بازدید 7360

نپذیرفتن خواستگار انگیزه ربایش دو خواهر

کد خبر: ۷۳۹۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳ 17 October 2017
فرمانده انتظامی‌گرمسار گفت: نپذیرفتن خواستگار انگیزه ربایش دو خواهر را در این شهرستان رقم زد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ ابوذر قربانی فرمانده انتظامی‌گرمسار ضمن تشریح ماجرای آزادی دو خواهر در گرمسار گفت: در پی تماس تلفنی یک شنبه شب  یک خانواده تبعه افغان با مرکز فوریت های پلیسی این شهرستان مبنی بر ربایش دو خواهر ۱۷ و شش ساله از این خانواده، موضوع سریعا در دستور کار ویژه پلیس آکاهی این شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله به محل عزیمت وضمن بررسی صحنه و انجام تحقیقات محلی و با استفاده از شگردهای پلیسی به سرنخ‌هایی دست یافتند. 

فرمانده انتظامی‌گرمسار ادامه داد: در ادامه تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد ربایندگان سه نفر بودند که دونفر از آنها از اقوام دور این دو خواهر و یک نفر دیگر راننده آژانس بوده که در ربایش با این دونفر همکاری داشتند.

 قربانی تصریح کرد: بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی طی هماهنگی با مقام قضایی پس از شناسایی راننده آژانس را بازداشت و محل اختفای ربایندگان که در شهرستان فیروزکوه شناسایی شد ولی به هنگام حضور متوجه می‌شوند که به مکان دیگری نقل مکان کردند. 

وی افزود: پس از انجام تحقیقات بیشتر کارآگاهان، محل اختفای بعدی ربایندگان را در شهرستان ساوه شناسایی و بالافاصله به محل مراجعه که خوشبختانه دو خواهر ربوده شده در محل شناسایی و آزاد شدند. 

فرمانده انتظامی‌گرمسار ابراز داشت: این دو خواهر در لحظات اولیه اعلام کردند پس از اطلاع ماموران از محل اختفای آنان ربایندگان از محل متواری شدند.

 قربانی گفت: علت و انگیزه ربایش این دو خواهر قبول نکردن خواستگاری ربایندگان بوده که منجر به ربایش این دوخواهر شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها