بازدید 3657

شرایط برای انزوای آمریکا مهیا شده است

نماینده مردم نیشابور و فیروزه گفت: باید کماکان منطقی عمل کنیم و همه چیز بر مبنای قرارداد بین‌المللی برجام باشد، آمریکا می‌خواهد ما را در شرایطی قرار دهد که ما برجام را نقض کنیم تا هزینه این نقض را آن‌ها نپردازند.
کد خبر: ۷۳۸۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ 15 October 2017
حمید گرمابی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اظهارات اخیر ترامپ و تاثیر آن در فضای بین‌الملل عنوان کرد: این سخنرانی بی‌منطق و بدون محتوا بود و همچنان که مشاهده شد از کشورهای مختلف دنیا مخالفت با سخنرانی وی اعلام شد، در عوضِ سال‌هایی که در انزوا قرار گرفته بودیم، حالا شرایط برای انزوای آمریکا مهیا شده و باید از این فرصت استفاده درست کنیم.

وی افزود: باید کماکان منطقی عمل کنیم و همه چیز بر مبنای قرارداد بین المللی برجام باشد که بهانه دست آمریکا داده نشود، چرا که تصورشان این بوده و هست تا ما را در شرایطی قرار دهند که خودمان برجام را نقض کنیم تا هزینه‌اش را آن‌ها نپردازند و با هزینه ما برجام نقض شود، ما نباید در این دام بیفتیم.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به نظر می‌رسد مادامی که سایر اعضای برجام به آن پایبند هستند و می‌توانند منافع ما را که قاعدتا منافع اقتصادی و تجاری است، تامین کنند باید به آن پایبند باشیم و سعی کنیم همه چیز بر طبق این قرارداد بین‌المللی و قطعنامه شورای امنیت باشد که هیچ بهانه‌ای ندهیم، کما این که خوشبختانه تاکنون نیز این گونه بوده و رفتار شده است.

این عضو فراکسیون امید با اشاره به اینکه خوشبختانه تقریبا همه به غیر از اسرائیل که البته از او انتظاری جز این نمی‌رفت از موضع ایران حمایت کرده و مخالفت‌شان را با مواضع ترامپ اعلام کردند، افزود: این شرایط بسیار مناسبی برای ما است که باید بتوانیم از آن استفاده کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار