بازدید 9189

سوناتای هیبرید را با خدمات ویژه بخرید

کد خبر: ۷۳۸۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 14 October 2017
سوناتای هیبرید را در اتوخسروانی با خدمات ویژه بخرید.

به گزارش خبرگزاری مهر،  آلودگی هوای کلان شهر ها و محدودیت منابع سوختی سبب شده تا نسل جدیدی از خودروها روی کار آیند خودروهایی که هم آلایندگی بسیار کمی دارند و هم اینکه اشتهای کمتری برای مصرف سوخت از اینرو به خودروهای پاک معروف هستند.

شرکت پاکرو نماینده انحصاری عرضه خودروهای هیبریدی در بازار ایران بوده و مدتیست که خودروی هیوندای سوناتا هیبریدی را به بازار ایران عرضه میکند. این خودرو از دو موتور برقی و بنزینی بهره می‌برد که موتور بنزینی ۲.۰لیتری بوده و قادر به تولید۱۵۶اسب بخار قدرت بوده و ۱۹۳نیوتن متر گشتاور دارد.
 
سوناتای هیبرید را با خدمات ویژه بخرید 

همچنین موتور برقی این خودرو نیز سنکرونیزه دائمی بوده که ۵۱اسب بخار قدرت داشته و ۲۰۵نیوتن متر گشتاور دارد همین اعداد و ارقام کافی است تا سوناتای هیبرید از برادر بنزینی اش که با موتور ۲.۴لیتری در بازار حضور دارد حدود۶/۰ثانیه چابک تر باشد.

نظر به استقبال مردم از این خودرو و سهولت دسترسی در مناطق مختلف تهران نمایندگی کد۱۰۲ اتوخسروانی در شمال، جنوب، غرب و شرق تهران که علاوه بر خدمات ۵ساله گارانتی شرکت پاکرو، خدمات دیگری چون گارانتی تعویض یکساله، ارسال رایگان خودرو به سراسر ایران، کارواش رایگان واسنپ رایگان تا محل نمایندگی اتوخسروانی راارائه می دهد. از اینرو علاقمندان به خرید این خودرو می توانند با مراجعه به تمامی شعب اتوخسروانی با خدمات ویژه این خودرو را خریداری کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان