بازدید 4584

رئیس‌جمهور به زیبایی جواب ترامپ را داد

کد خبر: ۷۳۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸ 15 October 2017
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رییس‌جمهور به زیبایی جواب ترامپ را داد، گفت: مردم ایران ۴۰ سال است که با تحریم‌ها آشنا هستند و ما در بحث تحریم‌ها نگران وضعیت آینده نیستیم.

شهباز حسن‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص اظهارات سخیفانه «ترامپ» درباره ایران، برجام، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خلیج فارس گفت: امام راحل فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» و در جای دیگر ایشان می فرمایند « اگر سپاه نبود، کشور نبود».

وی اظهار داشت: براساس آموزه‌های دینی آموخته ایم که باید روی پای خود بایستیم و با استفاده از نیرو و توان داخلی مشکلات خود را حل و فصل کنیم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که مسلمانان همواره در طول تاریخ با ظلم مبارزه کرده اند، تصریح کرد: امروز سپاه پاسداران حامی مظلومین است و صدام که توسط آمریکایی‌ها و کشورهای غرب کاملا مسلح بود و ژاندارم منطقه بود، زمانی که به ایران حمله کرد، این برادران با تمام وجود از کیان کشور دفاع کردند.

وی سپاه را پاسداران حریم آزادی لقب داد و عنوان کرد: بسیج گلی است که توسط سپاه پرورش داده شده است و بیش از ۲۰ میلیون بسیجی در سطح کشور داریم، حرفای «ترامپ» نمایان‌گر مخالفت او با ملت ایران است، زیرا سپاه از متن مردم ایران است و همچنین بسیج خود مردم هستند.

حسن‌پور دلیل این‌گونه سخن گفتن ترامپ را عدم شناخت وی از ایران، ملت ایران، نوع حکومت ما و رهبری دانست و بیان کرد: ما بین ملت و دولت جدایی نمی بینیم، همچنین بین سپاه و مردم نیز هیچ‌گونه جدایی وجود ندارد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر آنکه سپاه حامی مظلومین است، مطرح کرد: کشورهای منطقه از نیروهای توانمند سپاه به عنوان مستشار استفاده کرده‌اند و توانسته‌اند بر کسانیکه به کشورهایشان به عنوان غارت‌گر حمله کرده‌اند، غالب شوند که این مهم باعث عصبانیت ترامپ شده است.

وی از ایران هراسی که سعودی‌ها در منطقه راه انداخته‌اند، سخن به میان آورد و ادامه داد: خوشبختانه جامعه جهانی جواب دندان شکنی به ترامپ داده‌ و هیچ کس به‌جزء اسرائیل از سیاست‌های جنجالی و جنگ طلبانه ترامپ حمایت نکرد.

حسن‌پور اضافه کرد: با توجه به اینکه آمریکایی‌ها در دنیا ثابت کرده‌اند که پایبند تعهدات خود نیستند، بنابراین ما نباید فریب آمریکایی‌ها را بخوریم و آمریکا به دنبال منافع خود است و آزادی مشروع ملت‌ها مدنظرش نمی باشد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در خانه ملت سخنرانی ترامپ را عامل انسجام ملی در کل کشور دانست و اظهار داشت: در بین همه گروه‌ها، نهادها، جریانات سیاسی و احزاب داخل کشور وحدت بیشتری از این پس شاهد خواهیم بود و همه از کلیت نظام، سپاه پاسداران، فرمایشات مقام معظم رهبری و از دیدگاه‌های بسیار خوب رییس جمهور حمایت کردند.

وی با اشاره به اینکه رییس جمهور به زیبایی جواب ترامپ را دادند، تصریح کرد: مردم ایران ۴۰ سال است که با تحریم‌ها آشنا هستند و ما در بحث تحریم‌ها نگران وضعیت آینده نیستیم و نباید موضوع تاثیرگذاری ایران در منطقه را نادیده گرفت، ضمن آنکه سیاست تحریم‌ها یک سیاست شکست خورده است و چین، روسیه و کشورهای آزاده جهان با آمریکا همکاری نخواهند کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل