بازدید 13551

کدام فصل برای سفر به آنتالیا بهتر است؟

کد خبر: ۷۳۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ 18 October 2017
آب و هوای آنتالیا خاص مدیترانه ای است و تابستان های آفتابی دارد  و زمستان‌هایش معتدل‌ و گاه بارانی‌اند.
 
اگر به شنا در دریای مدیترانه و آفتاب گیری در سواحل آنتالیا علاقه مند هستید از خرداد تا پایان مهر جهت شنا با تور آنتالیا سفر کنید.
 
مناطق مهم آنتالیا

   • منطقه کمر آنتالیا: منطقه توریستی کمر آنتالیا حدود ۴۳ کیلومتری آنتالیا واقع شده است.

یکی از مهمترین امتیازات شهر کمر نسبت به دیگر شهرها ساحل پرچم آبی آن می باشد. ساحل پرچم آبی به معنای امنیت و پاکیزگی ساحل است که از سوی اتحادیه اروپا اعطا شده است.
 
بیشتر تفریحات و جاذبه های گردشگری آنتالیا و کمر به تفریحات آبی و سواحل آن خلاصه می شود. تفریحگاه های مجهز ساحلی این شهر ایده آل ترین مکان برای افرادی است که به تفریحاتی چون قایقرانی، غواصی، شنا و… علاقه دارند، خلیج و سواحل مهمترین دلیل جذب توریست به این منطقه می باشد.
 
از جمله جاذبه های گردشگری کمر می توان به ویرانه های فاسلیس و اولیمپوس، ماجراجویی در رودهای خروشان کمر، دهکده سیرالی، پارک یوروک، پارک دلفین اشاره کرد.

 
 
   • منطقه بلک آنتالیا: بلک در ساحل آک دنیز و در ۳۰ کیلومتری غرب آنتالیا و50 دقیقه‌ای آن واقع شده است.

در این منطقه به دلیل وجود جنگل های کاج وساحل ماسه ای صنعت توریسم رواج زیادی دارد . این شهر دیدنی فاصله کمی با مکان های تاریخی همچون آسپندوس و پرگه دارد.هتل های متعدد 4و5 ستاره و زمین های گلف بسیاری در این منطقه وجود دارد. آموزش تنیس در مدرسه بین المللی تنیس ،تماشای بیش از 100 گونه پرنده در نزدیکی آبشار کورسوناف لذت بردن از ورزش های آبی جزئی از جذابیت های این منطقه هستند.می توانید برای گشت زدن در اطراف ساحل ،ماشین یا دوچرخه کرایه کنید.

 
 
  •  منطقه لارا آنتالیا: نزدیکترین منطقه تفریحی و گردشی به آنتالیا منطقه لارا می باشد.

ساحل لارا دارای پرچم آبی است و این پرچم به دلیل آب های شفاف و زلال این منطقه برافراشته شده است.

رزرو هتل در آنتالیا
 
هتل های ۵ ستاره آنتالیا از بهترین گزینه ها برای داشتن یک سفر آرام و بی دردسر است . برخی از هتل های آنتالیا در شهرهای ساحلی با داشتن پارک آبی و سایر تفریحات و ورزشهای آبی ، شما را از سایرتفریحات آنتالیا بی نیاز می کند پس در هنگام رزرو هتل در آنتالیا به تمام امکانات هتل توجه کنید. از بهترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا میشود به هتل مکس رویال، رگنوم، تیتانیک بلک، رکسوس پرمیوم، الاکوالیتی، رویال هالیدی و رکسوس سان گیت اشاره کرد . سرویس دهی هتل ها به صورت ALL  و UALL است. موقع رزرو هتل چیزهایی را که برایتان اهمیت دارد، در الویت قرار دهید، مثلا امکانات تفریحی، ساحلی بودن هتل، نوع سرویس دهی هتل، برنامه های تفریحی هتل، هزینه هتل، فاصله تا مرکز شهر و ...

مراکز خرید مهم در آنتالیا
 
مراکز خرید بومی و خیابانی: این مراکز اکثرا در مرکز شهر و بازار های روزانه قرار دارند. عمده این مراکز شامل خیابان گوللوک، خیابان آتاتورک، خیابان ایشیکلار ، خیابان شارامپول و میدان جمهوریت می باشند. ساعت کار آنها معمولا از 10 صبح تا غروب آفتاب می باشد. همچنین در بازار های روزانه که هر یک هر روز در منطقه ای از آنتالیا برگزار میشوند در کنار مواد غذایی و مایحتاج روزانه اقدام به فروش البسه نیز می نمایند. معروفترین این بازارها شنبه بازار در نزدیکی پاساژ لائورا و چهارشنبه بازار در نزدیکی پاساژ مارک آنتالیا هستند. بدیهی است اجناس فروخته شده در این بازار ها از لحاظ کیفیت با اجناس فروخته شده در پاساژها و مراکز خرید توریستی از کیفیت پائین تر و قیمت پائین تر برخوردارند. در این مراکز خرید میتوان از فروشندگان تخفیف گرفت.

پاساژها: این مراکز خرید به صورت دائمی و هر روز هفته 10 صبح الی 22 شب باز هستند. از معروفترین آنها می توان به مرکز خرید های مارک آنتالیا، ترا سیتی، اوزدیلک، میگروس 5، دیپو، شیمال و لائورا اشاره کرد. عمده محصولات این مراکز خرید پوشاک بوده و همچنین دارای مارکت، فروشگاه های لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، سوغاتی، کافه، رستوران و سینما می باشند.

برای رزرو تور آنتالیا می توانید از طریق سایت www.mehrparvaz.com تور دلخواهتان را به صورت آنلاین رزرو نمایید.و یا برای اطلاع از قیمت تورها با همکاران ما در مهرپرواز از طریق شماره های021-43638-88507190 در تماس باشید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل