بازدید 2814

برد نفت تهران در دربی تیمهای بدون صاحب!

تیم درخشان در حالی توانست سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد که هر دو تیم نفت و استقلال خوزستان به لحاظ مدیریتی وضعیت مشخصی ندارند. نصرتی در آخرین دقیقه بازی با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.
کد خبر: ۷۳۹۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱ 17 October 2017
هفته دهم لیگ برتر فوتبال با برتری نفت تهران مقابل استقلال خوزستان آغاز شد.

به گزارش تابناک ورزشی،‌ هفته دهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:45 امروز (سه‌شنبه) با برگزاری دیدار تیم‌های نفت تهران و استقلال خوزستان در ورزشگاه تختی تهران آغاز شد که در پایان این دیدار تیم نفت تهران موفق شد با تک گل عیسی آل‌کثیر در دقیقه 80 میهمان خود را شکست دهد. همچنین محمد نصرتی در آخرین دقیقه بازی با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.نصرتی مدافع تیم نفت نیز در دقیقه 1+90 به دلیل اعتراض شدید به داور از زمین مسابقه اخراج شد تا بازی بعدی را از دست بدهد.

قضاوت این دیدار را محمد ملکی برعهده داشت. پویا امینی از تیم نفت تهران کارت زرد دریافت کرد. شاگردان حمید درخشان در حالی توانستند سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورند که هر دو تیم نفت و استقلال خوزستان به لحاظ مدیریتی وضعیت مشخصی ندارند. تیم نفت تهران بعد از واگذاری موقت، با خبر بازداشت مالکش مواجه شد و جهانیان هیچ یک از تعهدات اصلی اش برای تسویه بدهی های سابق باشگاه را انجام نداده. 
در مقابل تیم استقلال خوزستان بعد از قهرمانی در دو فصل پیش، بدون حامی مالی مشخصی به فعالیت ادامه می دهد و مالک مشخصی که بدهی ها را برعهده بگیرد، ندارد. نفت با این پیروزی 12 امتیازی شد و تا جایگاه هشتم جدول رده‌بندی صعود کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر