بازدید 5286
موحدی کرمانی:

ساده‌لوحان سخنان اوباما را باور کردند

کد خبر: ۷۳۸۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷ 13 October 2017
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به منتج شدن مذاکرات به برجام گفت: اندک‌اندک دستکش مخملی کنار رفت و با روی کار آمدن ترامپ دست چدنی آشکار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی امام‌جمعه موقت تهران، در خطبه‌های نماز عبادی- سیاسی جمعه امروز پایتخت با بیان اینکه اوباما در ابتدای روی کار آمدن پیشنهاد مذاکره با ایران را داد تا به‌زعم خودش مشکلات فی‌مابین حل شود، اظهارداشت: عده‌ای ساده‌لوح سخنان او را باور کردند، اما با روشنگری‌های مقام معظم رهبری دروغ اوباما روشن شد و معلوم شد که او دوست نیست، بلکه دست چدنی است که زیر دستکش مخملی پنهان شده است.

خطیب نماز جمعه تهران ادامه داد: اوباما هم‌زمان با تبریک عید به ایران، کشور ما را به طرفداری از تروریسم و ساختن سلاح اتمی متهم کرد.

وی با اشاره به منتج شدن مذاکرات به برجام، اظهار داشت: اندک‌اندک دستکش مخملی کنار رفت و با روی کار آمدن ترامپ دست چدنی آشکار شد.

آیت‌الله موحدی کرمانی سخنان رئیس‌جمهور آمریکا در سازمان ملل را شرم‌آور توصیف و تصریح کرد: این سخنان چهره واقعی آمریکا را آشکار کرد و عمق دشمنی‌های مخفی شیطان بزرگ را به‌خوبی نمایان ساخت.

به گزارش فارس آیت‌الله موحدی کرمانی همچنین طی سخنانی در خطبه اول نمازجمعه تهران اظهارداشت: در زندگی فردی و اجتماعی‌مان اگر دشمن را بشناسیم مراقب خواهیم بود و اگر نشناسیم به چاه می‌افتیم.

وی تصریح‌کرد: دشمن ما دو نوع است گاهی دشمن آن آشکارا مشخص است و گاهی دشمن مخفی و خود را پنهان کرده است. 

خطیب نماز جمعه این هفته تهران، اظهار داشت: این دشمن ما (دشمن مخفی) قوی است و ممکن است طرح دوستی با ما بریزد.

موحدی کرمانی خاطرنشان کرد: این دشمن مخفی از دشمن آشکار خطرناک‌تر است و مسأله نفاق هم همین است و نفاق و منافق برای جامعه اسلامی خطر بزرگی است؛ قرآن نیز می‌فرماید دشمن واقعی مسلمانان همین‌ها هستند و جایگاه منافق در جهنم و در پست‌ترین جاهاست. 

وی افزود: در جامعه ما امر به معروف و نهی از منکر وضعیتش چگونه است؟ ما در این باره چه می‌کنیم در مقابل منکر ما ساکتیم؟ و خدای ناکرده راضی هستیم؟ که اگر راضی باشیم در آن گناه سهیم هستیم و اگر ساکت هم باشیم در صورتی که بتوانیم کاری کنیم و کاری را صورت ندهیم در روز قیامت در کنار آن کسی هستیم که منکر را انجام می‌دهد و جایمان در جهنم است.

خطیب نماز جمعه امروز تهران، اظهار داشت: نمایندگان مجلس در دوره قبل طرحی را تحت عنوان امر به معروف و نهی از منکر در مجلس به تصویب رساندند و شورای نگهبان آن را تأیید کرد و این قانون ابلاغ شد. نمی‌دانم این قانون که بسیار قانون قوی است تا چقدر توانسته عملی شود. آنهایی که باید همکاری می‌کردند چه مقدار همکاری کردند و می‌کنند.

موحدی کرمانی خاطرنشان کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه عملی نشود کم کم جای معروف و منکر عوض می‌شود و افرادی که مرتکب منکر می‌شوند مورد پسند قرار می‌گیرند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل