بازدید 8242

ورود موج سرما به کشور‌

از اواخر وقت امروز و فردا، به علت شدت بارش در سواحل خزر، آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن‌ مسیل‌ها رخ می‌دهد، در همین مدت دریای خزر مواج است.
کد خبر: ۷۳۹۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸ 16 October 2017
از اواخر وقت امروز و فردا، به علت شدت بارش در سواحل خزر، آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن‌ مسیل‌ها رخ می‌دهد، در همین مدت دریای خزر مواج است.

به گزارش فارس، براساس آخرین اطلاعات هواشناسی و سامانه‌های پیش‌‌یابی، از اوایل امشب با نفوذ سامانه بارشی ابتدا در استان‌های واقع در شمال غرب و به تدریج سواحل خزر ابرناکی، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

روز سه‌شنبه به علت استقرار این سامانه روی نوار شمالی کشور بارش‌ها به صورت رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید و کاهش محسوس دما بین 8 تا 12 درجه در استان‌های واقع در شمال البرز و 6 تا 8 درجه کاهش دما در جنوب البرز پیش‌بینی می‌شود.

از اواخر وقت امروز و فردا به علت شدت بارش در سواحل خزر آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن‌ مسیل‌ها رخ می‌دهد، در همین مدت دریای خزر مواج است.

روز چهارشنبه در استان‌های شرقی وزش باد شدید همراه با گردوخاک و کاهش دمای 6 تا 8 درجه رخ خواهد داد. در همین روز در دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و خلیج فارس مواج خواهد بود.

آسمان تهران فردا نیمه‌ابری همراه با وزش باد شدید، در برخی ساعات با گردوخاک همراه خواهد بود. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 21 و 10 درجه خواهد بود.

روز آینده اهواز با بیشینه دمای 36 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و همدان با کمینه دمای 2 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی‌ تا 14 مهرماه سال جاری 5.8 میلی‌‌متر ثبت شد. بارش در سال گذشته در این بازه زمانی 2 میلی‌متر بود‌.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل