بازدید 4969

ماجرای تنبیه‌بدنی دانش‌آموزی در شوش

کد خبر: ۷۳۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ 17 October 2017
مدیر روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان خوزستان دررابطه با تنبیه بدنی دانش‌آموزی در شهرستان شوش که منجر به آسیب شنوایی شده است، توضیحاتی داد.

به گزارش خبرگزاری  تسنیم، پاره شدن پرده گوش دانش‌آموز بر اثر تنبیه معلم، خبری است که در برخی رسانه‌ها و فضای مجاز منتشر شده است و براین اساس، پدر یکی از دانش‌آموزان شهر شوش عنوان کرد: « دو روز پیش پسر 12 ساله‌ام هنگامیکه در صف صبحگاه مدرسه از همکلاسی خود خواسته بود جایش را با وی عوض کند از سوی ناظم مدرسه با نواختن سیلی تنبیه شد. و طبق تائید پزشک متخصص و مدارک پزشکی موجود پرده گوش سمت راست فرزندم بر اثر نواختن سیلی پاره شده است.»

سعید رضوانی مدیر روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درخصوص تنبیه این دانش آموز اظهار کرد: متأسفانه به دلیل برخورد فیزیکی ناظم مدرسه با دانش‌آموز پایه ششم در شهرستان شوش و ضربه به گوش، شنوایی او دچار آسیب‌شده است.

وی افزود: پس از این حادثه معاون مدرسه از محل خدمت عزل و توبیخ در پرونده وی درج شد. همچنین او به مدرسه دیگری منتقل شد و پرونده‌ به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری ارسال شده است.

مدیر روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان خوزستان با اشاره به اینکه مسئولان آموزش و پرورش به دیدار خانواده دانش‌آموز آسیب دیده رفته‌اند، گفت: در حال پیگیری وضعیت سلامت دانش‌آموز هستیم.

رضوانی با اشاره به اینکه در استان خوزستان یک میلیون دانش‌آموز و 67 هزار پرسنل داریم، خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد دانش‌آموزان مناطق روستایی و حاشیه‌نشین را در کل کشور داریم و همزمان با آغاز سال تحصیلی بخشنامه ممنوعیت تنبیه بدنی را ارسال کرده‌ایم اما متأسفانه شاهد هستیم که در برخی مواقع همکاران ما براساس رفتارهای هیجانی اقداماتی را انجام می‌دهند که منجر به آسیب‌دیدگی دانش‌آموز می‌شود.

وی تأکید کرد: با هر نوع تنبیه بدنی دانش‌آموزان مخالفیم و بارها اعلام کرده‌ایم که رعایت اخلاق و برخورد احترام‌آمیز با دانش‌آموزان یک اصل است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی