بازدید 3952
ولایتی:

سپاه هیج نقشی درعملیات کرکوک ندارد

کد خبر: ۷۳۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 17 October 2017
مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری گفت: ایران هیج نقشی در عملیات کرکوک ندارد و اکثریت مردم کرد عراق با کار جاه‌طلبانه آقای بارزانی مخالف هستند.

به گزارش ایسنا، علی اکبر ولایتی  در حاشیه دیدار خود با فرستاده ویژه فرانسه در امور سوریه در جمع خبرنگاران حاضر و  رابطه ایران و فرانسه را رو به رشد توصیف کرد.

وی گفت: ایران از این نوع رفت و آمدها استقبال می کند و من در این جلسه بر حفظ تمامیت ارضی سوریه و جلوگیری از هر نوع تخریب که توسط کشورهای بیگانه در سوریه انجام می‌گیرد تاکید کردم.

ولایتی ادامه داد: انشالله به زودی شاهد پیروزی مردم و ملت سوریه در برابر مشکلات خواهند بود. آمریکایی ها در سوریه پایگاه نظامی ساخته اند و به دنبال تجزیه سوریه هستند که اگر در عراق موفق شدند آنجا هم موفق خواهند بود.

مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری در پاسخ به سئوالی مبنی براینکه آیا سپاه دخالتی در خصوص عملیات کرکوک داشته است یا خیر؟ گفت:  سپاه هیج نقشی در عملیات کرکوک ندارد و اکثریت مردم کرد عراق با کار جاه طلبانه آقای بارزانی مخالف هستند و دیدیدم که تقریبا بدون درگیری آن منطقه در اختیار دولت بغداد قرار گرفت و آقای بارزانی باید قبول کند که اشتباه کرده و به آن اعتراف کند و درصدد جبران آن بر آید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی