بازدید 2988

کعبی:بردن دایی خیلی لذت دارد اماحق سایپابود ماراببرد

کد خبر: ۷۳۸۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳ 15 October 2017
حسین کعبی مدافع تیم سپیدرود خیلی واضح و روشن می‌گوید که تساوی در بازی آنها و سایپا عادلانه نبوده و تیم علی دایی باید برنده بازی می‌شد چون آنها بهتر کار کرده‌اند و فرصت‌های بیشتری هم داشته‌اند.

مقابل سایپا مساوی کردید. بازی چطور بود؟
بازی خوبی بود. سایپا فرصت‌های زیادی داشت و بازی نیمه اول مال آنها بود اما نیمه دوم مال ما بود و موقعیت‌های خوبی داشتیم. در کل، بازی جالبی بود و هر دو تیم خوب کار کردند. می‌گویند اگر در فوتبال گل نزنی گل می‌خوری و سایپا هم گل نزد و گل خورد. هر دو تیم خوب بازی کردند و هم ما و هم سایپا راضی بودیم.

تساوی نتیجه‌ای عادلانه بود؟
اگر از بازیکنان سایپا بپرسید می‌گویند عادلانه نبود چون سایپا می‌توانست بازی را ببرد. در این بازی عباس‌زاده فرصت‌های خیلی خوبی داشت که گلر ما عالی کار کرد. ما در نیمه دوم فوق‌العاده خوب بودیم و در دقیقه 92 پویا نزهتی گل زد و بازی را مساوی کردیم. سایپا تیم خیلی خوبی بود و مربی بزرگی هم دارد و ما با جوان‌هایی که داریم نتیجه فوق‌العاده‌ای گرفتیم.

دیدار با علی دایی چطور بود؟
هر وقت علی دایی را ببینی لذت خاصی دارد و هر موقع او را می‌بینم یک تیکه‌ای به من می‌اندازد. از قدیم هم همین‌طور بوده و همیشه به من تیکه می‌اندازد چون رفیق چندساله‌ام است و خیلی با هم صمیمی هستیم. دایی، نکونام و کریمی نزدیک‌ترین دوستان من هستند و از دیدن آنها سیر نمی‌شوم.

بردن علی دایی چقدر لذت دارد؟
صددرصد خیلی لذت دارد چون مربی بزرگی است. ما فقط در زمین رقیب هستیم و بعد از فوتبال با هم رفیق هستیم. دایی در کارش جدی است اما خارج از زمین رفیق هستیم و از برادر بیشتر برای من ارزش دارد و درس‌های زیادی از او در این سال‌ها گرفته‌ام.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها