بازدید 5651

اتلتیکو یقه بارساراگرفت،رئال دوامتیازراجبران کرد

پس از این که سائول در دقیقه 21 اتلتیکو را پیش انداخت، سوارز در دقیقه82 با یک ضربه سر گل تساوی را به ثمر رساند و بارسلونا را از شکست در زمین مخوف اتلتیکومادرید نجات داد.
کد خبر: ۷۳۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۱ 15 October 2017
بارسلونا در شبی که به شکست نزدیک بود با یک تساوی جهنم مادرید را ترک کرد هر چند بازی هجومی بارسا می توانست به پیروزی این تیم هم منجر شود.

به گزارش تابناک ورزشی، حساس‌ترین بازی هفته هشتم لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) با تساوی یک بریک بارسلونای صدرنشین در زمین اتلتیکومادرید به پایان رسید. پس از این که سائول در دقیقه 21 اتلتیکو را پیش انداخت، سوارز در دقیقه82 با یک ضربه سر گل تساوی را به ثمر رساند و بارسلونا را از شکست در زمین مخوف اتلتیکومادرید نجات داد.

Atletico Madrid - FC Barcelona - La Liga - لالیگا - Luis Suarez

 با این تساوی، بارسلونا با وجود پاره شدن نوار پیروزی‌های متوالی‌اش و اولین توقف فصل 22 امتیازی شد و در صدر ماند. اتلتیکوی 16 امتیازی در رده سوم قرار گرفت. رئال مادرید هم با بردن ختافه، دو امتیاز از عقب ماندگی اش را جبران کرد و به پنج امتیازی بارسا رسید.

شرح گل ها
اتلتیکو مادرید 1-0 بارسلونا / سائول نیگز (دقیقه 21): سائول نیگز در نزدیکی محوطه جریمه بارسلونا با پاس یانیک کاراسکو صاحب توپ شد و با یک شوت بسیار زیبا از پشت محوطه جریمه حریف، حساب کار را 1-0 کرد.

اتلتیکو مادرید 1-1 بارسلونا / لوییس سوارز (دقیقه 82): سانتر دقیق سرجی روبرتو از پشت محوطه جریمه به لوییس سوارز رسید و او نیز با یک ضربه سر دقیق، حساب کار را 1-1 کرد.

Atletico Madrid - FC Barcelona - La Liga - لالیگا - آندرس اینیستا - گابی - خوانفران
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل