من فقط آرزو دارم کسانی که توی کره دوست دارم رو ببینم حتی با این قیفه
سلام من 15 سالمه و از کره هم خیلی خوشم.یاد ولی اینکه دلیل نداره من تغییر جنسیت بدم منم مثل هرکس دیگه آرزو دارم برم کره حتی شده برلی یه روز و کسایی که دوست دارم رو ببینم
خداوندا مثل هرکس دیگه من رو هم ب آرزوم برسون
من عاشق کره ایام و دوس دارم اونجا اقامت بگیرم برم اونجا
اگه کی پاپ وارد کشورمون نمیشد الان وضعمون این نبود. واقعا متاسفم برای جامعه مون من مشکلی با کره ندارم تازه دوسشونم دارم ولی کی پاپ خیلی بد کرده به همه
ما نیاز به نظرات شما نداریم....
نمی دونم این چرت و پرتا چیه طرف نوشته
واقعا شما انسانید؟؟‌ آیا حس دارید ؟ درک میکنید ؟
منم عاشق کره ای هاهستم وخیلی دوس دارم برم کره و همیشه ارزوم اینه ولی پدر مادر بندا مخالفن من تازه دارم رو زبان کره ای اموزش میبینم و .....فقط ب زمان و تلاش و حمایت و مهمتر اینکه کمک‌ خدا ب من است و کره ای ها خیلی مهربون تر از اونچیزی ک فکر میکنین است
بسی جای تاسف است که فردی هویت خود را نادیده بگیرد
منم خیلی به کره جنوبی علاقه دارم ، مخصوصا لباس هاشون رو . خیلی دوست دارم یک روز لباس کره ایی بپوشم . من با قوانین کره جنوبی آشنایی چندانی ندارم چون فقط ۱۳ سالمه . من دارم سعی میکنم تا بتونم کره ای بنویسم و کره ای یاد بگیرم . من آرزوم اینکه یه روز به کره جنوبی برم .
چرا انقد بی‌رحمانه برخورد میکنیم؟
من عاشق کره جنوبی شدم و میخوام برم زن کره جنوبی بکیرم چیکار کنم
واقعا معلوم هست دارید چیکار می‌کنید؟
واقعا جای تاسف داره که کارشناسان ما ایراد اصلی این گرایشات رو در تب کره ای میبینن نه در خراب و فاسد بودن یکسری از فرهنگ های ما که از ریشه داغونه باید یکسری چیز ها دوباره فرهنگسازی بشه از جمله آزادی عمل ما فقط برچسب اسمی روی پیشونیم ن زدیم که اسمش جمهوری اسلامیه ولی در حقیقت نیست مردمانی که سعی دارن با تخریب اساس زندگی ما خودشون رو شبیه امریکایی ها یا دورگه های اروپایی کنن ایراد نداره حالا کسی هم از کره ای ها خوشش بیاد ایراد داره...
فازتون چیع¿¿¿¿ ناموسا ودددفففف؟؟؟
کره لاو بودن چه ربطی به تغییر جنسیت واین مزخرفات داره/: اتفاقا من از وقتی کره لاو شدم حس آدم بودن بهم دس داده((: خب هرکی یه علایقی داره داداش قشنگ ریدی به احساسات ما که((:
چرا نظر منو نمیزارین
بابا شما چقد بدبختین جماعتن
لطفا وقتی هیچ اطلاعاتی ندارین صحبت نکنین . الان خیلی محترمانه دارم صحبت میکنم
من خیلی کره ای هارو دوست دارم و دوست دارم برم به کره اصلا به بعضی ها چه که نظر میدم کلا شما عقل تون رو از دست دادی به کره ای ها توهین می کنید
من کاملا باهاتون مخالفم.
منم خیلی کره را دوست دارم و حتی آرزوم اینه که برم به کره درس در آنجا تحصیل کنم و یک ایدل باشم ولی پدروو مارم نسبتاً
مخالفند و من الان به زبان کرهای می پردازم این نازنین که می گوید خیلی از من بهتره بازم میزارند بره به کره ولی ما چی
منم عشق کره ام
نمیدونم چرا انقدر به ما سخت میگیرید ول کنین بابا هرکی ی علاقه ای داره:(
منم عاشق کره هستم میخوام برم آیدل بشم حتما میرم من عاشق کره ای هامبا 4 تا از دوستام که دلشون میخوان آیدل بشن میرم و معروف و مشهور میشم
نمیدونم دیگه علایق مردم هم باید سرکوب بشه دلمون رو خوش کنیم به قیمت گوشت که هر روز دوبرابر دیروز میشه یا دلمون به این خوش باشه
من عاشق کره ای ها هستم و ۱۴ سال سن منه پدر مادر راضی نیستن که من برم ‏ کره ولی من خودم خیلی دوست دارم و دوست دارم در آینده خودم در سن ۲۰ سالگی برم به کره ای من بیش کره جنوبی و دوست دارم به نظر من هر چی که کره شانس خیلی خوبه امیدوارم هرکی که آرزوش اینه که بره به کره براورده شه من بیشتر از تهیونگ او از لی مین هو خوشم میاد امیدوارم شما هم از این دونفر خوشتون میاد سپاس فراوان از نظر طراحی خیلی خوشم اومد دوستان گلم راستی انیم خوشم میاد بچه ها به امید دیدار یعنی خداحافظ بای بای
واقعا برای همتون متاسفم
اونا هدفشون همینه که جوان هایمان فدا بشندو محو و عاشق ان ها بشوند و سبک زندگی ان ها را الگو قرار بدهند . متاسفانه خیلی از جوانان که در بالاهم نمونه هایی را مشاهده میکنید که از این جنگ نرم خبر دار هستند ولی مقابله نمیکنند. من به شخصه از کسانی که ان ها را تبلیغات میکنند و به دوستانشون این گروه ها و فیلم ها و سریال ها و اهنگ ها را تبلیغ میکنند. به هیچ وجه حلالشان نمیکنم چون جامعه را خراب دارن میکنند و جوانانمان را گمراه میکنند .
سلام من ۱۴سالمه
من خیلی دوس دارم به کره جنویی سفر کنم
این یکی از ارزو های بزرگ منه لطفا کمکم کنید تا بتونم به کره جنوبی سفر کنم♡
سلام من ۱۴سالمه
من خیلی دوس دارم به کره جنویی سفر کنم
این یکی از ارزو های بزرگ منه لطفا کمکم کنید تا بتونم به کره جنوبی سفر کنم♡
من واقعا عاشق کره جنوبی و فرهنگ و آداب و رسومشون هستم
اونها واقعا افرادی با محبت بسیار بالا هستن و همیشه به خانواده هاشون اهمیت میدن و از همه لحاظ عالین
من یکی از هدف های زندگیم رفتن به کره هست و امیدوارم که بتونم بهش برسم.
من اسم عسل میرسالاری کیا برو تو گوگل کاراته باز ادامه تو مدال برنز بردم آسیایی آرزو دارم برم
کره لطفا آرزو منو برآورده کنیود
با تمام احترام و علاقه ای که به کره ایا دارم ایرانی بودنو ترجیح میدم. در ضمن اصلا و ابدا اینو قبول ندارم که هرکی زبان کره وی یاد گرفته و فیلم و آهنگ کره ای رو میبینه و گوش میده دیگه فرهنگ زده شده چطوره که اگر من زبان آلمانی یاد بگیرم و به فکر ادامه تحصیلم توی المان و امریکا باشم اینده نگرم ولی اگر کره جای این کشورها رو بگیره هویت فردیم آسیب دیده؟؟؟؟؟!!
اصلا حرفتونو قبول ندارم! می دونی هر ادمی با یک چیز روحیه می گیره نصف نصف ما نوجوانا تو افسردگی هاد بودیم ک اومدیم اینور چون اینور ما رو خوشحال می کرد شاید اگه کسانی که دوستشون داشتیم برامون ارزش می زاشتن این اتفاق نمی افتاد چون وقتی ما گروهی ک دوست داریم را میبینیم اونا چیزی ب ما می دن ک کشورمون نمیده چیزی ب ما میگن ک کشورمون نمیگه برای ما کاری میکنن ک کشورمون نمیکنه
تو هم یکم تحقیق کن ما از سر راه نیومدیم بریم ارمی اکسول بیلینکی کیدراما .....
حالا تو بزار کشورمون به جا بمب و تفنگ و سلاح واکسن به ما تحویل بده... بعد بیا هر چی می خوای بگو
اخه رفتی پیش روانشناس میگی همه ما اینجورین
الان اومدی اینجا ی عالمه ور ور کردی رفتی تا حالا رفتی اهنگ یکی از این گروه های کیپاپرا مرو گوش کنی معنیشو بفهمی؟ اوخ اوخ ببخشید شما ک کره ای و اینگیلیسی بلد نیستی وطن دوس برو معنیشو گوش کن معنیشو گوش کن بعد می تونی بری تتلو و سیاسی تو گوش کنی
واقعا برای کسی که این مقاله رو نوشته متاسفم!
من عاشق کره جنوبی هستم و آرزم اینهکه به انجا برم و با بازیگر ها و گروه بلک پینک عکس بگیرم
من ۱۶ سالمه و با یکی از دوستانم برای ادامه تحصیل و گرفتن اقامت به اونجا میخوایم بریم ، دوستم میخواد خواننده بشه و منم پزشک سوپروایزر ، من در حال اموزش زبان‌های کره‌ای ، هندی و مدرک تافل زبان انگلیسی هستم و یک بدلکار نینجا در گروه دختران نینجا هستم.
ساکت شید موش چه فهمد فرق بین طلا و نخود اصلا حرف زدن با شما خریت محضه دهه پنجاهی ها بیچاره
وای خدا من هم خیلی دوست دارم برم کره جنوبی
من هم جزو اون کسانی هستم که به صنعت موسیقی کی پاپ و سریال های کره ای علاقه زیادی داشتم .و واقعا متوجه شدم کم کم عقایدم داره عوض میشه پس سعی کردم کنار بزارمشون ولی باز پشیمون میشدم و برمیگشتم سمتشون ،ما نباید این مسئله رو نادیده بگیریم
عشق به کره داريم بع کسي هم ربطي ندارع هرکسي يه علايقي داره به هم احترام بزاريم
نمی خوام به کسانی که در نوشته شدن این مقاله دست داشتند بی احترامی کنم ولی من ربط موضوع تغییر جنسیت و دوست داشتن کرهرو متوجه نمی شم !
منم عاشق کشور کره جنوبی هستم و دارم زبان کره ای یاد میگیرم امیدوارم ی روز بتونم برم کره جنوبی
سلام من ۱۳ سالمه و عاشق کشور کره جنوبی هستم و دارم زبان کره ای یاد میگیرم
چه کسانی بی تی اس را دوست ارند؟؟
به شماها ربطی نداره
من عاشق کره جنوبی هستم ^^
وای خدایا این آدما رو از ما نگیر
سلام. عرض ادب به همه ولی بعضیا دیگه شورشو در آوردن. تمام زندگیشون شده چهار تا جوجه رنگی کره ای.
نمیگم بده. نه. بعضی از اهنگ آسون به آدم انرژی میده و من خودم اهنگای آیو رو گوش میدم و بعضی کنسرت‌های استرو رو نگاه میکنم.
ولی قبول کنین بعضیا دارن شی ورشو در میارن.
سلام. عرض ادب به همه ولی بعضیا دیگه شورشو در آوردن. تمام زندگیشون شده چهار تا جوجه رنگی کره ای.
من دوازده سالمه وعاشق کره وبازیگرهاشم اگه بشه می خوام برم اونجا ادامه تحصیل بدم وقتی که پانزده سالم شد میخواهم این کاررا بکنم لطفا برام دعا کنیدتاآرزوم براورده بشه من هنوز نتونستم این موضوع روبه پدرومادرم بگم نمی دونم چیکارکنم
سلام منم عاشق کره جنوبی هستم و آرزو دارم به کره برم و به آرزو هایی که دارم برسم ، اینکه بعضی ها میگن کره آخه جاست که تو دوسش داری و این فیلما و آهنگ و... را می بینی و گوش می دی خیلی بده و این نظر ما هست به نظر من کشور کره جنوبی کشوری پیشرفته هست و من خیلی دوسش دارم و از رسم هاش خیلی خوشم می یاد مثل خواننده های زن و مردش و غذاهای جذابش و تاریخش و لباس هاشون و خط و زبانشان و سریال هاشون مردم و بازیگراشون
این نظر منه و هر کسی به چیزی علاقه ای داره و دوست داره به آرزو هاش برسه
براتون آرزوی موفقیت می کنم
سلام من به کشور کره جنوبی علاقه دارم و ازش خوشم میاد
و کسایی که می گید کره جنوبی مثل یک آشغاله،شماها از احساس چی می دونید لطفا به نظرات و علایق دیگران احترام بزارید
خوبه که ما هم به چیزی که شما علاقه دارید بگیم،تو به یک آشغال علاقه داری؟
من عاشق کره جنوبی هستم
من 15 سالم هست و از وقتی کوچیک بودم عاشق کره ای ها و رسم و رسوم شون بودم از بین آشنا ها و فامیل هامون افراد زیادی هستن که میگن شباهت من با کره ای ها زیاد هست و این گفته شون اعتماد به نفسم رو بالا برده و باعث شده بیشتر عاشق کره ای ها بشم. سه سال هست که طرفدار دو آتیشه کی پاپ مخصوصا بی تی اس و بلک پینک هستم والدینم زیاد ازشون خوششون نمیاد ولی خب امیدوارم یه روزی بتونم برم کره❤
سلام من ۱۳‌ سالمه ‌و ‌میمیرم ‌برا ‌کره ‌‌و‌کره ای ها ‌
برو بابا یکی برای مهاجرت کانادا رو انتخاب میکنه یکی کره ی جنوبی این دست شما ها نیست کی کجا بره کی کجا نره
عمل تغییر جنسیت بدن تا بیشتر شبیه کره ایا بشن؟ از نویسنده این مطلب بسیار سپاسگزارم. کلی خندیدم. مرسی. دمتون گرم♡ میدونید اون ها هم دو جنسیت در کشورشون به عنوان انسان زندگی میکنن؟ زن و مرد؟ یارو چه زن باشه چه مرد میتونه شبیه کره ایا بشه. دلیلی نداره عمل تغییر جنسیت کنه. این درست نیست که برای این که سخن خودتون رو در میان مردم جا بندازید دروغ میگید. از اخلاق کاری به دوره.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر