بازدید 23123
سوژه

عکس‌جدیدقلیان‌کشیدن‌مسلمان؛دوددرگلوی‌پرسپولیس

اگر مدیرعامل پرسپولیس و مدیرروابط عمومی اش عکس جدید را تکذیب نمی کنند، یا آن را فتوشاپ نمی خوانند باید گفت که اگر دود قلیان جزو موارد ممنوعه محسوب می شد، مسلمان تا حالا چندین بار در تست دوپینگ محروم می شد.
کد خبر: ۷۳۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲ 14 October 2017
محسن مسلمان که این روزها برترین پاسور لیگ برتر ایران لقب گرفته و زیر نظر برانکو دوباره احیا شده است، همچنان دست از حواشی عجیبش برنمی دارد و اصرار دارد که در همین سطح به فوتبال ادامه دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، بازیساز میانه میدان پرسپولیس که معمولا در بازی های بزرگ قرمزها حوالی دقیقه 60 از زمین بیرون کشیده می شود و توانایی بازی کامل را در میادین دشوار ندارد، این روزها به شدت درگیر دخانیات و قلیان شده است و دیگر عکس هایش به صورت علنی منتشر می شود.

اگر مدیرعامل پرسپولیس و مدیرروابط عمومی اش عکس جدید را تکذیب نمی کنند، یا آن را فتوشاپ نمی خوانند باید گفت که اگر دود قلیان جزو موارد ممنوعه محسوب می شد، مسلمان تا حالا چندین بار در تست دوپینگ محروم می شد.
مسلمان که گویا روزهای بعد از بازی در فولادش را فراموش کرده، خیلی اصرار دارد که بار دیگر به بازیکن درجه چندم در فوتبال داخلی ایران بدل شود . او سختی های که متحمل شده تا به ترکیب اصلی برانکو راه پیدا کند را یادش رفته و از آن مهمتر از عاقبت و سرنوشت صادقیان هم عبرت نگرفته است. شاید همین نکته ها دلیل دعوت نشدنش از سوی کی روش سرمربی تیزهوش پرتغالی باشد.

در این تصویر محسن مسلمان با لباس يوونتوس در يك محل عمومي كاملا آزادانه قليان مي‌كشد؛ اگر گفتند فتوشاپ است اصلا تعجب نکنید!

عکس جدید قلیان کشیدن مسلمان/دود درگلوی پرسپولیس+عکس




سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۴
سینه را تنگ می کند قلیان ، کله را منگ میکند قلیان ، کار اردنگ نی کند قلیان!
متاسفم
یه کم وضعیت فجیع استقلال و جایگاهش تو جدول و هم مورد توجه قرار بدید. راستی چند میلیارد پول مملکت و هزینه یه مربی تاریخ مصرف گذشته و ناتوان کردین؟
من یکی که یقین دارم رسانه ها دارند پرسپولیس رو خراب میکنند. ادمین اگه بی طرفی بچاپ.
نتیجه ی خوردن پول مفت بیت المال ملت گرسنه ایران
دمتون گرم......بهترین وقته برای به حاشیه بردن پرسپولیس.....حتما دلتون شاد میشه الهلال بازی برگشت رو هم ببره...
خاله خرسه نباشین....اگه خیر خواه هم هستین به موقش این مسائل رو پیش بکشید
الان میان بازیکنای تراکتور رو محروم میکنن
الان میان بازیکنای تراکتور رو محروم میکنن
او حق دارد بدون مزاحمت رسانه ها مثل بقیه افراد زندگی کند . ولی این هم اختیار باشگاه و مربی است که او را انتخاب کنند یا خیر
شما دخالت نکنید مشکل خودش حل می شود
تابناک استقلالی، خواهشا دست از سر پرسپولیس بردار ، با این کارها به نیت شومت نمی رسی
بنظر من بازیکنی در حد تیم ملی نبوده و نیست . اگر دقت کنید اکثر حرکات او توام با خشونت (خطا ) بوده و بدلیل عضویت در پرسپولیس اکثرداوران هواشو دارند و کارت نمیدند مگر در موارد بسیار شدید . !
همه بدانید پرسپولیس ارث پدر تابناک رو خورده که تابناک اینطور براش حاشیه میسازه یا به حاشیه ها دامن میزنه
خوب کرده کشیده . دوست داره بکشه. شما استقلالی های وطن فروش در استانه بازی برگشت با الهلال و دربی دنبال حاشیه هستین
زندگی خصوصی بازیکن ها اصلا به شما مربوط نمیشه. فکر کنم شما از یه چیز دیگه می سوزید. اگر می خواهید کسی را نقد کنید درست وحسابی و مردانه این کار را انجام دهید نه از روی کینه و غرض. این کار شما اسمش تخریب یک بازیکن و دخالت در زندگی خصوصی وی محسوب می شود. از شما که یک خبرگزاری به اصطلاح معتبر هستید بعیده.
دودی که برون آید ازآن سینه چاکش
ابری شود و گریه کند برسر خاکش
قلیون پیشکش ترامادول میزنن برات حالشو ببری
از کجای این عکس به این نتیجه رسیدید که محسن مسلمان در حال کشیدن قلیان است . خوب شما که می خواهید شایعه درست کنید و تیم رو تضعیف کنید یه بسته تریاک به جای قلیان تو این تصویر میگذاشتید تا حاشیه کامل شود . از خداوند متعال برای شما طلب انصاف و شفا دارم .
پولهای یاموفت برای جوان خام کم تجربه معمولا مشکلات خاص خودش را ایجاد می کند .ما باید خدا را شکر کنیم که خلاف این عزیزان به قلیان ختم بشود .
کارگری که ماهانه حدود یک میلیون تومان حقوق می گیرد نمی داند اول ماه را چگونه به ته ماه برساند .حال تصور کنید فوتبالیست ایرانی ما را با سن کمتر از 25 سال و حقوق حداقل حدود ماهی 90000000 میلیون تومان چگونه می تواند در مقابل مسائل اجتماعی خویش تندار باشد ؟البته اعتراضی نسبت به حقوق فوتبالیستها ندارم فقط خواستم علت بعضی از ناهنجاری های فوتبالیستها را اشاره نمایم.
واقعا موندم شما هدفتون چیه؟! اگه واقعا بی غرض عمل می کنید حداقل بعد از بازی با الهلال چاپ می کردیی تابناک استقلالی!
واقعا موندم شما هدفتون چیه؟! اگه واقعا بی غرض عمل می کنید حداقل بعد از بازی با الهلال چاپ می کردیی تابناک استقلالی!
وقتی خوب بازی میکنه شماهم این خبرو پخش میکنین یعنی بداخلاقی رسانه ای اگه نیتتون خیربودقبل ازدوبازی حساس این خبروپخش نمی کردین البته توی ذات بیشترآدمای حسودخالی کردن زیرپای آدمای موفقه چیزتازه ای هم نیست
یکی یک غلطی کرده الان یک روز قبل از بازی باید خبر میرفتی. اگر بی طرف هستی بچاپ. راستی از ته جدول چه خبر؟
ایا به شما ربطی دارد چه کسی چیکار میکند شما استقلالیها میخواهید پرسپولیس به زمین بخورد انشائ اله به امید خدا پشت دشمنان را به خاک میخوابانیم
تیم پرسپولیس با این حاشیه ها مثل تیم کیسه نمیشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان