بازدید 9300
۷
سرمربی مستعفی استقلال به تهران برگشت

منصوریان،مربی نوجوانان سن‌پائولی‌آلمان شد؟

منصوریان که رابطه حسنه ای با مدیران باشگاه سابقش دارد، اگر در ایران پیشنهاد چشمگیری نداشته باشد، دوباره به آلمان خواهد رفت و به گفته نزدیکانش در کنار گذراندن دوره های مربیگری پیشرفته، در تیم نوجوانان سن پائولی فعالیت می کند
کد خبر: ۷۳۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ 14 October 2017
سرمربی مستعفی باشگاه استقلال که بعد از کناررفتن از سرمربیگری آبی ها به آلمان سفر کرده بود، صحبت هایی به باشگاه قدیمی اش در سرزمین ژرمن ها داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، اطرافیان علیرضامنصوریان که دیشب از آلمان به تهران برگشته است،  می گویند وی برای مدتی به مربیگری در تیم نوجوانان سن پائولی خواهد پرداخت. 
منصوریان که رابطه حسنه ای با مدیران باشگاه سابقش دارد، اگر در ایران پیشنهاد چشمگیری نداشته باشد، دوباره به آلمان خواهد رفت و به گفته نزدیکانش در کنار گذراندن دوره های مربیگری پیشرفته، در تیم نوجوانان سن پائولی فعالیت می کند.

منصوریان طی دوهفته اخیر هیچ ارتباطی با باشگاه استقلال نداشته و بعد از آمدن وینفرید شفر آلمانی هیچ اظهارنظری انجام نداده است. مدیرعامل استقلال مدعی شده که منصوریان طلبش از استقلال را بخشیده و هیچ مبلغی بابت قطع همکاری نخواسته است.

منصوریان،مربی نوجوانان سن‌پائولی‌آلمان شد؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
حیف شد رفت، یار دوازدهم پرسپولیس بود!
یارو را تو ده راه نمی دادن ؛ رفت شهرک ساخت!
نمیشه باور کرد همچین مربی در این سطح پائین بره آلمان و آلمانی ها پولشون را بدهند برود به خارج کشور!!!!!!!!!!!!!!مگر اینکه زدوبندی در کار باشد تا به ازای یک دلاری که آلمان میدهد دو دلار جای دیگر بگیرد با توجه به نزدیکی این منصوریان خان با معاون اول!!!!!!!!!!!!
کار بسیار خوبی میکنه
امیدوارم اونجا با درجات مربیگری پیشرفته بتونه پیش مربی های بزرگی باشه و بتونه تجربه خوبی کسب کنه
اگر رفتی آلمان یک پیتزا فروشی هم آنجا بزن...
خدا به تیمشون رحم کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نمی تونی جوک بگی نگو.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار