بازدید 6235
۱

پیش‌بینی لاوروف از نتیجه اقدامات آمریکا درمورد ایران

وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به سیاست‌های رییس‌جمهور آمریکا گفت: اقدامات آمریکا در قبال ایران و کره شمالی به رقابت تسلیحاتی منجر خواهد شد.
کد خبر: ۷۳۹۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ 16 October 2017
وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به سیاست‌های رییس‌جمهور آمریکا گفت: اقدامات آمریکا در قبال ایران و کره شمالی به رقابت تسلیحاتی منجر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اینترفکس، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز دوشنبه در نشستی با دانشجویان و جوانان در شهر سوچی رویکرد دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا درباره ایران و کره شمالی را نگران‌کننده توصیف کرد.

لاوروف گفت: اقدامات آمریکا در قبال ایران و کره شمالی به رقابت تسلیحاتی منجر خواهد شد و خطر اشاعه تسلیحات کشتار جمعی را ایجاد می‌کند.

به گزارش اسینا، رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه در یک سخنرانی ضمن طرح ادعاهایی غیرواقع علیه کشورمان، پایبندی ایران به توافق هسته‌ای را که هر 90 روز یک بار از سوی دولت این کشور طبق قوانین داخلی‌شان انجام می‌شود تائید نکرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
ایران باید به فکر سلاح اتمی بعنوان نیروی بازدارنده در مقابل سلاح اتمی آمریکا باشد که هروقت بخواهد از آن استفاده می کند مثل هیروشیما و ناکازاکی ژاپن. آمریکا نشان داد تعهداتی که می دهد و قراردادهایی که می بندد فقط مربوط به زمان رئیس جمهور وقت آمریکا و رئیس جمهور بعدی می تواند آن را باطل کند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل