بازدید 4923
۵

کلینتون: ترامپ، آمریکا را حقیر و نادان نشان می‌دهد

کد خبر: ۷۳۸۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 15 October 2017
وزیر خارجه پیشین آمریکا، ضمن خطرناک توصیف کردن خروج از برجام، گفت رئیس جمهور این کشور، آمریکا را حقیر و نادان نشان می‌دهد.

به گزارش فارس، «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه پیشین آمریکا ضمن انتقاد از نحوه تعامل «دونالد ترامپ» ‌رئیس جمهور این کشور با موضوعات ایران و کره شمالی، گفت تهدید وی برای خارج شدن از توافق هسته‌ای «خطرناک» است.

کلینتون طی گفت‌وگو با شبکه خبری «سی‌ان‌ان» - که مصاحبه کامل آن روز یکشنبه پخش خواهد شد – با اینکه تمام شواهد نشان دهنده پایبندی ایران به تعهداتش است، اما اصرار ترامپ برای تایید نکردن این امر، آمریکا را «حقیر و نادان» نمایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه ترامپ در حال تضعیف اعتبار وعده‌های آمریکا به دیگر کشورها است، گفت تایید نکردن پایبندی ایران به توافق هسته‌ای، به نفع تهران است.

این مقام سابق آمریکایی تاکید کرد: « این (عدم تایید) بد است، نه فقط برای منافعی که این وضعیت خاص (توافق هسته‌ای) دارد بلکه پیامی به دنیا می‌فرستد که آمریکا بر سر حرفش نمی‌ماند.»

کلینتون همچنین با بیان اینکه لحن اظهارات ترامپ درباره کره شمالی، متحدان آمریکا را به لرزه انداخته، افزود: «اکنون یک رقابت تسلیحاتی خواهیم داشت، یک رقابت تسلیحات هسته‌ای در شرق آسیا. ژاپنی‌ها که اکنون موشک‌های کره شمالی بالای سرشان پرواز می‌کند، دیگر به آمریکا اطمینان نخواهند کرد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
احمقی که بخاطر پول عربها ، حاضر اسم خلیج فارس رو جعل کنه ، و رقص شمشیر ( مشنگ بازی ) انجام بده . چه انتظاری داریم. مرتیکه میگه چرا شعار مرگ بر آمریکا سر میدهیم.
وزیر خارجه پیشین آمریکا، ضمن خطرناک توصیف کردن خروج از برجام، گفت رئیس جمهور این کشور، آمریکا را حقیر و نادان نشان می‌دهد.
مگر غیر از این است؟ هم حقیر هستین و هم نادان
مگه غیر از این است ؟ هم نادان هستین و هم حقیر
این نادانی وحقارت را خودشان با انتخاب ترامپ نشان دادند
گاهی اوقات دشمن چنان مهره های بازی را حرکت میدهد که گمانش بر این است بهترین روش را برای شکست طرف مقابل انتخاب کرده در صورتیکه قهار ترین بازیکنان نیز گاهی اشتباه محاسباتی میکنند و ناخواسته امتیازهای بزرگی به طرف مقابل میدهند و طرف مقابل اگر هوشیار باشد میتواند بازی را به نفع خود به پایان ببرد .
در این قضیه سخنرانی ترامپ فرصت بسیار مناسبی در اختیار ایران قرار داده شد که تا به حالا دیپلماتها و مسئولین کشور به خوبی از آن استفاده کردند و بدون ذره ای هزینه تمام رسانه های معتبر دنیا علی الخصوص رسانه های آمریکائی و اروپائی را وادار به حمایت از ایران نمودند و طرف آمریکائی را حسابی شریکی نامطمئن به دنیا معرفی نمودند.
این موضوع خیلی حائز اهمیت است که کشور بتواند بدون ذره ای هزینه کردن رسانه ها و روسای دولتها را با خود همصدا کند .
امیدواریم این عقلانیت و تواضع رفتار ادامه پیدا کند و خدای ناکرده همانند اتفاقات گذشته نظیر مطرح کردن هولوکاست در مجمامع بین المللی یا حمله به سفارت عربستان که واقعا هیچ نفعی جز ضرر برای کشور ندارد خودداری شود.
به امید پیروزی ایران
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی