بازدید 6781

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور

کد خبر: ۷۳۹۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 17 October 2017
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور گفت: باد و طوفان که باعث بسته شدن محور ساری ـ کیاسر در شب گذشته شده بود، بامداد امروز بازگشایی شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور اظهار کرد: شب گذشته بارش باران را در اکثر محورهای استان‌های مازندران، گلستان و برخی از محورهای استان گیلان شاهد بودیم. همچنین بر اثر باد و طوفان شب گذشته، محور ساری – کیاسر به علت ریزش گل و لای مسدود شده بود که این محور در ساعت 1:40 بامداد بازگشایی شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به مه گرفتگی در بخشی از محورها گفت: در محدوده کدوک در فیروزکوه، هزارچم، تونل کندوان و محور ساری – کیاسر مه‌گرفتگی وجود دارد.

رحمانی در مورد وضعیت ترافیکی نیز اظهار کرد: در آزادراه‌های قزوین- کرج و کرج – تهران ترافیک نسبت به روزهای گذشته سنگین‌تر است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تاکید کرد: خوشبختانه باد و طوفان ایجاد شده در استان‌های شمال و شمال غربی باعث نشد محورهای اصلی مواصلاتی بسته شوند، این مساله تنها در محور جاده کیاسر مشکل ایجاد کرده بود که بازگشایی شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار