بازدید 7717

انتشار اسناد فساد‌اخلاقی ترامپ به دستور دادگاه

ستاد انتخاباتی ترامپ به حکم دادگاه موظف است هر اطلاعاتی در زمینه فساد اخلاقی رئیس‌جمهور آمریکا را در اختیار یکی از شاکیانش قرار دهد.
کد خبر: ۷۳۹۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳ 16 October 2017
ستاد انتخاباتی ترامپ به حکم دادگاه موظف است هر اطلاعاتی در زمینه فساد اخلاقی رئیس‌جمهور آمریکا را در اختیار یکی از شاکیانش قرار دهد.

به گزارش پایگاه اینترنتی ایندیپندنت؛ یک زن آمریکایی در تلاش است با جمع آوری مدارک علیه دونالد ترامپ – رئیس جمهور آمریکا- از وی به دلیل فساد اخلاقی شکایت کند و ستاد انتخاباتی ترامپ به حکم دادگاه موظف است هر اطلاعاتی در این زمینه را در اختیار این زن قرار دهد.

سامر زِروُس اعلام کرد زمانی که یکی از شرکت‌کنندگان برنامه «شاگرد» (Apprentice) بوده، از سوی دونالد ترامپ مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است. او در نظر دارد با تهیه اسنادی از ستاد انتخاباتی ترامپ در سال ۲۰۱۶، ادعا‌های خود را درباره فساد اخلاقی رئیس جمهور فعلی آمریکا اثبات کند. او همچنین حکم دادگاهی را برای دریافت اسناد اخذ کرده است.

پس از انتشار نوار اظهارات شنیع ترامپ درباره زنان چند هفته پیش از انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا، زروُس موضوع تجاوز جنسی ترامپ به خود را فاش کرد. این در حالی بود ستاد انتخاباتی ترامپ، ادعا‌های زروُس را رد کرد و آن را دروغ خواند. این اقدام ستاد انتخاباتی ترامپ باعث شد زروُس از ستاد شکایت کند. همچنین وکلای این زن با دریافت احضاریه‌ای از دادگاه مانع از حذف اسناد موجود در ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ درباره اتهامات جنسی وارده بر رئیس جمهور شدند.

دونالد ترامپ سال گذشته هر گونه تجاوز و آزار و اذیت جنسی علیه زنان را رد کرد. وکلای او نیز این پرونده را مسدود کرده بودند.

زروُس در حالی پرونده تجاوز جنسی ترامپ را به جریان انداخته است که روز گذشته ناشر آمریکایی مجله‌های مستهجن اعلام کرد هر کسی اطلاعاتی موثق درباره فساد اخلاقی رئیس جمهور آمریکا در اختیار او قرار دهد، مبلغ ۱۰ میلیون دلار جایزه می‌گیرد. او قصد دارد فساد اخلاقی ترامپ را در قالب کتابی منتشر کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس