بازدید 6994

آزادی خواهران ربوده شده در کمتر از ۲۴ ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از آزادسازی دو دختر ربوده شده در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.
کد خبر: ۷۳۸۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۱ 16 October 2017
فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از آزادسازی دو دختر ربوده شده در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

به گزارش میزان، سرهنگ "ابوذر قربانی" فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار در توضیح این خبر گفت: در پی تماس تلفنی شب گذشته یک خانواده تبعه افغان با مرکز فوریت‌های پلیسی این شهرستان مبنی بر ربایش دو خواهر ۱۷ و ۶ ساله از این خانواده، موضوع سریعا در دستور کار ویژه پلیس آکاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ قربانی در ادامه افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله به محل عزیمت وضمن بررسی صحنه و انجام تحقیقات محلی و با استفاده از شگرد‌های پلیسی به سرنخ‌هایی دست یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار ادامه داد: در ادامه تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد ربایندگان ۳ نفر بوده که دونفر از آن‌ها از اقوام دور این دو خواهر و یک نفر دیگر راننده آژانس بوده که در ربایش با آن دونفر همکاری داشتند.

قربانی تصریح کرد: بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی طی هماهنگی با مقام قضایی پس از شناسایی راننده آژانس را بازداشت ومحل اختفای ربایندگان را در شهرستان فیروزکوه شناسایی و به محل اختفای آنان مراجعه، ولی به هنگام حضور متوجه می‌شوند که به محل دیگری نقل مکان کرده اند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات کارآگاهان در محل اخفای آنان و بررسی بیشتر، محل اختفای بعدی ربایندگان را در شهرستان ساوه شناسایی و بالافاصله به محل مراجعه که خوشبختانه دو خواهر ربوده شده در محل شناسایی و آزاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار افزود: این دو خواهر در لحظات اولیه اعلام داشتند پس از اطلاع مامورین از محل اختفای آنان ربایندگان از محل متواری شدند.

سرهنگ قربانی در پایان گفت:علت و انگیزه ربایش این دو خواهر عدم قبول خواستگاری ربایندگان بوده که منجر به ربایش این دوخواهر شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار