بازدید 12727

واکنش احمدی‌نژاد به سخنان ترامپ

کد خبر: ۷۳۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ 14 October 2017
رییس‌جمهور پیشین کشورمان با صدور پیامی به سخنان شب گذشته دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا علیه ایران واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، در بخش‌هایی از این پیام که در کانال تلگرامی دولت بهار منتشر شده آمده است:

مواضع دولت آمریکا بار دیگر نشان داد که آنان نسبت به عظمت، توانایی و اقتدار ذاتی ملت ایران جاهل و در کسب معرفت نسبت به شایستگی های الهی- انسانی ایرانیان کاهل اند. آنان گمان می برند که با جنگ روانی و ارعاب عده‌ای اندک، راه را برای تسلیم ملّت، اخذ امتیازات تاریخی و محدود کردن همیشگی سقف پرواز و رشد ایرانیان باز کنند، لکن اگر بنا بود با این رفتارها تغییری در جغرافیا، فرهنگ، مواضع و جایگاه کشور و ملت ایران به وجود آید، چه بسا قبل از آنان، قدرت‌های چپاولگر بزرگتری در تاریخ بودند که همین آرزو ها را داشتند اما با خود به گور بردند.

تردید ندارم که ملت بزرگ و هوشمند ایران با بهره مندی از عنایت ها، هدایت ها و ادعیه خاصه حضرت ولی عصر (ع) ‌، با وحدت و همدلی و اتکاء به ذخایر عظیم مادی، معنوی و انسانی خود این مقطع تاریخی را با عزت و موفقیت پشت سر می گذارد و همه تهدید‌ها را به فرصت های بی بدیل برای ادامه حرکت در مسیر پیشرفت و سرافرازی تبدیل خواهد کرد.
از حضرت احدیت سلامتی و عزت و موفقیت ملت گرانقدر ایران و رهبری معظم انقلاب را مسئلت دارم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۵
ترامپ شانس آورد گير احمدي نژاد نيافتاد!
خودمون بلیدم با ترامپ چیکار کنیم
آقای احمدنژاد نامه خودش را که به ترامپ زده بود را یادش رفته؟؟؟
ای هوشمند، ای مغز متفکر ،ای یارانه بده ، ای مسکن مهر ساز برای فقرا ای که هاله ای از نور دورسرته بیا و کم نظر بده
محمود، دست و پا نزن
تو دیگه تموم شدی
خوب که چی . تابی انگار نمی خواهی بیخیال این بابا بشی. نگذارید دو باره جان بگیرد همه پشیمان می شویم .. احمدی نژاد را می گویم ای بابا
بنام خدا- حرف های دل احمدی نژاد این است: ... من هم اگر جای تو بودم همین کارها را می کردم... انوقت که رئیس جمهور بودم زورم نمی رسید وگرنه از سازمان ملل هم بیرون میامدم از یونسکو و برجام و... که سهل است...
اگر دوران زمامداریتو ندیده بودیم باور می کردیم.
آقاي احمدي نژاد! دوران رياست جمهوري شما بسيار پرانتقاد بود، اما مطمئن باش اگر امروز شما به جاي اقاي روحاني رييس جمهور بوديدو رييس جمهور آمريكا اينگونه سخن مي گفت چه فحشها كه از طرف اصلاح طلبان نثارت نمي شد؟!
درود بر احمدی نژاد
محمود خان این هم نیمه دوم سیب شما هست یادتون هست حرف زدن هاتون سوتی هایی که می دادید میشه کنار هم گذاشت و برابری تون رو دید.
داداج.... این آشیه که تو و اصولگراهای پشت سرت برا مملکت ما پختین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
کم حرف بزن. از نظر رییس جمهور محبوب شما تحریمهای هسته ای که کلا برداشته شده بقیه تحریم ها هم این دوره برداشته میشه. زرشک.پس کم حرف بزن.
ميشه شما لطفا فقط سكوت كنيد و از محل جيب مردم حقوق و مزاياء بالا هم تا اخر عمر ميگيري پس برو ..... اينقدر نرو رو اعصاب مردم.....
يكي تو اين مملكت پيدا نميشه اين رو از برق بكشه تموم شه راحت شيم
عزیز من دست بردار
بابا ول کن دیگه. به ما چکار داری؟!!!!!!!! بذار تو درد خودمان باشیم
احمدي نژاد تو بودي كه با وضع تحريمها غرب در موقعيت برتر قرار دادي
اشکال از احمدی نژاده یا از مشایی یا مردم جو گیری که هشت سال تمام محمود را به افلاک بردند و بعدا با مغز به خاک پرت کردند؟!
آقاي احمدي نزاد اونقدر فرصتها رو سوزوندي كه كار به دقيقه ٩٠ كشيد و برجام توي سال آخر اوباما محقق شد!!! حالا اين ديوانه زده زير همه چي!!!!
ايشان نامه رئيس جمهور اسبق ايران را كه تحويل دربان سفارت سوئيس در تهران دادن فراموش كردن ؟
دور از معرفت وانسانیت هست خدمات ایشون نادیده گرفته بشه . کسانی بودن که پروژه بدنام کردن ایشون را اجرا کردن وهنوز هم اجرا میکنند . نباید تعصبی برخورد کرد .
بندرت در کشورها ی دیگر یک یک رئیس جهور اینقدر مورد تهمت و.... قرار میگیره حتی در امریکا و... نظرات رئیسان جمهور قبلی مورد استقبال مردم ودولت مردان میشه شما که یه کشور مسلمان هستین کجای کار هستین !!!!!!!!
محمود جان متنو بده برات بنویسن. به خدا جمله دوم پاراگراف اولت چند تا غلط نگارشی داره.
ميگن كسي كه مسخره ميكنه نميره تا به آنچه مسخره كرده دچار بشه.دوران احمدي نژاد هم آمريكاييها ما رو مسخره كردند!الان ترامپ چنان سنگي براشون ميندازه توي چاه كه تا ده تا دولت بعدش هم نتونن درش بيارن!
ترامپ را ول کنید . احمدی نژاد رو بچسبین . وگرنه کار دست ملت و مملکت میده .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل