بازدید 2880
۱

چهاربازی بدون بردمقابل الهلال؛فاصله ماوسعودی ها

کد خبر: ۷۳۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 18 October 2017
پرسپولیس باز هم الهلال را نبرد. تساوی یک بر یک، تساوی بدون گل، شکست سنگین چهار بر صفر و حالا هم تساوی دو بر دو. پرسپولیس در این دوره از لیگ قهرمانان آسیا، چهار مرتبه فرصت داشت که الهلال را ببرد، ولی در هیچ کدام از بازی‌ها موفق نشد.

به گزارش تابناک ورزشی، چهار بازی با الهلالِ فینالیست شده و بدون حتی یک برد، این معنی را می‌دهد که تیم‌های ایرانی هنوز با بهترین تیم آسیا شدن، فاصله دارند.

چهاربازی بدون بردمقابل الهلال؛فاصله ماوسعودی ها

در لیگ قهرمانان آسیا که تیم‌های هر منطقه با هم رقابت می‌کنند، این فرصت را به پرسپولیس داده بود که حداقل عنوان بهترین تیم منطقه غرب آسیا را به نام خود کند ولی پرسپولیس با پیروز نشدن در دو دیدار رفت و برگشت مقابل الهلال، فرصت رسیدن به فینال را از دست داد. پرسپولیس نه در مرحله گروهی و نه در نیمه‌نهایی موفق به شکست الهلال نشد. یعنی تیمی که با عنوان بهترین تیم منطقه غرب آسیا به فینال رسید، در چهار تقابل با پرسپولیس حتی یک بار هم از این تیم شکست نخورد. 

سایت برنامه نود نوشت که شکست دادن الهلال به همین سادگی‌ها هم نیست. الهلال در دوازده مسابقه اخیر لیگ قهرمانان آسیا از هیچ تیمی شکست نخورده است. تا با این آمار به رکورد قبلی‌اش که نباختن در بیست مسابقه آسیایی است نزدیک‌تر شود. الهلال با کلین‌شیت در پنج مسابقه، بهترین آمار را در بین آسیایی‌ دارد و نسبت به همه تیم‌ها، در بازی‌های کمتری گل خورده است. یعنی پرسپولیس مقابل حریف دست و پا بسته‌ای قرار نگرفته بود، ولی به هر حال فرصت اینکه بهترین تیم منطقه غرب آسیا را به نام خودش کند هم از دست داد.

پرسپولیس با شکست الهلال در دور گروهی هم می‌توانست این ادعا را مطرح کند که فاصله زیادی با بهترین تیم غرب آسیا نداشت. ولی وقتی در چهار مسابقه، حتی یک بار هم موفق به شکست الهلال نمی‌شود، این معنی را می‌دهد که هنوز تیم‌های ایرانی با بهترین تیم آسیا شدن، فاصله دارند. این ادعا زمانی پررنگ‌تر می‌شود که پرسپولیس به عنوان بهترین تیم دو فصل اخیر لیگ برتر از عهده آن برنیامده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
4 بازی در زمین حریف با قضاوت جانبدارانه داور این دلیل برد الهلال مقابل پرسپولیس است اگر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی میکرد نتیجه این نبود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار