بازدید 3441

منافع ترامپ حاصل از افزایش قیمت طلای سیاه

عضو کمیسیون انرژی مجلس، گفت:افزایش قیمت نفت موجب می شود آمریکا بتواند درآمد بیشتری کسب و بخش زیادی از معضلات اقتصادی خود را حل کند.
کد خبر: ۷۳۸۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ 15 October 2017
حسن بهرام نیا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به افزایش قیمت نفت در روزهای اخیر، گفت: تجربه ثابت کرده که بحث افزایش قیمت نفت تحت تاثیر عوامل سیاسی قرار دارد و بخش زیادی از افزایش قیمت نفت متاثر از مسائل منطقه ای و جهانی است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی،افزود: ایجاد تنش و برهم خوردن اوضاع و احوال منطقه ای روی صادرات نفت تاثیرگذار است و سبب افزایش قیمت نفت می شود، به گونه ای که یکی از این عوامل ناآرامی در عراق بود، چراکه براساس تنش‌ها میان دو طرف معامله‌گران نگران هستند صادرات نفت از این منطقه مختل شود.

حمایت شرکت های بزرگ نفتی آمریکایی از ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری

وی با بیان اینکه صحبت‌های روز گذشته ترامپ سبب افزایش قیمت نفت شد و ممکن است بیش از این افزایش یابد، ادامه داد: تصمیمات و نظرات سیاستمداران کشورها قیمت نفت را تحت تاثیر قرار می دهد، به گونه ای که اظهارات وی نه تنها می تواند روی سطح روابط آمریکا و دیگر کشورها تاثیر بگذارد، بلکه می‌تواند معادلات بازار نفت را برهم بزند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حمایت شرکت های بزررگ نفتی آمریکایی از ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری، یادآور شد: افزایش قیمت نفت موجب می شود آمریکا که به تازگی به کشورهای صادرکنندگان نفت پیوسته است، بتواند درآمد بیشتری کسب کند و بخش زیادی از معضلات اقتصادی خود را حل کند و برگ برنده ای به دست دولت ترامپ و حزب حامی او بیفتد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه با نزدیکی به فصل زمستان و افزایش تقاضا نیز افزایش قیمت نفت طبیعی به نظر می‌رسد، تصریح کرد: طرح فریزنفتی و تمدید دوباره آن در افزایش قیمت نفت تاثیر گذار است و اعضای اوپک نیز بر این موضوع که تولید نفت در قیمت کنونی ثابت بماند اتفاق نظر دارند، لذا می توان شاهد افزایش قیمت نفت در ماه های آینده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل