بازدید 8547
۱

طوفان شدید دیشب به‌ خیر گذشت

کد خبر: ۷۳۹۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 17 October 2017
با بهره گیری از تجارب سالهای گذشته و همچنین آموزش بیشتر نیروها و آمادگی بهتر در سال جاری، میزان خسارات طوفان امسال بسیار کمتر از سال گذشته بود و به نوعی طوفان شدید دیشب با آمادگی اکیپ های توزیع به‌خیر گذشت.

«مسعود صادقی» مدیر کل نظارت بر توزیع شرکت توانیر در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص طوفان شب گذشته در استانهای شمالی اظهار داشت: شب گذشته شدت وزش باد در ساعات اوج بین 60 تا 90 کیلومتر بر ساعت بود که موجب بروز خساراتی در شبکه توزیع برق استانهای شمالی کشور شد.

وی افزود: مجموع میزان خسارات هنوز برآورد نشده اما با حضور و آمادگی شبانه روزی اکیپ‌های توزیع برق، خاموشی های رخ داده بسیار مقطعی و پراکنده بود و در هر نقطه ای که خاموشی رخ داد، بلافاصله با انجام فوری تعمیرات و ترمیم شبکه، خاموشی ها برطرف شد.

صادقی با بیان اینکه "هم اکنون فقط چند فیدر برق قطعی دارند که در حال رفع مشکل آنها هستیم"، گفت: در مجموع 310 اکیپ عملیاتی در شرکت های توزیع برق مازندران، غرب مازندران، گیلان و گلستان در حالت آماده باش بودند؛ همچنین در یک نوبت، 50 اکیپ عملیاتی از 7 شرکت توزیع استانهای همجوار به منطقه اعزام شده و با توجه به گزارش‌های هواشناسی و پیش بینی هایی که در خصوص شدت باد در هر نقطه وجود داشت، این اکیپ ها در نقاط مختلف مستقر شدند.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز در موقعیتی مشابه از نظر شدت باد و طوفان قرار گرفته بودیم که با بهره گیری از تجارت سالهای گذشته و همچنین آموزش بیشتر نیروها و آمادگی بهتر در سال جاری، میزان خسارات طوفان امسال بسیار کمتر از سال گذشته بود و به نوعی طوفان شدید دیشب با آمادگی اکیپ های توزیع به‌خیر گذشت.

مدیر کل نظارت بر توزیع شرکت توانیر تصریح کرد: قطعی های پراکنده برق که در بخش هایی از سه استان شمالی بروز کرده بود، در اغلب نقاط برطرف شده و چند فیدر باقی مانده نیز در حال رفع مشکلات هستند اما با توجه به احتمال بروز بارندگی های نسبتا شدید در ایام پایانی هفته جاری، پیش بینی می شود بروز قطعی های پراکنده ای را در برق استانهای شمالی شاهد باشیم که با آمادگی کامل اکیپ های عملیاتی شرکت های توزیع، هیچ گونه نگرانی از این بابت وجود ندارد و در صورت بروز هرگونه قطعی برق، در سریع ترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
در ساری که طوفانی نبود فقط بارانی بسیار عالی
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی