بازدید 2789

آمادگی پلیس برای استقبال از زائران اتباع

کد خبر: ۷۳۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 13 October 2017
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: نیروی انتظامی آمادگی کامل برای استقبال از زائران شیعه کشور های پاکستان و افغانستان در اربعین حسینی دارد.

به گزارش مهر، سردار محمد قنبری در دیدار با سرکنسولی های افغانستان و پاکستان در ستاد انتظامی استان، اظهار داشت: سه کشور ایران، افغانستان و پاکستان دارای مرزهای مشترک زیادی هستند و همیشه روابط بسیار خوب و دوستانه با همدیگر دارند.

وی افزود: بسترهای مشترکی بر اساس اعتقادات دینی، فرهنگی و اعتقادی بین سه کشور وجود دارد و این بسترها باعث روابط دوستانه سه کشور شده است .

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: بر اساس شاخص های تایید شده بین المللی، ایران از امنیت بالایی برخوردار است و این را مدیون همکاری و مشارکت خوب مردم و شهروندان با پلیس می دانیم.

سردار قنبری با اشاره به اینکه دانشمندان مشترک بزرگی بین ایران، پاکستان و افغانستان وجود دارد، تصریح کرد: این همکاری و همدلی صمیمانه بین سه کشور می تواند روابط دوستانه را بهبود بخشد و در امنیت پایدار منطقه موثر باشد .

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه اظهار داشت: معضلاتی که هر سه کشور را درگیر کرده مسئله گروه های تروریستی می باشد و این مسائل را می توان با تشکیل کمیته های مرزی بین سه کشور حل و توطئه های دشمنان را که می خواهند این روابط دوستانه را برهم بزنند خنثی کنیم.

وی بیان داشت: با گروه های تروریستی که قصد دارند مخل نظم و امنیت استان شوند با تمام توان مبارزه خواهیم کرد و با اشراف اطلاعاتی از ورود موادمخدر به داخل کشورمان جلوگیری می کنیم و بر اساس آموزه های دینی که داریم این کار را بسیار مهم و ارزشمند می دانیم .

فرمانده انتظامی استان در پایان خاطر نشان کرد: ما آمادگی کامل خود را برای استقبال از زائران شیعه کشورهای پاکستان و افغانستان در اربعین اعلام می کنیم و تمام سعی و تلاش خودمان را خواهیم کرد که بتوانیم تسهیلات امنیتی و ترافیکی این عزیزان را فراهم کنیم .

در پایان این دیدار نماینده های سرکنسولگری افغانستان و پاکستان در زاهدان بر تحکیم روابط سه کشور تاکید و از همکاری پلیس ایران در راستای برقراری نظم و امنیت در مرزها قدردانی کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار