بازدید 4328
بازتاب

گزارش قلیان وترامادول روی میزتاج/دستگیری9نفردرفوتبال

کد خبر: ۷۳۹۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹ 17 October 2017
گزارش قلیان‌ کشیدن بازیکنان فوتبال تا روی میز رئیس فدراسیون فوتبال رفته است!

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی تاج در مورد عکس‌های منتشر شده از برخی بازیکنان در فضای مجازی در حال قلیان کشیدن، گفت: این دو موضوع است؛ یکی اینکه گزارشش الان روی میز من قرار دارد و یکی هم اینکه فتوشاپ است. اگر کمیته اخلاق فتوشاپ تشخیص بدهد، هم شلاق و هم حبس در انتظار مجری آن است، اما اگر این نباشد فرق می‌کند و تشخیص ما درباره اتفاق آخری بوده که در جراید آمده، این است. ما الان چند مدیر باشگاه را به کمیته اخلاق خواستیم که موضوع آن دلالی بود. این موضوع بیشتر گریبان‌گیر آن دلال‌هاست و چیز کمی از آن متوجه باشگاه است. الان با آنها برخورد می‌شود و گرفتار قوه قضاییه هستند.

گزارش قلیان وترامادول روی میزتاج/دستگیری9نفردرفوتبال

وی درباره مصرف ترامادول توسط بازیکنان و اینکه قانونی نیست که این دارو را جزو مواد نیروزا و ممنوعه قرار دهد، تصریح کرد: در حال حاضر که ترامادول دوپینگ است و اگر کسی این را مصرف کند و آزمایش او مثبت اعلام شود، محروم خواهد شد. قلیان هم بحث پیچیده‌ و بحث باشگاه‌ها،‌ خانواده‌ها و فرهنگ مردم است. اکنون در کشور ما قهوه‌خانه‌هایی وجود دارد که داخل  آنها مردم قلیان می‌کشند. باید یک جا جلوی این گرفته شود و پس از آن این جلوگیری در باشگاه‌ها و فوتبال هم اعمال شود. به جز این هم اگر گزارشی از مصرف بازیکنی به کمیته اخلاق برسد، قطعاً  با این کمیته با این موضوع برخورد خواهد کرد. الان هم پرونده‌های هم که روی میز کمیته اخلاق است برخوردهای متفاوتی با آن‌ها شده است.

تاج در پاسخ به این پرسش که «آیا فقط بازیکنان جریمه مالی خواهند شد؟» گفت: خیر، الان ما دستگیری داریم و 8،9 نفر در زندان هستند نه در بحث قلیان اما در مورد بد اخلاقی در فوتبال دادسرا به ما کمک زیادی می‌کند که جا دارد همین جا از دادسرای فرهنگ و رسانه، پلیس امنیت تهران و وزارت اطلاعات تشکر کنم. فوتبال الان حال و روزش خیلی خوب است و این محصول کار رسانه‌ها و باشگاه‌ها است. ما هم مایل نیستیم تعدادی انگشت شمار این فضا را مسموم کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر