بازدید 1951

پرسپولیس سخت‌ترین حریف ایرانی برابر الهلال

پرسپولیس و الهلال هنوز به یک اندازه در این بازی تاریخی برنده شده اند. در این بازیها هر تیم 4بار برنده شده و 5بازی هم به تساوی منجر شده است.
کد خبر: ۷۳۹۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ 17 October 2017
در طول تاریخ فوتبال ایران پرسپولیس تنها تیم ایرانی است که در یک بازی 3 گل به تیم فوتبال الهلال در مراحل پایانی مسابقات آسیا زده است.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس در لیگ قهرمانان سال 1379 آسیا برابر تیم فوتبال الهلال 3-1 برنده شد. پرسپولیس در حالی 3-1 برابر الهلال برنده شد که در 2بازی اول خود در این مرحله که در جام باشگاه های آسیای 1379 در تهران برگزار شد با 2 حریف خود یعنی تیم های فوتبال الاتحاد عربستان و ایرتیش قزاقستان به تساوی 0-0 رسیده بود و برای قرار گرفتن در جمع 2 تیم برتر گروه و صعود به جمع 4 تیم نهایی آسیا در مسابقات جام باشگاه های آسیا به برد نیاز داشت که توانست الهلال را با همه ستارگانش با نتیجه 3-1 شکست دهد.

با این حال پرسپولیس در تاریخ فوتبالش 2بار برابر الهلال متحمل شکست های 4 گله شده است. باخت 4-1 در بهار 77 و باخت 4-0 در پاییز 96 و در دیداری که حالا همه امید به برتری در بازی برگشت آن را دارند.

با همه این اوصاف باید گفت پرسپولیس و الهلال هنوز به یک اندازه در این بازی تاریخی برنده شده اند. در این بازیها هر تیم 4بار برنده شده و 5بازی هم به تساوی منجر شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار