بازدید 4467
۳

تصمیم‌برانکودرباره‌مسلمان؛بخشش‌یاخروج‌ازترکیب؟

کد خبر: ۷۳۹۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 18 October 2017
هافبک قرمزها دیشب از تعویض خود ناراحت و عصبانی شد و کاری کرد که دوربین ها ثبت کردند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ وقتی تابلوی تعویض بالا رفت و محسن مسلمان متوجه شد باید از زمین بازی بیرون برود، کاملا پیدا بود نسبت به این مسئله اعتراض دارد. او فقط نخواست چیزی روی زمین بکوبد، وگرنه همه دیدند چقدر ناراحت بود و حتی به سمت برانکو نرفت. 

اینها یکطرف، شکل بیرون رفتن مسلمان طرف دیگر. انگار نه انگار پرسپولیس عقب است و تیم نیاز به حمله دارد. حتی اگر او اعتراض داشت، باید سریع از زمین بیرون می رفت تا بازی سریع شروع شود ولی مسلمان خیلی کند و آرام بیرون می رفت و این رفتارش نشان می داد گاهی کاملا غیر حرفه ای عمل می کند. مسلمان طوری از زمین خارج شد که انگار پرسپولیس جلو است و به فینال هم صعود کرده است. 

حالا باید منتظر ماند و دید تصمیم برانکو در مورد این هافبک گلسازش چه خواهد بود؟ همان رویه ای که در مورد رضاییان گرفت یا عبور از این خطا.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
این چند تا بازیکن تصمیمی جز نابودی پرسپولیس ندارند!
اون از رفتارشون تو بازی قبلی و خستگی ! شب قبل از بازی که گند زدند و این هم رفتارشون تو زمین.امثال این آقا کم نیستند و تو تمام تیمها به چشم میخورند.
سلام قبلاً براتون نوشتم از نظر ما هواداران مسلمان اصلا تعصبی برای پرسپولیس ندارد یک بازیکن دودی که فقط تا دقیقه ۴۰ یا ۵۰ نفس داره بدرد ما نمیخوره مدتهاست کارائیش را از دست داده بشار رسن با آمدنش به خط هافبک پرسپولیس جون داد مسلمان و طارمی پر هزینه و پر دردسر بدرد تیم ما نمی‌خورند باید مثل رضائیان از پرسپولیس کنار گذاشته بشن عباس زاده از این چند نفر غیرتی تره
آتیش بیارمعرکه شدی کیسه کش
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها