بازدید 3053

لیورپول0-0منچستریونایتد؛تساوی به سود گواردبولا

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، پس از منچستریونایتد 20 امتیازی، منچسترسیتی 19 امتیازی و تاتنهام 14 امتیازی (با یک بازی کمتر) دوم و سوم هستند.
کد خبر: ۷۳۸۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵ 14 October 2017
در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلستان، دو تیم لیورپول و منچستریونایتد به مصاف هم رفتند. تلاش های دو تیم پس از نود دقیقه تلاش بی نتیجه ماند.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) با جدال تیم‌های فوتبال لیورپول و منچستریونایتد در ورزشگاه آنفیلد آغاز شد که این بازی حساس نه برنده داشت و نه گل تا نتیجه جدال فصل گذشته دو تیم در خانه قرمزهای مرسی‌ساید تکرار شود.

منچستریونایتد رده دومی که به امید گرفتن امتیاز از حریف سرسخت خود به مرسی‌ساید سفر کرده بود، در حالی در حضور دو سرمربی سابق خود، سرالکس فرگوسن و لوئیز فن‌خال، موفق به کسب یک امتیاز شد و موقتاً به صدر جدول صعود کرد که میزبان، بازی بهتری را به نمایش گذاشت و اندک موقعیت‌های گلزنی بیشتری داشت.

این دومین تساوی فصل جاری شیاطین سرخ در لیگ برتر بود که روند شکست‌ناپذیری آنها را تداوم بخشید، هر چند با ثبت اولین بازی بدون گل آنها همراه شد. در طرف مقابل هم لیورپول با یک امتیاز این بازی 13 امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد.

امروز در لیگ برتر 5 بازی همزمان دیگر از ساعت 17:30 به وقت تهران برگزار می‌شود که در مهمترین آنها چلسی میهمان کریستال پالاس است و منچسترسیتی از استوک‌سیتی پذیرایی می‌کند. در بازی‌های دیگر تاتنهام میزبان بورنموث است، برنلی در خانه به مصاف وستهام می‌رود و هادرزفیلد هم میهمان سوانزی خواهد بود. همچنین در آخرین بازی امشب لیگ برتر هم از ساعت 20 آرسنال در خانه واتفورد به میدان خواهد رفت.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، پس از منچستریونایتد 20 امتیازی، منچسترسیتی 19 امتیازی و تاتنهام 14 امتیازی (با یک بازی کمتر) دوم و سوم هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار