بازدید 10360
۷

کد خلیج جعلی را چه کسی به ترامپ داد؟!

کد خبر: ۷۳۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۳ 15 October 2017
کارشناس سیاست خارجی، اعمال تحریم علیه سپاه پاسدران انقلاب اسلامی توسط دولت ترامپ را هزینه انهدام داعش در منطقه بدست سپاه محسوب کرد و گفت: اعراب مرتجع هم پیمان آمریکا در بکار بردن واژه جعلی برای خلیج فارس در سخنرانی دیشب کلید دار کاخ سفید نقش پر رنگی داشتند.

به گزارش جام جم، علیرضا رجایی در تحلیل اقدام ترامپ مبنی بر قرار دادن سپاه در لیست تازه تحریم علیه ایران، افزود: طی چند سال اخیر دولت آمریکا و متحدان منطقه‌ایش همراه حامی درجه یک تروریست ها بودند و در ظهور داعش سهم عمده ای به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به شکست های پی در پی داعش در سوریه و عراق توسط محور مقاومت و سپاه تصریح کرد: امروز عملا ماشین جنگی جبهه استکبار یعنی گروه تروریستی داعش زمینه گیر و از کار افتاده است و به همین دلیل با تحریم نیروی انقلابی سپاه دست به عقده گشایی منطقه ای زدند.

رجایی با بیان اینکه در شرایط کنونی سرپوش گذاشتن بر ناکامی های استراتژیک آمریکا در راس وظایف محوله به ترامپ از سوی صهیونیست ها قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: در خصوص مواضع ضد برجامی هم باید گفت؛ سکاندار کاخ سفید در نظر دارد به دلیل عدم اجماع جهانی در خصوص لغو برجام، با بکار بستن هر حلیه ای موضوع برجام را به زعم خود مدیریت کند.

این دیپلمات فعال در عرصه توسعه خواهر شهری بین دول در خصوص بکاربردن نام جعلی برای خلیج فارس به جای واژه صحیح خلیج فارس اظهار کرد: این مسئله نشان دهنده نقش پر رنگ اعراب مرتجع منطقه از جمله عربستان سعودی و اذناب آن در مواضع ضد ایرانی ترامپ است و اساسا دست متحدان منطقه ای واشنگتن در سخنرانی دیشب ترامپ هویدا بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۷
ايا اگر به سفارت آمريكا حمله نمي شد و پرچم امريكا در خاك ايران سوزانده نمي شد اينگونه لاي اعراب قدرتمند مي شدند؟
سلام، در خبرها خواندم که برای حج عمره مسئولیت سازمان حج دارند مذاکره می کنند که اگر درست باشد واقعا جای تاسف دارد، ما به کشوری داریم مسافر می فرستیم که خصمانه ترین مواضع را نسبت به ما دارد.
خاک بر سر ترامپ.همین هم زیاده براش.ابرقدرت جهان از عربستان خط میگیره.
زیاد حساس نباشید دشمن هیچ غلطی نمیتواند بکند ما هم برای خلیج انها اسم تعیین میکنیم و جهانیش میکنیم در فضای مجازی انشائ الله
از این به بعد ما ایرانیان دریای سرخ رو به اسم دریای یمن و به نام کشور یمن میشناسیم گرچه بیشترش در کشور عربستان است از این طریق عربستان تا فیها خالدون میسوزه
ترامپ بیشتر در نقش سخنرانی نتانیاهو یا الجبیر بود.
کسی اگه ایشون و نمیشناخت فکر میکرد رییس جمهور عربستان یا اسراییل هست ایشون
ابهت آمریکار و زیر سوال میبره
چه مردمان ساده ای داره آمریکا که ایشون انتخاب کردن همانند مردم ساده ما... که... انتخاب کردن و چوبشم تا حالا دارن میخورن
ساده انگارانه است که فرض کنیم نام واقعی خلیج فارس را نمی داند، بلکه سعی در جمع اوری بیشتر دلارهای نفتی داشت. البته چنانچه می دانست تمام حرفهایش در رسانه های ایران تحت الشعاع این اشتباه عامدانه سانسور می شود، شاید در نحوه گفتار تجدید نظر می کرد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار