بازدید 2143
نقش آفرینی رویانیان در آوردن مربی خارج نشین

مرزبان درحوالی مشهد؛صندلی اکبر میثاقیان لرزید

رویانیان که ارتباط خوبی با مرزبان دارد پس از مذاکره ابتدایی با این مربی ، او را مجاب کرد تا برای مذاکرات نهایی به ایران بیاید و در نهایت مرزبان امشب از آلمان به ایران سفر کرد
کد خبر: ۷۳۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲ 15 October 2017
هیات مدیره تیم سیاه جامگان که ابزاری برای اعمال تغییرات مالک باشگاه است، به زودی تغییراتی را در رأس کادرفنی این تیم به وجود خواهد آورد.

به گزارش تابناک ورزشی، اکبر میثاقیان به همراه سیاه جامگان نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و در دیدار هفته نهم نیز بازی را به سپاهان بحران زده واگذار کرد. از همین رو مدیران سیاه جامگان می خواهند سرمربی دیگری را برای ادامه لیگ برتر هفدهم برگزینند.

بعد از نتایج ضعیف تیم سیاه جامگان و عدم نتیجه گیری این تیم با اکبر میثاقیان، مدیران این باشگاه مشهدی قرار است تغییراتی را در راس کادر فنی خود داشته باشند. بر این اساس مذاکرات رویانیان عضو هیات مدیره این باشگاه از چند روز قبل با علیرضا مرزبان آغاز شد. این در حالی است که میثاقیان تیم سقوط کرده سیاه جامگان را با معجزه به لیگ برتر برگرداند.

رویانیان که ارتباط خوبی با مرزبان دارد پس از مذاکره ابتدایی با این مربی ، او را مجاب کرد تا برای مذاکرات نهایی به ایران بیاید و در نهایت مرزبان امشب از آلمان به ایران سفر کرد و وارد تهران شد تا جلسه نهایی این مذاکرات فردا برگزار شود.
بر این اساس فردا یکشنبه جلسه ویژه ای بین رویانیان عضو هیات مدیره سیاه جامگان، علی عباسی مدیرعامل این باشگاه و مرزبان برگزار خواهد شد تا در نهایت قرارداد وی به عنوان سرمربی جدید سیاه جامگان در صورت توافق نهایی طرفین بسته شود و مرزبان جایگزین اکبر میثاقیان شود.

مرزبان که سابقه مربیگری در پرسپولیس و سرمربیگری تیم های پیکان و خونه به خونه را دارد، چهار سال پیش و پس از صعود پدیده به لیگ برتر که توسط اکبر میثاقیان صورت گرفت ، جایگزین وی شد تا اولین تجربه هدایت یک تیم لیگ برتری را با پدیده به دست آورد و حالا نیز گویا قرار است جایگزین میثاقیان در مشهد شود اما در تیم دیگر این شهر یعنی سیاه جامگان.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار