بازدید 2779

واکنش دیاز به اعمال نفوذ الهلال در محرومیت طارمی!

کد خبر: ۷۳۹۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 17 October 2017
کنفرانس مطبوعاتی بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مسقط با حضور سرمربی آرژانتینی به سوژه های داغی از بازی دو تیم رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، رامون دیاز در صحبت های خودگفت:« این بازی هنوز تمام نشده و با جدیت بسیار باید بازی کنیم. حتی برتری چهار گله در بازی رفت هم برای ما حاشیه امنیت نیست».
 
سرمربی آرژانتینی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس دو روز قبل از دیدار برابر الهلال با محرومیت مهدی طارمی و مسائل حاشیه‌ای مواجه شد و این اتفاق را در عملکرد تیم حریف چطور می‌بیند؟ پاسخ داد: به نظر غیبت یک مهاجم نباید تاثیر چندانی روی عملکرد کلی تیم داشته باشد اما احتمالا غیبت آن در تیم پرسپولیس به چشم آمد اما اینطور نبوده که کل تیم روی آن بازیکن (مهدی طارمی) تکیه کند.

سرمربی الهلال در مورد بازیکنان تیمش که در آستانه محرومیت از فینال قرار دارند نیز گفت: بازیکنانی هستند که در صورت دریافت کارت بازی فینال را از دست خواهند داد اما ما هیچ ریسکی در خصوص آنها نخواهیم کرد. به آنها استراحت نمی‌دهیم و هیچ دستوری برای احتیاط نیز به آنها داده نشده چون هنوز تکلیف صعود نامشخص است.

دیاز در واکنش به سوالی که نتیجه قدیمی آنها برابر الغرافه که با پیروزی سه بر 0 در بازی رفت و شکست 3 بر 0 در بازی برگشت شرایط بازی تغییر کرد و به وقت اضافه رفتند و اکنون نگران تکرار این نتیجه نیستند؟ گفت: طبیعتا ما آماده هستیم بازی در سطح بالایی را انجام دهیم. بازیکنان حرفه ای و ملی پوش در تیم حریف حضور دارند و در فوتبال هر اتفاقی امکان دارد رخ دهد.

سرمربی الهلال در واکنش به سوالی در خصوص شایعات مربوط به دو اخطاره شدن عمر خربین در اردوی سوریه برای بازی برگشت مقابل استرالیا برای اضافه شدن به تیم الهلال پاسخ داد: عمر خربین یکی از بازیکنان مهمی است که سوریه دارد. اصلا چنین چیزی صحت ندارد و این یک حادثه بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها