بازدید 2783
۴

قوچان نژاد از تیمش جدا شد

کد خبر: ۷۳۹۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 17 October 2017
جبار قوچان نژاد مربی سرشناس شرق کشور از تیم والیبال ایرانیان گنبد جدا شد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی تیم والیبال ایرانیان گنبد از سمت خود در این تیم کناره گیری کرد. در مورد این تیم والیبال گنبدی همچنین گفته می شود تعدادی از بازیکنان این‌ تیم هم قصد ادامه حضور در این تیم را ندارند. پیش از این محمدرضا تندروان، مربی ایرانیان گنبد هم از سمت خود کناره گیری کرده بود.
نماینده گنبد در هفته های اخیر با مشکلات زیاد و‌ عجیبی روبرو بوده و دیدار هفته دوم این تیم با کاله هم به دلیل همین مشکلات برگزار نشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
این نحوه نوشتن خبر که طبیعتا منجر به افزایش بازدیدکنندگان خبر خصوصا حجم زیاد فوتبالدوستان داخلی و خارجی می شود، نوعی بی احترامی به مردم و تلف کردن وقت ایشان است.
با توجه به اینکه نمونه های زیادی از این نوع تیتر کردنها در سایت تابناک رویت کرده ایم، به نظر می رسد که به ازای تعداد بازدیدکنندگان خبر، پاداشی به تهیه کننده خبر مذکور پرداخت می شود.
امیدوارم تابناک چاره ای برای این مشکل بیندیشد.
مسخره!!!با این تیتر مزخرف
چه تیتر مسخره ای
تیتر شما مثل تیتر سال های دور روزنامه های ورزشی درباره علی پروین است وقتی پروین سرمربی پرسپولیس بود یکهو تیتر شد که علی پروین بانک ملی رفت همه به کیوسک های روزنامه هجوم آورند که قضیه چیه که مشخص شد ایشان جهت پرداخت کارهای بانکی به بانک ملی مراجعه کرده است حالا منظور شما از قوچانژاد کدام شخصیت است مشخص کنید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر